9.Bölüm

349 80 108
                                    


Multimedya: Yemek Yenilen Mekan

       ............................🦋.............................

Sabahın ilk ışıkları gözüme vuruyordu. Terlemiştim, başımı kaldırıp baktım göğsüme sarılı bir kocam vardı. Kolunu aşağı doğru indirdim, tekrar sıkıca sarıldı kulağıma yaklaşıp 'Bırakmam seni. ' dedi.

Sıkıca göğsüne hapsetti beni, gidecek bir yerim kalmamıştı. Sıcaklığından mayışmıştım tekrar kendimi uykunun kollarına hapsettim.

Mutfakta kremalı tavuk yapıyordum. Kadir salatayı yapıyordu, arada sakalaşıyorduk. Ben hamile bir insandım, kendime ve bebeğime iyi bakmalıydım. Hazırladığımız masaya oturup afiyetle yemeğimizi yedik. Kadir aklına yeni bir şey gelmiş gibi ağzındaki lokmayı hızla yuttu.

' Aşkım akşam yeni anlaştığımız şirket ile yemeğimiz var. Seni de sahibiyle tanıştırmak istiyorum. '

Merak etmiştim aslında nasıl insanlardı, davetini kabul etmiştim. Yemeğimize kaldığımız yerden devam ettik. Akşam saatleri Kadir restaruantta yer ayırttırmıştı, gitmek için evden çıkıyorduk. Üzerimde hafif göbeğiminde belli olduğu siyah uzun bir elbise giyinmiştim.

Omuzlarıma siyah şalımı almıştım. Kadir evin kapısını kapatıp arabaya binmem için yardım etmişti. Yana topladığım saçlarım önüme geldi, Kadir benden önce davranıp saçlarımı arkaya çekti.

Teşekkür ettim bu inceliği için, kendi yerine geçip arabayı çalıştırdı. Mekanın önüne gelmiş içeriye girmeye hazırlanıyorduk. Vale arabanın anahtarını alıp yanımızdan ayrıldı. Kadir kolunu bana doğru uzatıp yürümem için eşlik etti.

Girişte şık bir mekan olduğunu anladım. Seçimi gerçekten güzeldi, burası bana evlilik teklif ettiği yere benziyordu. Anılarım gözümün önüne gelmişti ne güzel günlerdi, belimden tuttu Kadir.

İçeriye doğru yönlendirdi, cam kenarında deniz manzarasına karşı oturmuş sarışın bir bey ve bir bayan vardı. Masaya yaklaşınca yüzünü bizden tarafa döndürdü.

Gözleri dikkatimi çekmişti, üzerindeki lacivert takım aynı mavi gözlerinin rengindeydi. Yakışıklı çehresi ben buradayım diyordu. Ben karşımda daha yaşlı birisini bekliyordum, tamamiyle gördüğüm görüntü beni şaşırtmıştı. Kadir elini karşısındaki beye uzattı, nazik bir şekilde beni tanıttı.

' Okan bey, eşim Merve. '

' Memnun oldum Merve Hanım, eşim Bade. '

Bade hanım ayağa asil bir şekilde kalkıp elini uzattı. İlk bakışta uzun kahve saçları ve ela gözleri dikkat çekiyordu. Saçlarına iri dalgalar halinde maşa yapılmıştı, üzerindeki elbise ise eşine uygun renklerde kısa bir elbiseydi. Kadir incelik olarak sandalyemi çekti, geçip oturdum kendi de yanımdaki yerini aldı.

' Evet Okan bey tekrardan hoş geldiniz. Umarım gecemiz güzel geçer, o zaman yemekleri sipariş edelim. '

Garson masamıza geldiğinde, çoğunlukla kırmızı şarap eşliğinde balık sipariş etmiştik. Kendime içecek olarak bir defaya masus gazlı içecek istemiştim. Sohbet eşliğinde yemeklerimiz gelmişti, arada iş konusu geçiyordu ilgi alanım olmadığı için susuyordum.

Bade hanım ile sürekli göz göze geliyordum. Gözlerinde beğeni ve kıskançlık sezdim. Eşini benden kıskanıyor olamazdı değil mi ?

Ama sonra bu benim kendimce kuruntu yaptığım bir şey olduğunu düşündüm. Yemeğin sonunda tatlılarımızı istemiştik. Merak etmiştim nasıl tanıştıklarını soru olarak yönelttim.

Acı Kahve Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin