Bab 4: Pernikahan + first sex🔞

3.6K 28 12
                                    

Hari ini merupakan hari yang bahagia aku. Perasaan aku bercampur. Sedih, gembira dan bahagia mungkin?

Kini, aku sedang di make up oleh seorang kawan ku. Dia merupakan seorang MUA yang biasa-biasa sahaja.

"Alright, dah siap." Ilah, kawan ku.

Aku membelek muka ku di hadapan cermin besar ini.

"Cantik. Kau memang ada bakat dalam bab make up." Puji ku.

"Hihihi, aku ni biasa-biasa je. By the way, tahniah. Tak sangka kau nak jadi isteri orang." Kata Ilah lalu memeluk ku.

"Thanks. Kau bila pulak? Si Asyraf tu apa cerita?" Tanya ku. Asyraf merupakan boyfriend Ilah.

"Dia still belajar dekat London. Entah bila lah dia balik. LDR ni sakit tau. Sakit menahan rindu."

"Ya, aku faham. Tunggu je lah dia." Kataku lalu senyum.

"Nurin, majlis dah nak mula. Mari." Panggil ibu.

"Baiklah. Nurin datang ni." Aku bangun dari duduk lalu berjalan bersama ibu.

Inilah baju kurung moden putih yang aku pakai serta veil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Inilah baju kurung moden putih yang aku pakai serta veil.

Majlis pernikahan aku dan Akasyah diadakan di rumah keluarga ku secara sederhana.

Apabila mataku bertembung dengan mata Akasyah, dia hanya senyum. Aku pula blushing. Tak tahu lah dia nampak atau tidak. Akasyah memakai baju melayu putih.

Aku duduk di atas pelamin bersama ibu.

Aku berbisik di telinga ibu. "Ibu, Nurin nervous."

Ibu mengusap tanganku. "Banyakkan selawat dan doa, sayang." Kata ibu.

"Tunku Muhd Akasyah bin Tunku Muhd Akhtar."

"Ya, saya."

"Aku nikahkan kau dengan anakku, Nurin Nauha binti Nordin dengan mas kahwin sebanyak seribu ringgit tunai."

"Saya terima nikahnya, Nurin Nauha binti Nordin dengan mas kahwin sebanyak seribu ringgit tunai."

"Sah?"

"Sah!"

"Sah!"

"Alhamdulillah."

Aku menitiskan air mata. Ibu memeluk erat tubuhku.

'You're mine, baby.' Kata Akasyah dalam hati.

________________________________________

Selepas menyarungkan cincin di jari manis Akasyah, aku menundukkan kepala untuk menyalami tangannya. Lensa kamera tidak berhenti berbunyi.

Akasyah mengusap lembut kepala ku. Saat aku mengangkat kepala, Akasyah mencium dahi ku dengan penuh kasih sayang.

Setelah itu, kami posting mengikut arahan jurukamera.

****
Pada malam itu, kami duduk di atas katil. Macam orang bergaduh pula. Aku dekat sini, dia dekat sana.

"Nurin." Tiba-tiba, Akasyah berada di samping ku. Terkejut aku dibuatnya.

"Er, maaf."

"Tak apa. Saya cuma terkejut." Aku menyedapkan hatinya.

Akasyah memegang mukaku. "You're so beautiful." Katanya lalu mencium dahi ku.

Aku hanya termenung setelah itu. What? Apa dia cakap tadi? Tolong ulang balik.

"Darling, jom tidur. Esok ada majlis resepsi pulak." Kata Akasyah sambil bercekak pinggang.

Memandangkan dia sedang bercekak pinggang, dada bidangnya jelas kelihatan dan ada six pack di perutnya.

"Kenapa awak tak pakai baju? Pakai boxer je?" Tanyaku meskipun malu.

"Abang memang macam ni kalau tidur. Kalau tak, abang tak boleh tidur." Kata Akasyah lalu baring di sebelahku.

Wait what? Abang?

"Abang tu panggilan hormat untuk suami." Kata-kata ibu kembali bergema di kepala ku.

Secara tiba-tiba, Akasyah memeluk erat tubuhku.

"Tidur, darling."

_________________________________________

Majlis resepsi sebelah perempuan diadakan di rumah keluarga ku. Temanya ialah tradisional. Aku memakai baju kebaya labuh songket berwarna hitam emas. Akasyah pula memakai baju melayu hitam dan sampin songket berwarna hitam emas.

Di leher ku, terdapat dokoh. Di pinggang ku pula, terdapat pending.
Nampak klasik kata orang.

"Darling, you're so beautiful." Kata Akasyah sambil mengusap pipiku.

"Abang nak usap kepala awak tapi ada benda besar ni kat atas kepala awak. So, tak apa lah 😊." Kata Akasyah.

Aku hanya ketawa kecil. Aku pun tak tahu apa yang aku pakai atas kepala ni. Cekak besar maybe?

(Author pun tak tahu apa bendanya 😅)

"Jom."

****
Sudah seminggu aku bergelar isteri kepada Akasyah. Majlis resepsi sebelah lelaki diadakan 2 hari lagi di hotel 5 bintang.

"Darling." Akasyah masuk ke dalam bilik kami lalu mengunci pintu.

"Kenapa abang kunci pintu?"

"Now, it's time to berdua-duaan darling. I nak buat macam-macam dekat you." Kata Akasyah sambil memandang tepat wajah ku.

"Sebelum ni kan darling memang berdua je dengan abang dalam bilik. Kenapa ni?" Tanya ku lalu bangun dari katil. Aku melingkar tangan di atas bahu Akasyah.

"I want you darling."

"I'm all yours, abang."

Akasyah mencium bibirku dengan lembut sambil memegang pahaku dan membaringkan aku di katil.

Akasyah mencium leher ku dan membuat love bite. Kemudian, turun ke dadaku.

"Oh, lupa. Buka baju dulu darling. Senang abang nak f*ck you." Kata Akasyah.

Aku hanya menurut perintah Akasyah meskipun aku tidak faham apa yang dia nak.

Akasyah juga turut membuka bajunya sehingga tiada seurat benang pun di badannya.

"Oh my god baby. You're so sexy." Kata Akasyah lalu menghisap tetek ku. Sebelah dihisap, sebelah lagi digentel.

"Ahh," aku mendesah perlahan.

Selesai menghisap kedua buah dadaku, Akasyah turun ke pepek ku yang sudah basah.

"Ohh, dah basah lah. Bagi I hisap ya." Kata Akasyah lalu menyembamkan mukanya di pussy ku.

Akasyah mencium, menjilat dan sesekali menggigit biji kelentit ku.

"Ahh, ahhh, abang."

Tiba-tiba, Akasyah berhenti menjilat.

"Abang, kenapa berhenti?"

Akasyah mendekatkan mukanya ke muka ku. "Call me daddy if we do sex okay?"

"O - okay, daddy."

Akasyah mencium dahi ku lalu sambung mengerjakan pussy ku.

________________________________________

Hehe, basah ke tu? 😏. Saja buat tergantung. Sambung part 2 okay. 😘

To be continue.......




My innocent wife Where stories live. Discover now