"Kita nak bagi tahu siapa dulu ni?" Tanya ku. Tidak sabar mahu beri tahu keluargaku dan keluarga Akasyah mengenai kehamilan ku ini.
"Bagi tahu family darling dulu lah. Mesti ibu dengan ayah happy sebab darling mengandung."
"Alright."
—————————————––––———
"Ibu, buka lah kotak ni."Selepas ibu membuka kotak tersebut, alangkah terkejutnya dia apabila melihat tulisan 'pregnant' di alat tersebut.
"Nurin, seriously you're pregnant?" Tanya ibu sambil memegang perutku.
"Ya, ibu. Ni gambar anak kami." Aku menyerahkan gambar ultrasound kepada ibu.
"Allahuakbar. Tahniah anak ibu. Inilah cucu ketiga kita, abang." Kata ibu sambil melihat ke arah ayah.
Ayah memandang ku lalu memeluk tubuh ku dengan erat.
"Nurin, jaga kesihatan. Jangan lasak sangat. Ayah sayang kamu." Kata ayah lalu mencium dahi ku.
Akasyah hanya melihat dari jauh sambil tersenyum.
"Tahniah bro." Kata Naim.
Akasyah hanya senyum lalu menepuk bahu abang iparnya.
****
Pada malam itu, semua ahli keluarganya sudah tidur kecuali mereka."Abang, i'm pregnant." Kataku sambil melihat Akasyah membuka baju ku satu persatu.
"I know. Baring sekarang. Daddy tak tahan."
Sebaik sahaja aku baring, Akasyah terus menindih tubuh ku. Tangannya berada di sisi kepala ku.
"You makin cantik sejak pregnant ni, slut."
Sejurus itu, Akasyah mencium bibirku sambil meramas tetek ku. Kemudian, Akasyah menghisap leher ku dan membuat love bite di leher dan dada ku.
"Hi anak abah. I can't wait to see you soon, baby."
Aku hanya senyum melihat Akasyah yang sedang berborak dengan anak kami walaupun dia tidak dapat mendengar.
"Abah ya?"
"Yup, darling. Abang nak anak kita panggil abang 'abah'. Kalau darling, darling nak dia panggil apa?" Tanya Akasyah sambil mengusap perutku.
"Darling nak dia panggil mommy." Kataku sambil mengusap kepala Akasyah.
"Okay. Abah and mommy." Kata Akasyah lalu mencium perutku.
"Daddy jolok ya. Pussy you dah basah daddy tengok."
"Okay daddy."
Akasyah memasukkan batangnya ke dalam buritku dengan perlahan sehingga keseluruhan batangnya berjaya masuk ke dalam buritku.
"Ahhhhh ahhhh ahhhhh." Aku mengerang kesedapan.
Akasyah henjut dengan laju buritku.
"Ahhhhh, slut. Daddy nak pancut."
"Ahhhh, slut pun nak pancut. Cepat pula kita pancut ya." Kataku sambil senyum melihat Akasyah.
"Kena cepat. Nanti orang perasan. Dah lah bilik slut ni tak soundproof."
"Ahhhhh." Aku klimaks.
"Erghhh." Akasyah juga turut klimaks.
Setelah itu, kami berpelukan dalam keadaan bogel.
"Harap anak abah ni tak terkejut ya sebab tiba-tiba je kita buat 'projek'."
"Abang lah ni. Gatal sangat." Aku menumbuk perlahan dada bidang Akasyah.
"Heleh, biarlah. Janji ada hasil." Kata Akasyah sambil mengusap perutku.
"Apa-apa lah abang. Cepat angkat darling. Kita mandi."
"Menurut perintah, Tuan puteri." Kata Akasyah lalu mengangkat tubuh ku.
Aku hanya ketawa kecil. Tuan puteri ek?
———————————————————
"Tahniah kamu berdua. Mama happy sangat-sangat." Kata Marsya sambil memeluk tubuh ku."Papa pun happy. Bertambah cucu kita, kan sayang?" Kata Tunku Akhtar.
Marsya hanya senyum melihat suaminya. Walaupun mereka sudah lanjut usia, tapi mereka tetap handsome dan cantik.
"Mari makan, Nurin. Kamu kena makan kenyang-kenyang." Kata Marsya lalu meletakkan sepinggan nasi di hadapan ku.
"Terima kasih, mama." Beruntungnya aku kerana dapat mak mentua yang baik dan prihatin.
"Kak Farisha mana?" Tanya ku.
"Dia tak balik. Sibuk katanya." Kata Marsya. Entah mengapa aku dengar macam sedih nada mama bercakap.
Tunku Akhtar mengusap lengan isterinya bagi menenangkan nya. Ya lah. Anak dah besar. Ada yang dah kahwin dan ada anak macam kak Farisha. Ada yang kerja dan ada juga yang masih belajar. Hati ibu mana yang tidak sedih tatkala anak-anak sibuk dengan urusan masing-masing.
Selepas makan, kami menonton filem di Netflix. Tajuknya ialah Qorin. Cerita hantu Indonesia.
Aku duduk di sebelah mama manakala Akasyah duduk di sebelah papa.
"Mama." Aku memegang tangan mama.
"Ya sayang. Nak cakap apa?"
"Saya dengan abang tinggal sini 3 hari 2 malam. Saja lama sikit sebab kami nak luangkan masa bersama mama dan papa." Kataku lalu tersenyum melihat mama.
"Betul apa yang Nurin cakap. Kami nak luangkan masa dengan mama dan papa. Dah kak Farisha tak dapat nak balik kan." Kata Akasyah pula.
"By the way, adik-adik Akasyah semua tak balik ke?" Tanya Akasyah.
Ya tak ya juga. Di mana Azman, Azmin, Farah dan Fiera?
"Azman dengan Azmin mereka dah mula kerja. Jadinya, mereka sibuk. Farah pula sibuk dengan ujian memasak dia. Fiera pula sibuk dengan assignment." Kata Tunku Akhtar.
Aku mengangguk tanda faham. Biasalah student U kan. Aku dulu pun macam tu jugak.
Beberapa minit kemudian....
"Mama, Nurin takut."
"Mama pun sama."
Aku dan mama mempunyai perangai yang sama iaitu suka cerita hantu tapi semasa tengok, takut pula. Hahaha 🤣.
———————————————————
Aku menyalami tangan mama. Cepat betul masa berlalu. Sedar-sedar sudah 3 hari 2 malam aku dan Akasyah meluangkan masa bersama mereka.Selepas mama, aku menyalami pula tangan papa. Akasyah turut buat perkara yang sama.
"Nanti kalau ada masa, datang sini lagi ya. Kamu kena jaga kesihatan tau, Nurin." Kata Marsya.
"Baik mama, papa. Assalamualaikum." Kata Akasyah lalu melambaikan tangan.
"Abang, kita berdua je sekarang ni." Kata Marsya.
"Jom." Kata Tunku Akhtar lalu mengangkat tubuh Marsya macam angkat guni beras.
"Ehh, abang. Kenapa angkat sayang macam ni? Sakit bahu abang nanti."
"Don't worry. Dah, jom kita noty2." Kata Tunku Akhtar lalu menutup pintu rumahnya.
———————————————————
Hihihi. Dah tua-tua pun still kuat nak noty2. Hahaha.To be continue...
YOU ARE READING
My innocent wife
RomanceTunku Muhd Akasyah X Nurin Nauha Pada awal perkenalan, Akasyah menganggap Nurin adalah personal assistant nya. Begitu juga dengan Nurin. Dia hanya menganggap Akasyah sebagai bos nya. Entah kenapa, semakin lama, Akasyah tertarik dengan sifat innocen...