*Sunoo per*
Byłem znów na zajęciach z tańca. Konon ciągle do mnie gadała, jakoś nagle mnie lubi? Dziwne, myślałem że dziewczyny lubią tylko dziewczyny.
- Ej Sunoo! Nie chcesz przyjść jutro do nas? - zapytała mnie dziewczyna gdy wychodziłem z budynku.
- Nas?
- No do mnie i Rikiego? - odpowiedziała mi.
- Okej, przyjdę! - powiedziałem i poszedłem w stonę domu.
Cały wieczór spędziłem nad książkami... Jak ja nie nawidzę procentów na matematyce.
*Niki per*
Siedziałem w domu i czytałem mangę. Czasami się zastanawiam co ja tak na prawdę robie w życiu po za leżeniem i czytaniem?
Moje przemyślenia przerwała siostra która wpadła do domu cała wesoła.
- Jutro przyjdzie do nas twój Romeo! - krzyknęła i pobiegła na górę.
- Czekaj co? - musiałem chwilę przetworzyć informację.
SUNOO JUTRO U NAS? ONA JEST WALNIĘTA!
Załamany poszedłem do swojego pokoju i zacząłem grać. Nie nawidze Valoranta, ci debile grac nie umieją.
Zajmując się grą nie zauważyłem kiedy wybiła druga w nocy. Chyba czas iść spać, czyli oglądać anime na telefonie.
[<•••>]
Siedziałem w szkole, dziś nie było żadengo oprócz Heeseunga. Musiałem z tym debilem ciągle chodzić, bo przecież sam coś zaraz rozwali.
Chodziliśmy tak do póki przed nami nie stanęło coś.
- Co to kurwa jest?! - wydarł się Lee będąc przestraszony.
- To Wonyoung bez makijażu! - krzyknałem.
Oby dwoje zaczęliśmy biec w drugą stronę. Boże koszmar.
Hee musiał chwilę posiedzieć na ławce i dojść do siebie. Ja natomiast chyba wypiłem drugą butelkę wody.
- Straszna była - mruknął chłopak.
- Weź zawał miałem - odpowiedziałem.
Siedzieliśmy tak do póki nie przyszła do naszej klasy Konon. Czekaj co ona tu robi?
- Riki! I ten drugi! Weźcie się ruszcie bo Wony się bije z jakąś Mei - powiedziała i pociągnęła mnie.
Oby dwoje pobiegliśmy za moją siostrą.
Gdy przepchnęliśmy się przez tłum uczniów, zobaczyliśmy jak Wony siedzi na tej drugiej i szarpie ją za włosy.
Heeseung'a tak to bawiło że zaczął nagrywać całą akcję. Ja stałem zdziwiony bo jeszcze nie dawno razem współpracowały.
Podjerzane to.
Ja jednak życie(szok i niedowierzanie)
BOŻE JA MAM TAKĄ HISTORIĘ Z TEGO CO SIĘ U MNIE W SZKOLE ODWLAIŁO XD jestem tam main charcter.
Wydałam wszytkie swoje pieniądze na jakieś pierdoły a miałam zbierać na album... ZNACZY WCZORAJ DRUGI ZAMÓWIŁAM W TYM TYGODNIU XD
I przeliczyłam że za 9 dni bez weekednów i nie licząc mojej jedno dniowej wycieczki z klasą mogę z tamtąd uciec bo będą wystawione oceny :3
CZYTASZ
[ 𝐒𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞 ] ~ 𝑺𝒖𝒏𝒌𝒊 ~♡
FanficW szkole średniej gdzie hierarchia jest wszytkim, 𝗡𝗶𝗸𝗶, usposobieniu buntownicznego stylu życia, staje się niekwestionowanym królem szkolnych korytarzy.Znany ze swojej charyzmy i odważnych postaw, przyciąga uwage wszytkich, oprócz jednej osoby-�...