V jeho hlavě byl vždy zmatek. Nikdy si nedokázal uspořádat myšlenky a neustále musel nad něčím přemýšlet. Často se ani nedokázal soustředit, protože mu hlavou běželo až moc myšlenek najednou. Někdy se ale stalo, že to byla i jedna pouhá věc, nad kterou nemohl přestat přemýšlet. To nejhorší na tom bylo, že to nedokázal ovládat. V noci nemohl usnout, protože musel neustále přemýšlet. Někteří lidé si možná řeknou, o čem může pořád přemýšlet? Ale to bylo jedno, mohl klidně usilovně přemýšlet o tom, co si zítra obleče nebo jestli ho jeho přátele mají vůbec rádi. Hodně často také přemýšlel o svých nedokonalostech, ať už, že je moc nízký nebo že má křivé zuby. Byly tu ale věci, které na sobě skutečně nenáviděl, třeba svoje pihy, někdy se je dokonce pokoušel zadělat make-upem. Nikdy se stalo, že by se mu za pihy někdo smál dokonce mu pár lidí řeklo, že mu sluší on si ale nedokázal pomoct.
Bylo to obtížné, štvalo ho to, ale nevěděl, jak si pomoct. Zkoušel nespočetně věcí, dokonce i meditaci, běh nebo i kreslení a bohužel ani jedno nepomáhalo. Jednoho dne mu ale jeho blízká kamarádka nabídla ať si jde přečíst nějakou knihu a u toho poslouchá klidnou muziku. Nejdřív byl trochu skeptický ale byl odhodlaný to vyzkoušet. Taky se z toho stal jeho únik z reality. Mohl přemýšlet pouze nad dějem knihy a na žádné další myšlenky nebyl prostor. Knihy s sebou začal brát úplně všude, cítil se tak podivně bezpečně, protože je měl u sebe. Bylo tady ale jeho pár kamarádů, kteří mu neskutečně pomohli s jeho nejistotami o jeho těle a osobnosti. Naučil se vážit si sám sebe a věděl, že není dokonalý, ale taky tušil, že nikdo na světě není dokonalý a konečně se naučil přijmout se takový jaký je. Už konečně nemusel přemýšlet nad každou maličkostí a jeho psychický stav byl hned lepší. Za pomoc od svých přátel jim bude až nadosmrti vděčný.
ČTEŠ
Povídky o ničem a o všem
Short Storyopravdu krátké povídky, úplně o všem co mě zrovna napadne :D doufám, že se vám to bude líbit -předem se omlouvám za možné gramatické chyby