.........................🦋.........................Karşımda onu görüyordum burada ne arıyordu. Etrafıma bakındım Kadir bizi burada böyle görmemeliydi.
' Beni gördüğüne pek sevinmişe benzemiyorsun Merve. '
' Sen burada ne arıyorsun, yeter artık her yerde karşıma çıkıyorsun. '
Yüzündeki gülümseme büyüdü, şu an daha dikkat etmiştim. Sakallarını kesmişti, saçlarını arkaya doğru taramıştı. Değişmişti bana bakıyordu ama bu defa bakışlarında farklı bir duygu hissettim. İlk defa görüyordum onda bu bakışları, yeşil gözleri olduğundan farklı bakıyordu.
' Yanlış asıl seninle hep karşılaşıyoruz, bak ne tesadüf ki burada abinin nişanında karşılaşmak varmış seninle. Ne güzel bir karşılaşma oldu değil mi ? '
Sabrımı iyice zorluyordu, gerçekten burada ne arıyordu onu merak ediyordum. Yanımıza Esra gelmişti, benimde burada olduğumu görünce Mert'in yanına yaklaştı.
' Sevgilim, Merve hanımda buradaymış hiç söylemiyorsun. '
' Tesadüfen karşılaştık canım. '
Burada daha fazla duramazdım, ikisini baş başa bırakıp yanlarından ayrılmak için hamle yaptığım sırada Mert sevgilisini sıkıca sarıp öpmeye başlamıştı. Karşımda birbirini öpen iğrenç bir çift vardı, yüzümü buruşturdum burada durup onları izleyecek halim yoktu.
İğrençlikten başka bir şey değildi, nereden bu belaya bulamıştım anlamamıştım. Arkamı dönmüştüm ikiside gülüyordu, tamda birbirlerini bulmuştular işte. Masaya oturduğumda Kadir neler olduğunu sordu. Ona açıklama gereğinde bulunmadım, bir süre sonra onları karşı masada görmüştüm. Yine göz göze gelmiştik, utanmadan sırıtıyordu.
Bakışlarımı piste doğru çevirdim, yanımıza birileri gelmişti. Başımı çevirdiğimde elim ayağım buz kesmişti. El ele yanımızda duruyordular pes artık bu kadar hadsizlik olmazdı. Kadir şaşırmıştı onları karşısında görünce, Mert utanmaz bir ifade ile selamlaşmıştı.
' Merhaba Kadir bey sizi görünce yanınıza gelmek istedim. Esra nişanlım tanışırayım. '
' Memnun oldum, siz burada ne arıyorsunuz ? '
Kadir bu duruma şaşırmıştı, Mert hiç bozuntuya vermeden oynuyordu.
' Esra, gelin hanımın arkadaşı o yüzden bizde buradayız işte. '
Şimdi şaşırma sırası bendeydi nasıl yani Esra, Derya'nın arkadaşı mıydı ?
Neşe abla, Mert'i görmüş yanına gelmişti. Sanırım oda burada ne aradığını bilmiyordu.
' Mert bey nasılsınız ? '
' İyiyiz Neşe hanım siz ? '
Dışarıdan ne kadar efendi birisine benziyordu, bende bir zamanlar öyle sanıyordum ama artık gerçek yüzünü görmüştüm. Neşe abla Esra ile konuşmaya başladı, nişanlı olduklarından haberi varmış. Ben neden bilmiyordum Neşe ablanın Esra'yı tanıdığını acaba, gerçekten bugün şahane bir gündü.
' Bizde daha yeni girişte Merve hanım ile karşılaştık, nişanlım ile tanıştılar. '
Kadir direkt bana bakıyordu ona şu an ne söyleyebilirdim. Mert yaptığı planı devreye sokmuştu, bizi baş başa bırakıp yanımızdan ayrıldılar.
' Bu ne demek oluyor Merve, sen bana neden bir şey söylemedin. Siz ne konuştunuz anlatır mısın ? Neler olduğunu bilmek istiyorum. '
Kadir beni soru yağmuruna tutmuştu, ona kısaca lavabodan dönüşte konuştuğumuzu bana kızabileceği için söylemediğimi açıkladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Kahve
Romance' Abi ! ' arkasından gitmeye kalktım ama dış kapı şiddetle çarptı. Gözümden bir damla yaş daha aktı halıya doğru, ardından bir daha ve bir daha. Sırasıyla takip ettim gözümden acıyla düşen parçanın yerle bütünleşmesini. Daha fazla dayanamayıp yere...