7

1.5K 89 4
                                    


Dominic


M-am liniștit acum câteva minute când Caroline s-a trezit, dar o senzație apăsătoare continuă să îmi străpungă pieptul. Chiar și acum, dacă închid ochii, îmi amintesc corpul ei lipsit de viață. Au fost cele mai groaznice minute din viața mea. Între Caroline care leșinase și ambulanța care nu ajungea odată, mintea mea era făcută vraiște, iar respirația parcă mi-a revenit la normal abia după ce am aflat că este bine.

Îi cuprind mâna într-a mea, sărutându-i-o de parcă întreaga ei viață ar depinde de asta. Singurul lucru pe care mi-l doresc acum este să vină rezultatele alea care să-mi confirme că soția mea este perfect sănătoasă. Desigur, partea mea rațională își dă seama că șansele sunt extrem de scăzute. Caroline nu mi-a spus nici măcar o dată despre migrenele pe care le are sau despre presiunile la nivelul capului. Știa că o voi obliga să meargă la medic, iar ea trăiește cu impresia că e mai bine să nu știi decât să te afecteze mai tare. O prostie, desigur, dar nu o pot judeca. Tatăl ei a murit din cauza cancerului acum câțiva ani. Ultimele sale luni, după ce a aflat de boală, au fost cele mai crunte atât pentru el, cât și pentru cei din jur.

— Domnule Cross, doamna doctor vrea să vă vadă.

Încuviințez din cap și arunc o ultimă privire în direcția soției mele care doarme mai relaxată decât am văzut-o vreodată.

— Haideți cu mine, mă îndeamnă asistenta.

Închid ușa cu grijă în urma mea, urmând-o pe femeia măruntă până la capătul holului. Înainte de a intra, bate ușor în lemnul imaculat, de-un alb orbitor, iar o voce subțire se aude de dincolo de ușă.

— Intră.

— Doamnă Ward, soțul pacientei Caroline Cross este aici.

— Mulțumesc, Ruth, lasă-ne singuri.

Asistenta se dă la o parte ca eu să pot intra în biroul doamnei doctor și pășesc în interior cu inima strânsă în piept. Singurul lucru pe care mi-l doresc acum, în mod ironic, este să ne întoarcem la certurile noastre. Prefer să mă cert cu ea toată ziua decât să o văd cum zace într-un pat de spital.

Ruth închide ușa în urma mea, iar eu îmi îndrept privirea spre doamna doctor Ward. Dacă am reținut bine. Primul lucru pe care-l observ este părul ei roșcat, încadrându-i chipul luminos. Se ridică în picioare și întinde mâna peste birou pentru a face cunoștință cu mine în mod oficial.

— Domnule Cross, eu sunt doamna doctor Juliette Ward.

— Dominic Cross, încântat.

Dăm mâna unul cu altul pentru câteva secunde după care-mi face semn să mă așez pe scaunul din fața biroului său.

— Au sosit rezultatele analizelor și mă tem că va trebui să realizăm o tomografie computerizată. Este vital să identificăm la timp boala soției dumneavoastră pentru a o putea vindeca.

— Boală? Tomografie computerizată? Doar nu credeți că soția mea...

— Prefer să nu vă ofer un diagnostic înainte de a fi ferm convinsă despre ce este vorba. Doamna Cross va fi preluată de asistenți pentru a se pregăti pentru tomografie. Vom primi rezultatele în câteva zile, iar după aceea putem discuta mai în detaliu.

Creierul meu s-a blocat acum complet. Încerc să procesez toată informația pe care am primit-o în ultimele secunde, dar este aproape imposibil.

Tomografie computerizată.

Pactul din EdenUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum