"U některých druhů kudlanek žádný sameček pohlavní akt nepřežije. Samička nejdříve sežere jeho hlavu, ale zbytek těla stále pokračuje v páření. Vypadá to hrozně, ale samička má dobrý důvod. Tím, že vyřadí jeho mozek z činnosti, neutralizuje nervy ze samčí hlavy, které by mohly páření přerušit."
Začátek jejich vztahu byl úžasný, všechno bylo jako v pohádce. Ze začátku se choval zamilovaně, byl milý a láskyplný. Po půl roce, kdy spolu chodili začaly malé změny, ale v tu danou dobu si toho nevšimla. Malé náznaky manipulace, které šlo velmi snadno přehlédnout. Snáz se to pozná, když se díváte zpět na své vzpomínky. Co dělal, co říkal, úplně všechno. I když si možná myslela, že to říkal z lásky, nebylo tomu tak. Pomalu ji manipuloval a dařilo se mu to. Aniž by si to uvědomila, snižoval ji sebevědomí, přestala si věřit. On si toho byl bohužel vědom až moc. Každým dnem se to zhoršovalo, už se necítila tak bezpečně jak na začátku vztahu, cítila se na dně a že za nic nestojí. Jakoby, celý její život najednou předala jemu. Nemohla chodit s přáteli ven, zakazoval jí to a ona se mu vždy podřídila, protože ji nenápadně vydíral, tím že spolu prý nebudou trávit tolik času. I když on s kamarády chodil často a někdy ji to nedal ani vědět. Ať už šla do obchodu nebo kamkoliv musela mu to říct, často s tím nesouhlasil a začali se hádat. Ona ale z hádky ustupovala a nechala si říkat co má dělat a co ne.
Všechna láska byla hned pryč, ale přece jenom ho nemohla opustit. Donutil ji si myslet, že kromě něj nikoho nemá a že je vlastně úplně nemožná. Vůbec netušila, co má dělat. I kdyby od něj nakonec odešla, on by našel cestu zpátky do jejího života. Řekl by jí, že je to vše jen nedorozumění a že ji strašně miluje a neví co by bez ní dělal.
Zašlo to až tak daleko, že když měli mít sex ani se jí na to neptal. Bohužel i když ona nesouhlasila, on nebral ne jako odpověď. Vnutil ji ten názor, že je to její povinnost, protože je to jeho přítelkyně a kvůli tomu tady je. Časem si to už začala myslet, nechtěla si totiž připustit nic jiného. Cítila se hrozně, neměla žádnou energii a chtěla jen spát a brečet. Nezvládalo to, jako by z ní byla jen skořápka bez života a rozumu a on ji stále využíval. Cítila se jakoby, přestala žít, zmanipuloval ji hlavu a tělo si nechal jen pro jeho osobní potřebu. Jak nefér to bylo. Přála si, aby si mohl vyzkoušet jaké to je.
ČTEŠ
Povídky o ničem a o všem
Short Storyopravdu krátké povídky, úplně o všem co mě zrovna napadne :D doufám, že se vám to bude líbit -předem se omlouvám za možné gramatické chyby