Thea & Flora

22 3 6
                                    

Byla jen otázka času, než si někdo koupí Floru domů. Byla nádherná, dinosaurus střední velikosti v pistáciové barvě s roztomilými křídly. Kdo by takového plyšáka nechtěl? Na druhé straně tady byla ale Thea, malinká šedá myšička s krátkým ocáskem. Problém byl, že ne všichni viděli Theu jako pěknou, jí to ale nikdy obzvlášť nevadilo, stačil by jí někdo, s kým by se cítila bezpečně a milována. Jednoho dne přišla do krámku s hračkami jedna milá babička, která chtěla koupit plyšáka pro vnučku. Bylo jich tolik na výběr a babička se stále nemohla rozhodnout. Až nakonec uviděla Theu, hned si ji zamilovala, jenže netušila, zda se bude líbit i její vnučce, a tak se rozhodla vybrat ještě jednoho plyšáka. Nakonec si vybrala Floru, přišlo jí, že jsou spolu strašně pěkné a vzájemně se hezky doplňují.

Uběhlo pár dní a během toho se musely Thea s Florou seznámit. Dalo by se říct, že si úplně nepadly do oka. Thea byla strašně upovídaná, často mluvila hodiny i bez přestávek a Floru to pěkně štvalo, protože měla ráda svůj klid a ona jí ho nikdy nechtěla dopřát. A tak nastal poslední den u babičky a obě byly předány vnučce. Ta si je samozřejmě hned zamilovala a běžela si s nimi hrát do pokoje. Několik dalších týdnů si Thea s Florou hrály s holčičkou, dělaly si čajové dýchánky, a i situaci mezi Florou a Theou se začala zlepšovat.

Jenže přišly Vánoce a dívka dostala nové hračky a Thee a Floře se přestala věnovat. A tak obě dvě zůstaly sedět v rohu a časem se na ně začalo prášit. Kupodivu je ale tato situace ještě víc sblížily a uvědomovaly si jaké bylo štěstí, že to byly právě ony, které si babička vzala. Vzájemně se doplňovaly, smály se spolu, mohly si povídat a zároveň se mohly svěřit s čímkoliv by chtěly. Jak šel čas dál, stala se z nich nerozlučná dvojice. Flora byla vždycky ta tichá duše ale když byla s Theou, jako by to byl někdo jiný, byla víc sebevědomá a zdála se být strašně šťastná. Na druhou stranu Thea byla taky upovídaná ale často neměla své dny, a tak jen ráda poslouchala Floru, jak mluví.

Legenda praví, že sedí v rohu až do teď. 

Povídky o ničem a o všemKde žijí příběhy. Začni objevovat