Berbulan bulan sudah berlalu. Kini, anak kembar kami sudah boleh berjalan sendiri dan juga sudah ada bilik sendiri.
"Haih anak-anak, kenapa duduk kat depan bilik mommy?" Kataku sambil bercekak pinggang.
"Da....dy, ane (mana)?" Tanya Arasy.
"Daddy kat luar tengah basuh kereta. Jom turun." Aku memimpin tangan mereka.
****
"Abang.""Yes darling. Waa, anak-anak daddy dah bangun ya."
Si kembar itu berlari ke arah daddy nya lalu memeluk kaki Akasyah.
"Abang, lepas ni kita pergi mall boleh? Darling nak shopping. Banyak benda nak beli."
"Boleh darling. Lepas zohor kita gerak." Kata Akasyah.
****
"Arasy, Arasyah. Dengar cakap mommy dengan daddy ya. Jangan merayau. Kalau nak apa-apa, tell me or mommy. Understand?" Tanya Akasyah.Si kembar itu hanya menganggukkan kepala.
Aku memegang tangan Arasyah manakala Akasyah memegang tangan Arasy.
Tempat pertama yang kami masuk ialah pasaraya. Aku hendak membeli barangan dapur kerana banyak yang sudah habis.
Selepas selesai bayar, aku menarik baju Akasyah.
"Abang, macam mana ni?"
"Kenapa darling?"
"Darling nak pergi tempat lain tapi kita dah beli ayam ni semua. Darling takut busuk je nanti kalau kita biarkan."
"Don't worry. Abang call anak-anak buah abang suruh diorang letak barang-barang ni kat rumah kita." Kata Akasyah lalu mengeluarkan telefon pintarnya.
Aku hanya mengangguk. Nasib si kembar ni tak merayau.
Tidak lama kemudian, anak-anak buah Akasyah tiba lalu mengambil barang-barang yang kami beli tadi.
"Okay, let's go darling. Beli lah apa-apa pun pakai black card abang ni." Akasyah menghulurkan black card itu.
Mataku sudah bersinar-sinar.
"Yay, thank you abang. Sayang abang ketat-ketat." Aku mencium pipi suamiku. Lantaklah di tempat awam pun.
"Mo...my gi ane (pergi mana)?" Tanya Arasyah.
"Mommy pergi beli barang dia. Jom daddy bawa Arasy dengan Arasyah main kat situ." Tangan Akasyah menunjuk ke arah satu taman permainan kanak-kanak.
Si kembar itu sudah gelak terkekeh-kekeh. Suka lah tu.****
"Baju diorang lencun sebab peluh, darling. Abang tak bawa diorang main air tadi." Akasyah cuba memujuk isterinya.Aku tetap tidak mahu melihat ke arahnya. Tadi semasa di mall, aku terkejut melihat baju Arasy dan Arasyah sudah lencun. Untuk pengetahuan semua, anak-anak lelaki kami ini kuat berpeluh. Walau di tempat yang mempunyai penghawa dingin sekalipun, mereka tetap kuat berpeluh sampai lencun baju.
Aku sudah tahu tapi aku saja hendak merajuk. Hihihi, dah lama tak merajuk macam ni.
"Darling...."
"Abang pergilah tidur dengan anak-anak. Darling nak tidur. Penat." Aku menarik selimut sehingga ke paras dada lalu mengiring ke kiri.
Aku dengar Akasyah melepaskan nafasnya lalu baring di sebelah ku.
Haih, biarlah. Esok baru aku bagitahu perkara sebenar.
————————————————-
"Darling, abang minta maaf."Aku menarik tangannya lalu kami duduk di sofa. Anak-anak kami tidak ada di rumah. Ikut ibu bapa mentuaku pergi berjalan.
"Abang, sebenarnya darling usik abang je semalam. Hahaha." Aku ketawa. Akasyah membulatkan matanya. Amboi bini aku ni. Nak kena ni. Akasyah senyum senget.
"Abang, kenapa pandang darling macam tu?"
Akasyah terus mengangkat ku. Tapi bukan bridal style. Dia mengangkat ku dan dia letakkan di bahu sasanya. Umpama mengangkat guni beras.
"Ah abang, nak pergi mana?"
"Play room. I want to give you a punishment."
****
Pap!"Ahhhhhh!"
Aku berasa sakit di seluruh tubuhku. Terutama tetek dan burit.
Kini, aku berkeadaan tiada seurat benang dan diikat. Akasyah juga tiada seurat benang di tubuhnya sambil memegang riding crop.Mataku ditutup dan aku tidak dapat melihat apa-apa.
Pap! Pap! Pap! Pap!
"Ahhhhhh daddy, sakit."
Akasyah berhenti lalu menggosok lubang buritku yang becak dengan air mazi.
"Ahhhhhh ohhhh, sedap." Badanku terangkat.
"I masukkan ya." Kata Akasyah lalu memasukkan batangnya ke dalam buritku.
"Erghh, I dah lama tak henjut you. Ohhhh, ketatnya."
Aku turut mendesah kesedapan.
Akasyah menghisap dan menggigit puting ku. Sebelah lagi Akasyah usap-usap.
"Ahhh daddy, I like it."
Akasyah terus menghenjut lubang buritku.
Beberapa minit kemudian...
"Ahhhhhh daddy. I nak pancut."
"Okay. Daddy izinkan. Daddy pun dah nak pancut ni."
"Ahhhhhh!" Air nikmat ku keluar dengan banyak.
"Ohhhh, baby. Ahhhhhh!" Air mani Akasyah masuk ke dalam buritku. Terasa hangatnya.
****
"Darling, you tak nak tambah anak lagi ke buat masa sekarang ni?" Tanya Akasyah. Kini, kami berada di taman permainan di kawasan rumah. Arasy dan Arasyah seronok bermain dengan kawan-kawan baru nya a.k.a anak jiran."Buat masa sekarang, darling tak nak lagi. Nak tunggu Arasy dan Arasyah dua tahun dulu."
Akasyah hanya mengangguk tanda faham.
————————————————
Hi readers. Sorry sangat sebab saya menghilang terlalu lama. Actually banyak benda jadi. Tapi nanti lah saya cerita. Baru bangun tidur, hehehe.Maafkan saya kalau bab ni bosan atau tak best.
To be continue....
YOU ARE READING
My innocent wife
RomanceTunku Muhd Akasyah X Nurin Nauha Pada awal perkenalan, Akasyah menganggap Nurin adalah personal assistant nya. Begitu juga dengan Nurin. Dia hanya menganggap Akasyah sebagai bos nya. Entah kenapa, semakin lama, Akasyah tertarik dengan sifat innocen...