3

2.4K 113 24
                                    

În mod normal m-aș fi întors acasă după primele douăzeci de minute în care am rătăcit prin parcul din apropiere, dar de data asta am rămas ferm pe poziții și l-am sunat pe John. Omul ăsta are un talent fantastic la a face oamenii să râdă și sper să mă scoată și pe mine din starea asta de rahat. Desigur, aș fi putu să mă întorc acasă și să rezolv problema cu Caroline, dar am fi ajuns în același punct peste câteva zile. Și știu asta pentru ea este al naibii de orgolioasă. Și geloasă. Două din trăsăturile morale pe care nu mi le-aș dori al omul de lângă mine, dar suntem oameni, nu putem avea doar calități.

Îmi ridic mâna, uitându-mă la ceasul de pe mână care indică ora nouăsprezece. Sunt plecat de câteva ore, dar ea încă nu s-a deranjat să mă caute. Cel mai probabil, după cum o cunosc eu, stă la marginea patului din dormitorul nostru, pendulând între ideea de a mă suna sau a face în continuare pe supărata. Doar că de data asta nu eu am greșit, iar o parte din mine s-a săturat să-și asume greșelile ei doar ca să fie liniște între noi.

Exact când mă gândesc să-l sun, John apare în raza mea vizuală. Trece strada în grabă, cerându-și scuze de la șoferul unei mașini printr-un gest al mâinii.

— Arăți ca dracu, îmi spune în glumă și ne luăm în brațe în stilul clasic bărbătesc, lovindu-ne ușor pe spate.

— Arăt așa cum mă simt.

John știe mai bine ca oricine problemele dintre mine și Caroline așa că pot observa o undă de compasiune în ochii lui întunecați.

— Haide să bem ceva.

Mă lovește pe spate după care intră primul în localul nostru preferat. Imediat ce pășesc în interior realizez că n-a fost nicicând mai plin ca acum. Fiecare masă este ocupată, iar mirosul de alcool, combinat cu cel tutun aproape că te amețește. Reușim să găsim două locuri libere la bar, iar o chelneriță ne fixează cu privirea.

— O bere la halbă, îi spun femeii care nu pare să aibă mai mult de douăzeci și unu de ani.

— Două, intervine John.

Ea ne zâmbește amabil și începe să umple două halbe pe care ni le așază imediat în față. Îi mulțumim amândoi, iar eu folosesc berea ca pretext pentru a nu-i explica lui John ce s-a mai întâmplat și de data asta.

— Ia zi, ce s-a întâmplat? spărgea liniștea care se adâncise între noi.

Las halba pe jumătate goală înapoi pe tejghea, iar privirea îmi rămâne fixată asupra lichidului gălbui.

— Ne-am certat. Din nou. Am ajuns acasă după ce am terminat cu Isabelle și m-a luat cu vechea poveste imediat ce am intrat pe ușă.

— Ai vorbit cu ea despre asta?

— Da, John, vorbesc de fiecare dată cu ea despre asta și mereu ajungem aici. Vrea cu disperare să avem un copil și își varsă nervii pe mine de fiecare dată când iese testul negativ.

O vreme am crezut că un copil va avea un efect benefic asupra relației noastre, dar acum nu mai sunt atât de sigur. Dacă Caroline mi-ar auzi acum gândurile cu siguranță aș avea parte de runa a doua de scandal.

— De câteva luni îmi spui că nevastă-ta își dorește un copil, dar pe tine nu te văd atât de încântat de asta.

Rămân complet blocat la auzul cuvintelor sale și încerc să le procesez. Undeva în adâncul sufletului meu știu că am făcut un compromis de dragul lui Caro. Să nu fiu înțeles greșit, îmi doresc un copil, dar nu vreau ca el să apară când lucrurile stau așa în căsnicia noastră.

— Nu face un compromis de dragul ei, Dominic.

— Vreau un copil, dar nu așa, John, nu când ne certăm mereu când suntem unul lângă altul. Caroline încă nu s-a obișnuit cu ideea că nu mai lucrez într-o corporație și acum pictez femei goale pentru bani.

Pactul din EdenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum