•°•°𝐃𝐳𝐢𝐞𝐰𝐜𝐳𝐲𝐧𝐚°•°•

124 9 5
                                    

Wstałem rano, mój budzik dzwonił od dziesięciu minut.Nie wyspałem się, eh.Podeszłem do szafy, założyłem mundurek i wziąłem plecak.Bez śniadania wyszedłem z domu.

Wchodząc na korytarz szkoły złapała mnie Jang Wonyoung, czyli najpopularniejsza laska w szkole.

-Sunoo, odwal się od Nikiego.-powiedziała pewna siebie.

-Jak to on do mnie podchodzi.-powiedziałem i odszedłem od dziewczyny.

-Debilka.-mruknąłem pod nosem odchodząc.

Usiadłem na korytarzu i wyjąłem telefon.Nadal zastanawiam się nad BigHit, może jednak tam pójść? Nie wiem.Z myśli wyciągnęła mnie jakaś dziewczyna.

To Choi Mei, cicha i miła dziewczyna.Jest bardzo ładna, kiedyś robiliśmy razem projekt.

-Wiesz Sunoo, chciałbyś dziś po szkole gdzieś wyjść?-zapytała nie pewnie.

Było to urocze, jak jej twarz się zaczerwieniła.

-Jasne.-odpowiedziałem z uśmiechem do dziewczyny.

Ta tylko się uśmiechnęła i radosna pobiegła do koleżanek.
Odwróciłem się, zobaczyłem Nikiego.Szedł w moją stronę, był jakby trochę wkurzony.Ocho, ciekawe co tym razem.

*Niki per*

Zobaczyłem jak do chłopaka podchodzi dziewczyna.Nie ignoruje jej...Widziałem jak szczęśliwa odchodzi.Dziś walentynki, czyli na pewno go gdzieś zaprosiła.

Podszedłem do chłopaka.Gdy mnie zobaczył, jego wyraz twarzy się zmienił.Nie uśmiechał się już, był raczej pod irytowany.Nie lubi mnie?

-Kim ona jest?-zapytałem.

-Nie interesuj się.Wonyoung mnie zabije, więc idź.-powiedział.

-Wonyoung? Ta "idealna" debilka?-zapytałem chłopaka.

Chłopak pokiwał głową i wstał.Spojrzał za mnie i odszedł.

Obróciłem się, stała tam Jang z swoją paczką.

Uśmiechnęła się do mnie.Porzygam się zaraz.

Ciekawe co zrobi jak dowie się, że jestem gejem?
Kupię sobie kamerę, żeby nagrać jej reakcje.

Uśmiechnąłem się na samą myśl i wróciłem do mojego przyjaciela Jay'a.

[ 𝐒𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞 ] ~ 𝑺𝒖𝒏𝒌𝒊 ~♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz