Wstałem rano.Aj, Sunghoona już nie było.Łeb mnie nawala od samego rana, a upicie z szatynem nie pomogło.Wstałem z łóżka i powoli poszedłem w stronę salonu.W pomieszczeniu siedziała Konon.
- To co z tancerza przeniosłeś się na łyżwiarza? - zapytała, obracając się do mnie.
- Co jaki tancerz? - zapytałem ją, biorąc kawę.
- No Sunoo chodzi ze mną na zajęcia taneczne, nie wiedziałeś? - zapytała Konon.
- Nie, czemu nie mówiłaś?
- Bo myślałam że wiesz - odpowiedziała i poszła na górę.
Usiadłem na kanapie i włączyłem TV.Zacząłem oglądać jakąś drame, przerwał mi dźwięk mojego telefonu.
- No kto przerywa w takim momencie!? - powiedziałem do siebie.
- Hm, nieznany - chwilę się zastanawiałem, ale postanowiłem odebrać.
- Halo? - zapytałem.
- Halo? Niki? - odezwał się głos który dobrze znałem.
- Czego chcesz Hoseok? - zapytałem.
- Chodzi o Sunoo, spotkamy się w parku? Za chwilę? To ważne - powiedział i się rozłączył.
Aj, muszę tam iść.Zerwałem się z kanapy i ubierając bluzę ruszyłem w stronę wyjścia.
- Konon wychodzę! - krzyknąłem.
- Do swojego Romeo? - zapytała, gdy zamykałem drzwi.
Eh, dziewczyny są irytujące.Pobiegłem w stronę parku.Chłopak z którym rozmawiałem, siedział na ławce.Podszedłem do niego.
- Jednak się pojawiłeś - powiedział, nie podnosząc na mnie wzroku.
- Tak, o co chodzi? - zapytałem i usiadłem obok niego.
- Widziałem jak patrzyłeś wczoraj na Sunoo - zaczął. - Lubisz go?
I teraz co odpowiedzieć? Jak powiem prawdę, a on powie Sunoo będe skończony.Aj, bycie gejem jest takie ciężkie.
- Nie - odpowiedziałem szybko.
- Nie lubisz Sunoo? - upewnił się.
- Nie, uważam że jest okropny - będe tego żałować.
- Czemu tak o nim mówisz? Jesteście przyjaciółmi - powiedział.
- Nie, to było dla żartu - powiedziałem.
Chłopak milczał, w pewnym momencie spojrzał za mnie.Obróciłem się, stał tam Sunoo.Jego oczy się zaszkliły.Serce momentalnie mi pękło.Jestem debilem.
- Idziemy Hobi? - zapytał starszy i podszedł do chłopaka.
Odszedł z Hoseok'iem trzymając go za ręke.Cholera! Jestem kretynem.Patrzyłem jak odchodzi.Może on jest szczęśliwy beze mnie?
Wracam sigmy.Znów, ale ważne że jestem(przez ten cały czas grałam i wyzywałam na ludzi) (oglądałam też gej dramy) Wesołego jajka!
CZYTASZ
[ 𝐒𝐢𝐥𝐞𝐧𝐜𝐞 ] ~ 𝑺𝒖𝒏𝒌𝒊 ~♡
أدب الهواةW szkole średniej gdzie hierarchia jest wszytkim, 𝗡𝗶𝗸𝗶, usposobieniu buntownicznego stylu życia, staje się niekwestionowanym królem szkolnych korytarzy.Znany ze swojej charyzmy i odważnych postaw, przyciąga uwage wszytkich, oprócz jednej osoby-�...