Bölüm sonu tepkinizi merak ediyorum.
🧡
1 ay sonra...
Feraye Keskin...
"Ryan, sevgilim." dedim ürkekçe, Ryan güldü "Korkma güzelim bir zararı olmaz." koluna sıkıca sarıldım başım omzuna değerken karşımdaki timsaha korkuyla baktım.
"Timsah beslediğine hâlâ inanamıyorum." bana bakıp kolunu omzuma doladı "Çok güzel değil mi ama?" dedi timsaha bir bakış atıp "Oldukça korkutucu." dediğimde daha çok güldü.
"Feraye, her geçen gün bana daha iyi geliyorsun. Kalıplarımdan sıyrıldığımı hissediyorum seninleyken. İyi ki varsın." dedi sevgi dolu bir şekilde.
"Beni şaşırtıyorsun Kent, başlardaki o buz kütlesi halinle şimdiki halin arasında epey fark var."
"İki halimi de sevdiğini söylüyordun geçenlerde."
"Seviyorum," dedim aşkla bakarken "Çok seviyorum hem de Ryan." gözlerime baktı derince bana hiç seni seviyorum dememişti fakat demesine gerek yoktu ben gözlerinden anlıyordum beni sevdiğini.
"Hava soğudu, içeriye girelim üşütme güzelim." dediğinde gülümsedim "Sen, seni seviyorum demesen de olur Kent." gülümsedi.
İçeriye geçecekken gördüğüm mavi çiçeklerle gülümsedim "Çok güzeller!" gösterdiğim yere bakıp gülümsedi "Bir şey itiraf edeyim mi?" dediğinde kafamı heyecanla salladım.
"Senin gözlerinden etkilendiğimi fark ettiğim ilk gün gidip gözlerine benzer çiçekler bulup kendi ellerimle ektim, sadece burada değil diğer evimde de var." inanamaz gözlerle baktım.
"Ryan," dedim "Sen gerçekten bana aşıksın." gözlerim doldu bunu fark ettiğinde kaşlarını çattı "Kırmızı cidden gözlerine yakışmıyor." gözlerimi kurulayıp sarıldım.
"Seni çok seviyorum." dedim içimdeki suçluluk duygusuyla "Seni hak etmiyorum." dediğimde geri çekilip sinirle baktı "Beni bir tek sen hak ediyorsun güzelliğim." dedi net bir tonla.
Gerçekleri öğrendiğinde de umarım öyle düşünürsün Ryan.
ferayekeskin ve 170.493 diğer kişi beğendi.
ryankenty_ 💙
Bu gönderideki yorumlar kapatıldı.
///////
Karşımdaki mavi gözlere bakarken derince yutkundum, "Bakın bunun sonunda sizden çok ben zararlı çıkacağım. Lütfen artık bu anlaşmayı bitirelim, Ryan'ın mutluluğuna odaklanmak istiyorum."
"İkimizde aynı şeyi istiyoruz emin ol. Fakat bu anlaşma sürmeli, işinizi tamamlamalısınız."
"İşimi ilişkime bulaştırmak istemiyorum." dedim net bir şekilde karşımdaki mavi gözlü adam kaşlarını çattı.
"Ben de istemiyorum, bu yüzden en başından uyarımı yapmıştım duygusal bir yakınlaşma istemiyorum diye."
"Duygularıma engel olamadım."
"Oysa en iyi senin bilmen gerekirdi engel olmayı."
Gözlerim dolmak üzereyken dudaklarımı birbirine bastırdım, "Ryan, bunu duyarsa ilişkim zarar görecek." derin bir soluk bıraktı "Ryan bunu duymayacak. Sende görevine devam edeceksin."
Derin bir soluk bıraktığımda yandan duyduğum sesle sarsıldım kafamı kaldırıp baktığımda Sebastian şaşkınlıkla bize bakıyordu.
"Ali başkanım? Feraye? Siz ne yapıyorsunuz burada?"