Ja, Sunoo i Konon wracaliśmy do naszego domu. Ta dziewczyna musiała se ubzdurać, że będziemy razem.
[<•••>]
Siedzieliśmy w salonie, oglądaliśmy film we trójkę gdy nagle siostra wstała z kanapy.
- Idę do przyjaciółki! Pa! - krzyknęła i wybiegła z domu.
Zaplanowała to! Oberwie potem.
Oglądaliśmy w milczeniu dalej film. No sytuacja trochę napięta.
- Ostatnio Konon się jakoś dziwnie zachowuję - stwierdził chłopak.
- Jak dziwnie? - zapytałem go.
- Ciągle coś o tobie mówi i zaczęła ze mną gadać.
- Shiperka, ale to dziewczyna se coś ubzdurała - odpowiedziałem.
- Pewnie tak - mruknął.
- A jak z Hoseokiem? - zapytałem.
- Pojechał z rodziną na wakacje, moja ciocia codziennie przyszła jego zdjęcia - chłopak przewrócił oczami.
CZEKAJ CHWILĘ, ONI SĄ RODZINĄ? NO I ŻYCIE NABIERA SENSU.
Spojrzałem na chłopaka, który lekko się uśmiechał.
- A słyszałeś o Wonyoung i Mei? - zapytałem go.
- Tak, dziwne to. One są dziwne i psychiczne - odpowiedział.
- Relujesz bratku - odpowiedziałem mu.
Z chłopakiem spędziliśmy tak dwie godziny. oglądaliśmy filmy i gadaliśmy.
Sunoo juz wychodził.
- To dzięki za zaproszenie, fajnie było - powiedział i przytulił mnie.
Spojrzał jeszcze na mnie i odszedł.
Z daleka widziałem Konon, która jak tylko podeszła spotkała się z drzwiami.
Tak, zamknąłem jej drzwi przed nosem. Kara za nie noszenie kluczy.
GEJE MOJE 1 TYSIĄC CZYTAJĄCYCH NIE WIEM JAK TO NAZWAĆ. THX ŻE CZYTACIE TO GÓWNIATE OPOWIADANIE.
PLANUJE LEPSZE KTÓRE PISZE ALE COŚ MI NIE SIADA WIĘC POPRAWKI BĘDĄ.
JIN ZA NIEDŁUGO WRACA.
MACIE JAKIEŚ ZAGORŻENIA?(ja nie zdaje przez frekwencję)
WGL JA WAM OPOWIEM CO SIĘ ODJEBAŁO DZIŚ W SZKOLE, GDZIE JESTEM JA W ROLI GŁÓWNEJ.
ogólnie to nie jem śniadań, poprostu nie lubie i nigdy nie mam nic w szkole. A dziś ta idotka od Wfu kazała nam biegać w okół boiska. To biegałam ledwo ale dałam rade.
I potem na polskim sobie siedziałam I UWGA OPISZE WAM DIWĘ PERSPEKTYWY.
Najpier moja zaczęło robić mi się źle to dwa razy się pochyliłam i próbowałam sir czymś zająć. Ale chuj, za późno. Powiedziałam tej babie rudej że mi słabo i dalej chuj wie bo się obudziłam potem.
Była przy mnie ta typiara bo pielęgniarki nie było i pomogła mi wstać. Żeby wytrzeć ryja wodą i potem moja olusia <3 dała mi wodę do picia. Po czym ta ruda kazała koledze odprowadzić mnie do domu. ALE PIERDOLNĘŁAM. MÓWIŁAM ŻE MAGIKA RYPNE.
I teraz perspektywa mojej psiapsi ali która siedziała za mną.Ona widziała że ja się tak chwiej i usłyszała jak lekko mówie że mi sałbo. I JAK JEBŁAM TO OKNA SIĘ OTWORZYŁY TO KLASA SIĘ ZESRAŁA. I potem ta nauczycielka podobno do mnie podbiegła i uwaga hit PAMIĘTAŁA MOJE IMIE ODRAZU i kazała basi lecieć do pielęgniarki której nie było i dalej to juz żyłam.
BARDZO CIEKAWE.
Potem cała ekipa 5 downów mnie odprowadzała.
ALE CO NAJLEPSZE PRZYSZEDŁ MI ALBUM SUGI I KSIĄŻKA O BTS :3
BONUSOWA HISTORIA
Ogólnie ja i moja psiapsi ala zachowujemy się troche gejowo ale pomijając to. Na moich urodzinach mama moja zauważyła że ala ma mnie na tapecie XD i potem w szkole jak był apel i miałyśmy eleganckie storje.
To siedzimy z tyłu i słysze że jakies dzieci gadają że jestem chłopakiem ale chyba po naszym gejowym zachowaniu się skapnęły ze ja dziewczyna.
I rozmaiwam se z alą o tym że czujemy się jak w bl dramie(Trzeci odcinek kochani powstaje naszej dramy)
I jakby potem ja trzymałam Ale za ręke by się nie zgubić w tym tłumie i słyszmy jakieś szepty dwóch dzieci ZAKOCHANA PARA TERAZ Z TEGO ŚMIEJEMY SIĘ I ODWALA NAM TROCHĘ.Pozdrawiam ole, ale i basie które nigdy tego nie przeczytają ;3
CZYTASZ
[ 𝐒𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞 ] ~ 𝑺𝒖𝒏𝒌𝒊 ~♡
FanfictionW szkole średniej gdzie hierarchia jest wszytkim, 𝗡𝗶𝗸𝗶, usposobieniu buntownicznego stylu życia, staje się niekwestionowanym królem szkolnych korytarzy.Znany ze swojej charyzmy i odważnych postaw, przyciąga uwage wszytkich, oprócz jednej osoby-�...