•°•°𝐓𝐚𝐧𝐢𝐞𝐜•°•°

155 10 13
                                    

Koniec lekcji, nareszcie.Teraz mam zajęcia z tańca.Wyszedłem z budynku, zostałem pociągnięty za ramię.Obróciłem się i zobaczyłem znanego mi Niki'ego.

-Co?-zapytałem, chłopak tylko patrzył na mnie.

-Jak masz na imię?-zapytał po chwili.

-Po co ci to?-zapytałem i zrzuciłem jego ręke z swojego ramienia.

-Chce wiedzieć.-odpowiedział.

-To się nie dowiesz.-odpowiedziałem i ruszyłem przed siebie.

Chłopak szedł za mną i w kółko gadał coś, że chce znać moje imię.Kiedy on się w końcu odwali?

-Odwal się.-powiedziałem, na co chłopak stanął.

Nie patrząc na niego, wyszedłem z terenu szkoły.W końcu.Dziękowałem Bogu za wysłuchanie moich próśb.

Doszedłem na zajęcia z tańca.Przebrałem się i wszedłem na salę.Mój trener już czekał.

-Cześć Sunoo, zaczynamy?-zapytał a ja pokiwałem głową.

Zajęcia skończyły się po dwóch godzinach.Teraz wracam do domu.

Wszedłem do domu, moja matka jak zwykle czekała z kolacją.

-Witaj Sunoo, chodź jedzenie wystygnie.-powiedziała i zniknęła w kuchni.

Usiadłem przy stole, odrazu dostałem talerz z Japche.Zacząłem jeść posiłek, przeglądając na telefonie Instagrama.

Natrafiłem na ogłoszenie od BigHit.Szukają trraine.Nie to nie dla mnie, nie dam rady wyjść na scenę.Przewinąłem ogłoszenie i oglądałem dalej jakieś puszyste zwierzątka.

Gdy zjadłem, odłożyłem talerz do zlewu i poszedłem do swojego pokoju.Zrobiłem pracę domową z Japońskiego, po czym postanowiłem pograć na telefonie.Grałem w Brawl stars, uzależniająca gra.

Gdy skończyłem grę, była pierwszą w nocy.Położyłem się na łóżku z nadzieją, że wyśpie się.

[ 𝐒𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞 ] ~ 𝑺𝒖𝒏𝒌𝒊 ~♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz