Chapter 20

120 5 0
                                    

🔞Ada sikit laa bed scene tu.. Hehehe baca atas risiko sendiri.. Muahh><

Setelah selesai majlis, semua tetamu sudahpun pulang ke rumah masing-masing. Hanya tinggal Eimier, Puan Erniey, Huanyu dan Eason sahaja di restoran tersebut.

"Mier, kau bawak mama balik dulu lah. Dah keletihan aku tengok mama tu. Dari petang tadi lagi tak rehat.. Takpe pasal Eason biar aku bawa dia balik kondo aku.. " kata Huanyu. Dia sangat risaukan Puan Erniey yang dari tadi sibuk melayan tetamu and birthday boy..

"Asal nak bawa ke kondo kau? Dia kan ada rumah.." kata Eimier risaukan keselamatan adiknya...

"Alahh Mierrr... kau kan abang yang baikk... Boleh laa. Aku nak pinjam kejap je adik kesayangan kau tu..." pujuk Huanyu..

"Haihhh. Yelaa..Jangan main kasar sangat dengan adik aku tu. Kalau tak siap kau Huanyu aku kerjakan.." ugut Eimier sambil tangannya sedang menggepal penumbuk.

"Oky. Aku tahu lerr. Thanks Mierr. Kau memang abang yang baikk !" kata Huanyu sambil memeluk Eimier. Eimier menolak Huanyu menjauhi dirnya kerana berasa tidak selesa dengan kelakuan Huanyu sebentar tadi..

Huanyu segera menuju ke arah Eason yang sedang nyenyak tidur akibat kepenatan..

"Little Eason, wake up sayang.. Jom balik, dah lewat nii.." Huanyu hanya mengejut Eason dengan perlahan takut Eason tersedar dengan mengejut..

"Hmm...hmm" Eason menggosok-gosok matanya..

"Huanyu..."

Huanyu terkejut dengan nada suara Eason yang tiba-tiba menjadi manja..

"Yes little Eason did you need anything ?"

"Can you carry me to your car pleasee... I dah tak larat nak bangun la..." kata Eason sambil merengek kepada Huanyu dengan manjanya..

"You want me to carry you ?" tanya Huanyu dengan nervousnya..

"Yes... Abang tolong angkat Eason jap. Eason penat..." rengek Eason lagi. Huanyu hanya mampu menguatkan imannya agar tidak menerkam Eason di situ..

-sabar duhai hatii ! haihh. little Eason jangan sampai aku makan kau kat sini gak kangg !- bentak Huanyu dalam hatinya..

Tanpa membuang masa, Huanyu terus mendukung Eason ala bride style masuk ke dalam kereta.

[di dalam kereta Huanyu]

"Eason bangun kejap sayang. Abang tak boleh nak betulkan kedudukan you kalau sayang tak bangun.." kata Huanyu dengan lembutnya sambil memastikan badan Eason berada dalam keadaan selesa.

Eason hanya mengerak-gerakkan badannya supaya Huanyu boleh memastikan kedudukannya selesa. Sedang Huanyu sibuk memperbetulkan kedudukan Eason, Eason menarik tangan Huanyu sambil merengek inginkan sesuatu...

"Abangg..."

"Y..ye sayang. Apa lagi yang sayang abang nak ni hah..." kata Huanyu sambil hatinya sedang berdebar-debar mendengar suara Eason yang begitu menggodanya itu.

"Can we do it tonight? Pleasee..." pujuk Eason sambil membuat puppy eyesnya.

"A..are you sure you want to do it little Eason ?" tanya Huanyu untuk kepastian..

Tanpa menjawab Eason terus menyambar bibir Huanyu dengan lembutnya. Huanyu hanya terkaku dengan tindakan Eason lalu mendalamkan lagi ciuman mereka.

"Hmpp!- Hmpp!"

Huanyu melepaskan ciuman mereka selepas beberapa minute.. Eason dengan sedaya upayanya menstabilkan balik kadar oksigen dalam badannya..

"How dare you little Eason.. You make me so horny right now... " bisik Huanyu pada telinga Eason lalu menj*lat telinga Eason dengan nafsunya yang membuak-buak..

Huanyu memakaikan seatbelt pada Eason lalu memecut keretanya ke kondonya.

--------------------------------------

[skipp sampai kondo]

Masuk sahaja ke dalam kondonya, Huanyu mengunci pintu bilik dan segera mencampak Eason ke atas katil.. Huanyu naik ke atas katil lalu menindih badan Eason.

"Little Eason why you always make me turn on hah dear... I wanna fuck you so bad right now..." kata Huanyu.

"Then just do it... Fuck me as much as you want Abang..." kata Eason dengan menggodanya sambil tangannya menyilang di bahu Huanyu.

Tanpa berlengah, Huanyu terus menyambar bibir Eason dengan rakusnya sambil tangannya meraba-raba badan Eason. Huanyu melepaskan ciuman tersebut lalu menj*lat leher Eason dengan kasar dan meninggalkan kesan pada Leher Eason.

Huanyu terus merentap pakaian Eason dan melemparnya sebarangan. Lalu dia terus menj*lat keseluruhan tubuh Eason dengan rakusnya sambil tangannnya menggentil n*pple Eason untuk membuatnya lebih terangsang.

"ahh!..."

Desahan Eason telah membuatkan nafsu Huanyu makin membuak-buak lalu dia memegang satu benjolan pada seluar Eason.

"ahh... H..honey..."

Huanyu hanya smirk lalu menyeluk tangannya ke dalam seluar Eason dan perlahan-lahan menggerakkan tangannya pada'swamthing' Eason..

"ahh..ahh... h-honey... f-faster please...."

"As you wish sayang..."

Huanyu melajukan lagi pergerakan tangannya apabila Eason memintanya..

"ahhh... ahh... honey I think I w..want to cum"

"Nope, I takkan benarkan! " Huanyu terus memberhentikan pergerakan tangannya lalu bangun untuk mengambil sesuatu di dalam almarinya..

"Umm.. Abang..." panggil Eason dengan manjanya. Eason hanya ingin melepaskan sesuatu yang ingin keluar dari 'swamthing'nya itu..

-aghhh! comel siakk! haissh sbr huanyuu! kau kena main-main dengan dia dulu..- teriak Huanyu dalam hatinya.

"Abang... Pleasee... Continue it..." pujuk Eason dengan manjanya...

"Little Eason... Can I play with you with this toy?" kata Huanyu sambil menunjukkan vibrator di tangannya.

"What is tha---"

Belum sempat Eason menghabiskan kata-katanya, Huanyu sudahpun memasukkan vibrator itu ke dalam hole Eason..

"Aghh! ahh..ahhh!! h..honey keluarkan benda tu! s-sakit...."

"Shhh.. Don't worry sayang.. Kejap je sakit ni~"  kata Huanyu sambil mendalamkan lagi virbrator itu dengan perlahan..

"Enhh~ Aahhh! "

Huanyu smirk apabila mendengar desahan Eason. Dia mula mendalamkan lagi vibrator yang berada dalam hole Eason sehingga betul-betul masuk ke dalam hole Eason.. Eason hanya mampu menahan sakit tersebut namun dalam masa yang sama dia juga berasa nikmat dengan apa yang dilakukan oleh Huanyu terhadap dirinya..

Huanyu mula menyambar bibir Eason dan lidahnya meneroka setiap inci mulut Eason dengan rakusnya.. Huanyu mula mengeluarkan vibrator tersebut dari hole Eason dan mula memasukkan jari hantunya...

.

.

.

.

.

.

.

.

sambung next chapter >>>

aq dh give up senanye nak buat bed scene tapi aq still jugak nak buat.. sorry kalau bad.. keep vote yer guyss > <

My Important Person! [C]Where stories live. Discover now