3 gün önce gördüğüm mükemmel rüyadan sonra bu bölümü yazmaya karar verdim çünkü eminim ki sizinde rüyalarınız benimki gibidir, yani umarım . 🌃Ve bu bölümde bir kaç rüyamı da anlatacağım
Biliyoruz ki maladaptive olan bizlerin hayal güçleri çok yüksek ve bu hayatımızın belirli yerlerinde karşımıza çıkabiliyor bunlardan biride rüyalar .
Doğrusu ben uyumayı sevmeyen birisiyimdir . Sadece o güzel , sürükleyici ve mükemmel rüyalarım için uyurum . Bazen sadece 1 gecede 3 rüya görürüm . Ayrıca rüya görmediğim zamanlar olmaz pek . Ve neredeyse hepsini hatırlarım . Bazen 7-8 yıl önce gördüğüm rüyaları tekrar görürüm .Bazı rüyalar var ki onları 10dan fazla kere gördüm .
Ayrıca bir diğer şeyde ben bütün rüyalarımı kontrol edebilirim . Çünkü rüyada olduğumun farkına varabiliyorum . Bu rüyalara Lucid rüya deniyordu sanırım . Ve bu yüzden rüyalarımı severim.
Fakat genellikle rüyadaki şeyleri değişmektense içinde bulunduğum rüyada kalıp orada bir şeyler yapmayı tercih ederim.
Çünkü konusu falan beni çok çekiyor .Tabikide rüyada olmadığımı anlayamadığım zamanlarda var . Hatta bir keresinde rüyamda 2 hafta yaşamış ve baya gerçek sanmıştım.Onuda anlatacağım sonlara doğru.
Ve ben genellikle kurguladığım hayal dünyamdan tamamen farklı şekilde rüyalar görüyorum . Peki siz ? İçinde kendinizi hayal ettiğiniz Dünyayı rüya alamlerinizde de görüyor musunuz ?
Bir diğer şey ise rüyalarımın konusu . Evet gelelim bu yere . Normalde normal bir insan bu satırları okusa ya tımarhaneyi arar beni ihbar eder yada eve FBI falan gelir . Fakat MDli okuyucularımın da benim gibi olduğunu düşünüyorum bu yüzden anlatayım .
Önceki bölümlerde hayallerimin konusunun fazlaca ölüm, cinayet,bilim kurgu, fantastik ve vahşet içerdiğini söylemiştim . Ve rüyalarım fazlasıyla bağlantılı . Şimdi size rüyalarımda hatırladığım kadarıyla nasıl öldüğümu anlatacağım
1-Tren rampasından uçarak araba kazası yaptım ve öldüm.(ama başkası sürüyordu arabayı ondan :D )
2-Bıçaklandım ( saçma olan şey o acıyı hissettim yataktada )
3- Kafama sıktılar
4- Lavda yandım (hemde köyde)bunuda anlatcam
5- 3 gün önceki rüyada bataklıkta boğuldum (bak bu rüya güzeldi)
6-Yıkılan kulenin altında kaldım
Evet bu şekilde harika ölüm stillerini yaşadım .Fakat genellikle öldüğüm rüyalarda rüyada olduğumun farkında olmuyorum bu yüzden bazen korkabiliyorum da . Kimse sorgulamazsın ben önceden sorguluyordum sonradan amaan dedim ve sorgulamamaya başladım .
Ve saçma bir diğer şey oradaki acılarıda yaşıyorum bir çoğunu .
Şimdiee başlayalım bakalım rüyaları anlatmaya
(Biraz uzun bir bölüm belki çok değil ama kesinlikle okuyun iyice çünkü harika şeyler var pişman olmazsınız bence)
1. Rüya
Öncelikle bu rüyada rüyada olduğumun farkında değilim . Bir kaç akrabamla beraber köydeyiz. Köy aynı bizim köy ve köy evinin karşısında bi 2-3 kilometre ötede bi yanardağ var . Bildiğimiz yanardağ ha bide. Ve buna rağmen ben bu rüyayı gerçek sanıyorum . Yaklaşık olarak 2 hafta falan rutin köy işleri yapıyorum rüyamda. rüyayım ama baya gerçek sanıyorum .
Ondan sonra köylüler falan kırmızı alarm diyor falan yanardağ patlayabilirmiş diye . Ama bizim haberimiz yok ve yanardağ bizim ev en yakın yerde . Ondan sonra yanardağın alttan lav patlaması gibi birşey olduğunu falan söylüyorlar . Bende dışardayım köy evinin bahçesinde .
Ardından yanardağ patlamaya başlıyor herkes kaçıyor yer oynamaya başlıyor ardından yer yarılıyor falan her yerde sıcak baya . Ardından ben lava düşmek üzereyim ardından o kadar gerçek sanıyorum ki şehadet getiriyorum . Ciddi bir şekilde ama gerçekten ölcem sandım (işte müslüman ben bea) ondan sonra baya baya lava düşüyorum . Ama şehadeti tam getirdim ya içinde rahat .
Ondan sonra ben normla olarak uyanıyorum baya heyacanlı ve korkmuş şekilde . Ama onun rüya olduğunu anladığım zaman varya nasıl rahatladım lan . Bir uyanışım var . Öteki dünyada uyanırım diye düşünürken mis gibi yatağı da uyanınca bi mutluda oldum ama .
Bu rüya bu kadar.
Evet rüyam nasıl ama mükemmel dimi . Bu rüyada saçma olan şeylerin başında evin karşısında yanardağ olması var . Ayrıca akrabalarım falan da vardı da onlar evdeydi ilk ben öldüm . Ayrıca şehadet getirmemden ne kadar gerçek olduģunu düşünmemi anlamışsınızdır . Favori rüyalarımdandır .
Şimdi gelelim eve FBI gelmesine sebeb olacak rüyada 3 gün önce gördüm bu rüyayı.
2. Rüya
Normalde rüyada olduğumu anladığımı söylemiştim fakat bundada rüyada olduğumun farkında değilim .
Bu rüyada bilmediğim bir evdeyim . Fakat bizim evimiz orda yaşıyoz . Evin önündede beyaz bir tır var (rnjajfksjdjwncw)
Evin yakınlarında da bir bataklık var . Açıklık bir yerde yol kenarı gibi
Ayrıca akrabalarım da var ama köydekiler değil . Ne oluyor
hatırlamıyorum fakat ben sinirleniyorum akrabalarıma . Içlerinde annem babam falanda var .Ve ben sinirlenince gidiyorum biniyorum tıra , beyaz tır ama bide ha. Başlıyorum akrabalarımı kovalamaya tırla birlikte . Tabi onlarda koşarak kaçıyor .
Bide ben görüş açımı değiştirebiliyorum . Ister 1. Şahıs ister 3. Şahıs . Tır sürme simülatörü mübarek .
Ama baya baya kovalıyorum ya adamları başlıyorum tek tek ezmeye . Delirdim mi bende naptım niye adamları eziyorum emin değilim . Hepsini eziyorum orda ki akrabalarımın . Içinde anamla babamda var ezdiklerimin . Ondan sonra ben tırı kontrol edemiyorum ve tır bataklîğa düşüyor bende içinde ölüyorum .
(Lütfen polisi aramayın açıklayabilirim )
Evet bu rüyada böyleydi eğer rüyalarımı beğenirseniz rüyalarımı anlattığım bölümler gelebilir tekrardan.
Ee sizinde böyle garip ve sevdiğiniz rüyalarınız varmı ?
Evet bu bölüm bu kadardı hayalperestler .
☯️ İYİ HAYALLER ☯️
791 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maladaptive Daydreaming Üzerine
RandomZihnindeki hayallerinde yaşayan hayalperestlere . -deneme türünde MD üzerine bir kitap . ☯️ #hayaller 1. (17.03.24)