Bab 5: First sex part 2 🔞 + majlis resepsi

3.7K 29 5
                                    

Badan ku terangkat tatkala merasakan nikmat yang tidak pernah aku rasa. Aku tidak berhenti mendesah. Aku juga klimaks untuk kali pertama.

"Baby, kita rehat dulu ya. Kesian daddy tengok baby ni penat." Kata Akasyah lalu pergi ke bilik air untuk membersihkan mulutnya yang penuh dengan air nikmat ku.

Selepas membersihkan mulutnya, Akasyah baring di sebelah ku. Kami sama-sama bogel dan berpeluh.

"Abang, darling nak tanya boleh?"

"Boleh darling. Nak tanya apa?

"Kenapa masa kita buat sex, darling kena panggil abang 'daddy'?" Tanya ku.

"Saja nak panggil panggilan lain. Tak boleh ke?"

"Bukan tak boleh tapi darling rasa pelik. Daddy kan panggilan untuk bapa."

Akasyah terdiam seketika. Apa aku nak cakap ni?

"Tak apa lah kalau abang nak darling panggil macam tu time sex. Abang suruh kan." Kataku. Ibu pernah berpesan agar taat kepada suami.

Akasyah mengusap lembut kepalaku.

"Sebenarnya, darling kena tahu satu benda." Kata Akasyah sambil menindih tubuh ku.

"What is it?" Tanyaku.

"For the first sex, kita buat yang biasa-biasa je. Nanti bila kita dah duduk rumah abang, kita buat yang lain." Kata Akasyah lalu senyum misteri.

"Yang lain? Apa maksud abang?"

"Nanti darling akan tahu. And pembetulan. Bukan rumah abang tapi rumah kita."

"Rumah yang hari tu kan?" Tanyaku.

"Ya, darling. Memandangkan kita dah rehat kejap tadi, let's continue."

Mukaku blushing. "Okay daddy. I'm all yours 😊."

Akasyah mencium bibirku dengan lembut. "You're so cute when you blushing, baby."

Akasyah turun ke dadaku lalu menghisapnya.

"Ahhh."

"Desah je baby. Bilik daddy sound proof."

Batang Akasyah sudah tegang dan keras. Akasyah memasukkan batangnya ke dalam pussy ku yang sudah basah dengan air nikmat ku.

"Ahh, daddy. Sakit." Air mata ku mula keluar kerana sakit di bahagian pussy.

Akasyah mengelap air mata ku menggunakan ibu jarinya.

"Shh, it's okay baby. Tahan sikit ya. Pada mulanya memang sakit tapi lama-lama jadi sedap. Percayalah cakap daddy." Kata Akasyah. Batangnya sudah masuk setengah.

Setelah Akasyah berjaya memasukkan  batangnya ke dalam pussy ku, aku menggenggam erat cadar katil. Sakit!

"Relax baby. Daddy diamkan sekejap batang ni dalam pepek you."

Setelah aku merasa selesa, Akasyah mula menghenjut lubang buritku dengan perlahan. Semakin lama, semakin laju henjutan nya itu.

Aku mula merasakan sesuatu yang tidak pernah aku rasakan. Betul kata Akasyah. Dari rasa sakit itu bertukar kepada rasa nikmat dan sedap.

Aku tidak berhenti mendesah. Akasyah turut mendesah.

"Ahhhhh." Akasyah mendesah dengan kuat lalu memancutkan air maninya ke dalam pussy ku.

Akasyah mengeluarkan batangnya lalu mencium dahi ku tanpa rasa geli.

"Thank you baby. Daddy puas."

"You're welcome, daddy."

My innocent wife Where stories live. Discover now