(Kitabın devamı mevcuttur )
Sevgili okumayan hayali okurlarım . Her şeyin bir sonu vardır , iyi yada kötü olsun herşey biryerde biter .
Benim ve bu kitabın sonuda bugün demekki.
Bu kitabın sebebini söylemiştim değil mi . Neydi maladaptive hastalarının bilgilenmesini sağlamakdı değil mi . Heh işte o yalandı galiba . Galiba diyorum çünkü neden bende bilmiyorum .
Sanırım hayal kurmamı engellemek içindi bu kitap . Doğrusu demelimiyim bilmiyorum ama maladaptive hastaları sanırım benim yaşadıklarımı okumayı haketmiyor .
Ben bir sembolüm . Kötülüğün sembolü. Bu karmakarışık dünyada maladaptive hastası olan ben ve diğerleri özel olanlarda var burada (2):)
Ne demeliyim ki burayı kimse okumayacak iken bunları bile yazmam saçma . Fakat bu kitabı okuması birinin imkansız olsa bile okuyup ardından aniden bitmesinin vereceği duyguyu hissettim nasıl bilmiyorum . Bari dedimki bir final bölümü olsun tam bir final olamasa bile .
Aslında hayallerimin olduğu bir kitap yazacaktım fakat 3 kişinin 1de gözün arasında olsun istedim . Bilmiyorum ne yapmalıyım maladaptive olarak hayatım hayal kurarak geçiyor böyle hem mutluyum hem değilim .
Neyse bu kitabın bu bölümünü yüksek ihtimalle okumanız imkansız çünkü şimdilik yayından kaldırmayı planlıyorum .
Hayal kurmak ve günlerimi saatlerimi yok etmeyi umursmaadan hayal kurmalıyım yada başka bir hobi bulmalıyım belki yada ...
Peki en başta benim ve kitabın sonu demiştim kitap tamam da BEN ?
Son olarak bir kitap önerisi konuyu falan geçin kısaca bilim kurgu. Fakat kitabın başrolü hayal gücü hastalığına sahip kitabın adı "biz " en sevduğim kitap oku okuma hayali okuyucum pekde şey değil yani .
ya öldükten sonra en sevdiğimiz hayali evrenimize gitsek nası olurdu ?
(orijinal kitapta 10 bölüm değil 218 sayfa yazıyor )
Son olarak
Yazmak güzeldi meçhul okuyucularım fakat size karşı okuyucularıma karşı son bir görevimi yerine getirmek için şuan burdayım notlarımı tamamlanmış bir halde bırakmak . Vay be bu 10 bölümü ben mi yazdım bu 10 bölüm hayal gücü hastalığına yakalandığım katil olduģum ve bir sürü şey yaşadığım bu koskoca 10 bölüm . Elveda meçhul okuyucularım ben gidiyorum .
YEVGENİ ZAMYATİN BİZ KİTABINDAN ALINTIDIR
D. İREM
311 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maladaptive Daydreaming Üzerine
OverigZihnindeki hayallerinde yaşayan hayalperestlere . -deneme türünde MD üzerine bir kitap . ☯️ #hayaller 1. (17.03.24)