Den stora Mobbar gruppen

0 0 0
                                    

Fabian vaknade tidigt på morgonen rädd för polisen skulle komma. Polisen skulle komma och reda ut att det var Fabian som hade gjort det. Men poliserna kom aldrig. Fabian fortsatte sitt vanliga tråkiga liv. Han år frukost på mornarna och sedan gick han och kollade sin brevlåda efter brev. Han ville så gärna få besked om att han kanske skulle kunna komma in på bra skolor. Typ Prolympia, men han skulle också få besked om den där skolan i Sundsvall. Fabian hade det aldrig kul i området han bodde i. Det han brukade göra är typ: Äta, spela, kolla brevlåda, äta, gå ut, äta, spela, äta och sedan sova. Han brukade bygga grejer i lego ibland men inte ofta. Om inte Fabian skulle få tilllåtelse på de andra skolorna skulle han börja på hans lokala skola. 
"När kommer brev helveten, jag vill ha tillåtelse på Sundsvalls skolan.", sa Fabian. Han drog upp sin telefon och började spela olika spel för att han inte hade någonting att göra. Han ville spela Xbox men där inne satt hans syster. Så det ända alternativet var att gå ut i påskkylan. Fabian tog på sina ytterkläder.
"Jag lämnar huset nu, jag går ett varv.", sa Fabian. "Jag är tillbaka till lunch.".
"Gör det, men inte en minut sen.", sa Fabians pappa. Fabian gick ut ur huset, han började gå ner för gatan. Vänstersvängen ledde mot Bofinkvägen och skogen. Och dit var dit han skulle gå. Skogen brukade vara helt tyst. Det enda man hörde var kvitterna från fåglarna. I skogen var det helt lugnt och tyst. 
"Då var det dags att scrolla lite tik tok.", sa Fabian lite tyst för sig själv. Han scrollade genom massa videor. Och han fick upp en där Dombledore skulle hålla ett tal.
"Nu ägg i tolv pack för 19.90, sedan icas egna mat och bak margarin för 16.90. Nu in på ica och stor handla mat. 5 Kilo godis för priset i 2,90. Vi ses i ica imorgon.", sa Dombledore.
"Den var kul, vad är nästa, sa Fabian.
"Vad har jag i min väska, ni får en gissning var?", sa mannen.
"Telefon, kort och nycklar och sånt", sa en av killarna.
"TORKAD MANGO!", sa den andra killen. Fabian stängde av sin telefon.  Klockan började också att bli mycket. Det var kanske dags att gå hem till det avlägsta huset på Talgoxevägen. Det lilla gula huset. Fabian gick genom de olika gatorna för att komma hem, genom Bofinkvägen och genom Koltrastvägen. Han visste inte riktigt vart han faktiskt bodde. Men han visste att han hade ett gult hus. Domherrevägen stod här next, sedan kom han fram till Blåmes.
"Går jag i cirklar eller håller jag på att bli dement. Jag vet ju att jag bor i ett gult fucking hus på Talgoxevägen. Vad står det där då. B. L. Å. M. E. S. Jag vet, Talgoxevägen, här bor jag ju.", sa Fabian. Han gick upp för den gatan och hittade inte sitt hus. Han såg med sina stora blåa ögon att han hade gått in på fel gata. IGEN! Sedan tog han upp sin telefon där han kollade kartan. Men tillslut så tog han sig hem till sin gata. Det var inte långt kvar, Fabian var sugen på en 4 bitars Nuggs från McDonald's. Men så plötsligt fick han ett järn rör rakt i ansiktet. Men det var inget rör. Det var ett racket av aleminium. Fabian började blöda i ansiktet. Han låg blodig på marken. Det kom personer som rörde sig mot honom. Skuggorna blev större och större och man såg nu vem det var som hade slagit honom medvetslös. Det var en som bodde i hans område. Modin. Det var modin & co'. Fabian hade aldrig riktigt tyckt om Modin. Inte ens när de gick på ett möte om en skola som de kanske skulle hamna på. Modin höll i en liten spruta som tydligen skulle innehålla köttätande medel. 
"FUCK YOU INGEN TYCKER OM DIG DITT JÄVLA  ANALHÅL FRÅN TALGOXEVÄGEN FUCKERI FUCK FUCK YOU!!!", skrek Modin högt. Sedan satte han in sprutan i Fabians arm. Fabian kunde tyvärr inget göra. Han låg som död på marken. Hans kött i kroppen började försvinna. Han blev tunnare och tunnare. Och han slutade också nästan att väga. Modin fick ett stort smile på sitt ansikte. Fabian skrek. Och skrek. Och skrek. Tillslut så gav de Fabian så hans kött inte skulle försvinna något mer. Fabian grät och sprang hem. Han hade ont överallt. Ont i varje cm av kroppen. När han kom in la han sig i sängen. Han drog fram Koris(En levande gossedjurs Ekorre från planeten Koro) ur en låda i rummet. Han var helt dammig.
"Lägger mig i en låda och glömmer mig, vilken sort vän är det", sa Koris. Fabian svarade inte. Han blödde mycket. Koris såg det.
"Vem har gjort så här mot dig. Jag kommer mörda varje liten kroppsdel den personen äger.", sa Koris. Koris drog upp en walkie-talkie ur fickan.
"Det var Modin, han satte i någon spruta i mig så jag förlorade Kött och vikt och en massa blod.", sa Fabian till Koris.
"MODIN DEN DÄR BITCHEN. MUSSE HÖR PÅ HÄR! RING USSR OCH GE MIG EN FUCKING TSAR-BOMBA. LAUNCHA DEN PÅ BLÅMESVÄGEN 1. BLÅMESVÄGEN FUCKING 1", skrek Koris till Walkie-talkien.
"Koris, jag ska göra det själv. När tiden kommer så kommer jag slå till mot honom. Han kommer ligga som jag på marken helt blodig med en blodig sten bredvid sig. Bra. Jag ska äta lunch nu.", sa Fabian till Koris lugnt.

Diamond League - Mörkret reser sigOnde histórias criam vida. Descubra agora