Bab 12: Our twin sons

1K 22 3
                                    

Setelah keluar dari hospital, aku berpantang di rumah ibu. Akasyah pula ulang alik dari rumah ibu ke office.

Anak-anak ku sangat behave dan tidak banyak ragam. Mereka sangat comel!

Buka sahaja mata, pandangan aku disapa dengan dua orang bayi yang comel ini.

"Hi sayang mommy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hi sayang mommy. Good morning. Awalnya bangun." Aku mendukung salah seorang anakku.

"Nurin." Panggil ibu.

"Ya ibu. Masuklah." Kataku sambil senyum. By the way, ibu ku merupakan seorang bidan kampung. That's why aku memilih untuk berpantang sendiri.

"Akak." Nora turut masuk ke dalam bilik ku.

"Nora tak ada kelas ke?" Hairan. Setahu aku, dia sedang melanjutkan pelajaran di sebuah Universiti.

"Kelas Nora petang ni." Katanya.

Aku mengangguk tanda faham.

Ibu mendukung anak ku yang berada di baby cot bed.

"Dah kasi nama untuk anak-anak kamu?" Tanya ibu.

"Yang Nurin tengah dukung ni, namanya Tunku Muhd Arasy. Yang ibu tengah dukung tu, Tunku Muhd Arasyah."

"Wow, hebatnya nama cucu kembar ibu ni."

"Macam mana nak bezakan antara Arasy dengan Arasyah?" Tanya Nora.

"Itu nanti akak bagi tahu ya. Sekarang ni, masa untuk sarapan." Kata ibu lalu meletakkan sepinggan bubur nasi ikan merah di hadapan ku. By the way, ada mini table di hadapan ku ini. Air pula ialah air masak dan air oren.

"Ibu pergi mandikan anak-anak kamu dulu ya. Nora, mari tolong ibu."

"Baik, ibu."

———————————————————
"Auchh, ibu, perlahan sikit urut. Sakit."
Aku sedang berkemban dengan kain batik.

"Tak boleh. Kena urut kuat-kuat. Kamu tahan sikit ya." Kata ibu. Dia sudah biasa dengan keadaan begini.

Lepas mandi air herba tadi, ibu mengurut badanku.

"Auchh, sakit."

****
Pada malam itu selepas makan, kami berada di dalam bilik untuk luangkan masa bersama.

"Macam mana hari ni? Okay?" Tanya Akasyah.

"Okay je. Cuma masa ibu urut kuat-kuat, darling rasa sakit sangat. Mungkin sebab dah lama tak berurut." Ceritaku.

Aku sandarkan kepala di bahu sasa suamiku.

"Darling tertanya tanya lah. Macam mana badan abang boleh jadi tegap macam ni? Sampaikan semua orang kampung tengok abang dua tiga kali." Nadaku berbaur cemburu.

"Isteri abang ni cemburu ya?" Kata Akasyah lalu mencubit pipiku.

"Memang pun." Aku menyilangkan tangan ke dada.

"Alah darling, chill lah. Biarlah diorang tu. Nak buat macam mana kan. Mereka hanya boleh tengok. Kalau darling bukan setakat tengok, sentuh pun boleh tau." Kata Akasyah lalu mencium pipiku.

Pipiku automatik menjadi merah.

"Hahaha, comelnya isteri abang ni." Kata Akasyah lalu menggomol pipi dan leher ku.

"Abang, geli lah. Hahaha."

Sedang kami asyik ketawa, tiba-tiba Arasy terbangun dari tidur dan nangis.
Arasyah pula hanya merengek.

"Alamak, nangis pulak. Darling, you ambil Arasy. Maybe dia nak susu. I ambil Arasyah." Kata Akasyah.

Aku mengangguk lalu mengambil Arasy.

Akasyah mendukung Arasyah lalu menepuk perlahan punggungnya sambil berzikir.

Aku sedang menyusukan Arasy. Anakku ini, tak jemu untuk melihatnya. Mereka berdua sungguh comel!

Setelah mereka berdua tidur, Akasyah menarik tangan ku.

"Jom kita noty2. Tapi buat yang ringan-ringan je. Darling kan masih dalam pantang. Abang takkan sentuh your pussy." Kata Akasyah sambil memandang wajah ku dengan pandangan yang penuh dengan kasih sayang.

"Okay daddy."

"Don't call me daddy. Panggil abang je."

"Okay, abang."

Akasyah menindih tubuh ku lalu mencium bibirku sambil meramas buah dadaku.

"Ahh, darling. Ada susu lah dekat your boobs." Akasyah menghisap puting tetek ku.

"Ahh, abang." Aku meramas rambut Akasyah.

Setelah puas menghisap puting ku, Akasyah mencium leher ku dan membuat love bite.

Walaupun ringan, aku tetap puas dengan layanan nya.

Setelah itu, Akasyah akhiri dengan mencium bibirku dengan sedikit rakus.

"Sorry darling. Tu je yang abang boleh buat. Darling puas tak?" Kata Akasyah sambil mengusap lembut muka ku.

"It's okay abang. Darling puas. Terima kasih abang." Kataku lalu memeluk erat tubuh suamiku.

"Jom kita tidur."

———————————————————
"Nurin, ni kenapa ada merah-merah dekat leher kamu?" Kata ibu. Matanya memandang wajah ku dengan tajam.

"Er, semalam, Nurin dengan abang buat yang ringan-ringan je. Abang tak sentuh pun adik punya kemaluan. Ibu faham-fahamlah ya."

Ibu menghela nafas panjang.

"Huh, apa-apa lah Nurin. Ingat ya, kamu tu masih dalam pantang. Jangan nak buat sesuatu yang dilarang masa berpantang ya." Pesan ibu.

"Baik ibu."

Beberapa hari kemudian...

Alhamdulillah, aku sudah habis pantang. Kini aku kembali ke rumah. Namun begitu, rumahku sangat meriah dengan kehadiran keluarga Akasyah. Mereka datang kerana hendak melawat aku dan tengok anak kembar kami.

"Macam mana nak bezakan antara Arasy dengan Arasyah?" Tanya Fiera.

"Senang je. Arasy ada satu lesung pipit dan dagu dia terbelah. Arasyah pula ada dua lesung pipit tapi tak ada dagu terbelah." Kataku.

Empat beradik itu sedang bermain dengan Arasy manakala kak Farisha dan mama sedang bermain dengan Arasyah.

Akasyah pula? Hmm, dengan abang iparnya a.k.a biras aku dan papa. Tak lain tak bukan, bincang pasal hal kerja lah tu.

"Ehh, betul lah. Lesung pipit Arasy ada satu je. Dalam pulak tu. Comelnya!" Kata Farah.

"Bagilah kami dukung pula." Kata Azman. Farah dan Fiera memandang ke arahnya serentak.

"Kau boleh ke dukung dia? Aku takut jatuh je anak buah aku ni." Kata Fiera. Farah mengangguk, mengiyakan kata-kata Fiera.

"Oklah. Meh sini aku ajar." Kata Farah.

Suasana di rumahku sangat meriah. Aku harap suasana ini berkekalan sampai bila-bila.

**************************************
Hi readers. Sorry sebab dah lama tak update. Lately ni, i'm very busy. Mungkin ni bab terakhir saya update lepas tu saya akan menghilang lagi. Sorry to say that. See you when I see you again. Bye 👋. Sayang awak semua 😘.

To be continue...







My innocent wife Where stories live. Discover now