Bab 9: Sex at office 🔞

3.3K 22 5
                                    

Hari ini aku memakai baju office seperti biasa tetapi suamiku suruh pakai kain. Aku tak tahu lah kenapa. Biasanya aku pakai seluar yang tidak terlalu ketat. Aku lebih suka memakai seluar berbanding kain.

Sekarang ini sedang berlangsung satu meeting. Aku hampir terlelap kerana aku tidak cukup tidur semalam.

"Nurin?" Panggil Akasyah dengan nada yang berbisik.

"Ya ab... Bos." Aku hampir tersasul.

"Fokus. Saya tahu awak tak cukup tidur malam tadi." Kata Akasyah.

Orang yang berada di dalam meeting ada yang tersenyum penuh makna dan ada juga yang bingung.

———————————————————
"Apa ni abang. Malu darling masa meeting tadi." Kataku lalu melabuhkan punggung di hadapan meja kerja.

"Sorry." Akasyah mencium dahi ku lalu memeluk tubuh ku dengan erat.

"Darling, abang ada permintaan." Kata Akasyah sambil memandang ku.

"What is it?"

"Abang horny sekarang ni. Erm, jom kita buat sex dekat office ni nak?"

"Abang, nanti orang perasan macam mana?" Aku mula risau.

"It's okay darling. Bilik office abang ni sound proof. Pintu tu kena access dulu baru boleh masuk. And then, orang lain takkan masuk tanpa izin daripada abang."

Aku hanya mengangguk tanda faham.

"So, darling nak atau tak?"

"Nak." Jawab ku lalu tunduk memandang lantai. Malu!

Akasyah senyum melihat isterinya. Hai, dah jadi isteri pun still malu. Haha, biasalah perempuan.

"Kejap eh. Abang nak add just sofa ni. Sambil tunggu tu, darling buka tudung."

Aku hanya memerhati tindak tanduk suamiku sambil membuka tudung. Dalam sekelip mata, sofa tersebut sudah berubah menjadi katil yang kecil.

"Darling nak tahu tak kenapa abang suruh darling pakai kain?"

"Kenapa abang?"

"Sebenarnya, abang dah lama rancang nak buat sex dekat office. Saja nak buat dekat tempat lain selain bilik kita. Kalau darling pakai kain, senang sikit abang nak londeh kan. Hihihi." Kata Akasyah lalu mengenyitkan matanya.

Aku hanya senyum. "Silakan abang. Abang berhak nak buat apa saja dekat badan darling."

Aku mula baring di atas katil kecil itu.

"Just enjoy it okay, baby." Kata Akasyah lalu menjilat leher ku.

"Ahh." Aku dapat merasakan gigitan kecil di leher ku.

Akasyah membuka satu persatu butang baju ku serta kain yang aku pakai.

Kini, aku hanya memakai bra dan panty warna hitam.

"Seksi nya baby ni. Daddy geram." Kata Akasyah sambil membuka butang baju dan butang seluarnya.

Setelah itu, terlihat la batang suamiku yang tegang, besar dan berurat.

Akasyah membuka bra ku lalu tunduk dan menghisap puting tetek ku. Sebelah lagi tangannya meramas tetek ku.

"Ahh, daddy."

"Why baby?" Akasyah kembali menghisap puting tetek ku sambil meramas buah dada yang sebelah lagi.

"Masukkan lah batang daddy dekat dalam burit baby. I can't hold it back anymore."

"You can, baby. Take it like a good girl."

Akasyah mencium perutku lalu membuka panty yang aku pakai. Kini, kami sama-sama telanjang bulat.

"Daddy, please. Masukkan kote daddy dalam burit baby."

"Dah pandai cakap lucah ya sekarang. Kalau itu yang baby nak, okay." Kata Akasyah lalu merodok lubang buritku dengan kasar.

"Erghhh."

"Just moan baby. Jerit je. Bilik office daddy sound proof."

"Ahhhh ahhhhh ahhhh!" Akasyah henjut laju2 lubang buritku.

"Daddy, baby nak pancut."

"Kita pancut sama-sama okay. Erghhh." Kata Akasyah sambil melajukan henjutannya.

Aku memeluk lehernya sambil mendesah kesedapan.

"Erghhh! Cretttttt cretttttt." Akasyah memancutkan air mani nya dengan banyak.

"Ahhhhh!" Aku juga turut pancut.

Akasyah mencium dahi ku tanpa rasa geli. Kami sama-sama berpeluh.

"Darling, boleh tak abang nak baring dengan darling but at the same time, batang abang stay dalam burit darling?"

"Boleh je. Darling tak kisah."

"Thank you. Jom kita rehat kejap."

———————————————————
Sejak itu, aku rasa ingin makan benda yang masin. I don't know why. Dan suamiku kerap kali muntah. Kaki aku pulak berasa sejuk sampaikan dalam rumah pun aku pakai stoking.

"Abang dah okay? Darling risau lah sebab abang asyik muntah je.

"I'm okay darling. Lepas abang makan asam tadi, dah okay sikit. Tapi kan darling. Darling makin berseri lah sejak kebelakangan ni. Macam pakai susuk pun ada bila abang tengok."

"Ishh abang ni. Darling tak pakai susuk pun lah. Benda tu kan syirik. Berdosa tau." Kalau nak cantik pun, aku tak adalah sampai nak pakai susuk.

"Abang, jom lah kita pergi klinik."

"Alright darling."

———————————————————
Selepas doktor memeriksa Akasyah dan aku, dia hanya tersenyum melihat kami.

Yang aku peliknya, Akasyah yang sakit tapi doktor nak check aku juga. Rupanya, ada berita gembira kata doktor yang bernama Aini itu.

"Congrats, Puan sedang mengandung dan kandungan berusia 8 minggu."

Aku rasa ingin menangis. I'm pregnant! Aku melihat reaksi suamiku. Dia tampak bingung.

"Doktor, kalau isteri saya pregnant, kenapa saya yang muntah-muntah?"

"Itu namanya morning sickness. Kemungkinan isteri awak mengandung anak lelaki tapi saya tak boleh nak check gender anak you all sebab your baby kecil lagi. Baru 8 minggu. Nanti dah 20 minggu ke atas, you datang check up and in Shaa Allah, boleh tahu gender baby." Kata doktor Aini.

"Doktor, boleh saya tanya?"

"Silakan."

"Kenapa kaki saya sejuk sejak saya mengandung ni? Sampaikan dalam rumah pun saya kena pakai stoking?"

"Hmm, banyak juga ya tanda-tanda puan mengandung bayi lelaki ni. Tapi saya tak boleh nak bagi keputusan. Seperti yang saya cakap tadi la, anak puan kecil lagi."

Sebelum kami beredar, doktor Aini sempat memberi beberapa pesanan. Kemudian dia memberi folid acid.

****
"Ya Allah, darling. Abang happy sangat hari ni." Kata Akasyah selepas masuk ke dalam kereta tadi.

"Me too. Semoga anak kita menjadi anak yang Soleh dan solehah."

Kami berpelukan tanpa menghiraukan keadaan sekeliling.

———————————————————

To be continue........

My innocent wife Where stories live. Discover now