Articus (Skelettis) Almeburg

1 0 0
                                    

Fabian kom in i trähuset som låg i samhälle med ett annat hus. Det var inte som han minns det. Det känndes mindre. De 2 satt vid bordet och pratade om hur de mådde.  
"Jag mår väldigt bra, speciellt på senaste, det har inte varit så jobbigt med aktierna på senaste. De har gått upp med 20 procent. Så på den så tjänar jag kanske 15 mille ish. Och hur går det för dig.", sa Skelettis.
"Bara bra, jag har varit i Turku, jag menar Åbo.  Eller jag var först i Usa för att träna en kraft som kallas Tankemagi, det var tydligen bara folk som heter Nissilä som kan lära sig den. Den är en blandning mellan: Intelekt, Ljus Magi, Mörk Magi och de fyra elementen. I Usa träffade jag en kille som hete Mumrik. Sedan åkte vi till Finland, där Muminpappan dog. Men det har gått väldigt bra för mig.", sa Fabian. Efter de hade pratat en stund gick Fabian och satte sig i soffan och började kolla på piratade IJWTBC VHS-Band. Han kollade på en av sina favorit videor som fanns där. Den var Misslyckad Mixbang videon som kom ut för skit länge sedan. Skelettis var en person som brukade komma och gå. Ibland var han hemma och ibland var han på sitt kontor. Han jobbar på Östersund Aktier AB. Skelettis brukar investera i aktien LTR eller som den på riktigt heter: Länstrafiken. En sån i vanliga fall var värd 1000000. Skelettis skulle till jobbet.
"Vad vill du ha från Max till lunch?", frågade Skelettis.
"Jag skulle vela ha ett dubbelt orginalmål med bara ost, tack.", sa Fabian. Skelettis lämnade det avsedda huset i skogen för att åka ner på byn. Det man kunde göra här var att kolla på gamla Videor på VHS som finns. Det bästa avsnittet som fanns hos Skelettis var Mumintrollen. Hela serien fanns piratad på olika band. Det fanns även videos från Ijustwanttobecool. Massa olika varierade. Fabian brukade ändå ligga mest i soffan och sova. Han slog på ett bra band som han hittade i den antika lådan.
"Hello and welcome to this new video of Mr. Beast. Today, we are going to go 100 times in a basic McDonald's drive trough.", sa Mr. Beast i videon. Fabian var nästan sämst i hans åldersgrupp på Engelska. Alla hans vänner kunde alla olika möjliga ord. När de så lämnade dagis fick Fabian sina omdömen inför F-klass. I Bild - Sämst, i Matte - Ok och i Språk - Urdålig gå och dö jävla bitch. Fabian skulle alltid kunna komma ihåg de där dåliga omdömena.
"Men gud så fucking hungrig jag är, snälla kan inte pinnen komma hem med mat snart eller? Jag svälter och jag kommer dö inom snar tid.", skrek Fabian. Och då precis plingade det på dörren. Skelettis kom in med påsar med McDonald's. Han kom med olika påsar, han hade med sig 3 stycken påsar. 
"Visst, var det McDonald's du ville ha idag?", frågade Skelettis. Fabian satt ihop, benen intryckta mot magen.
"JAG VILLE HA MAX DIN DUMMA FAN. OM JAG INTE FÅR NÅGOT GOTT BLIR JAG ARG. JAG ÄTER MCDONALD'S VARJE DAG TYP!", skrek Fabian."
"Jag köpte i alla fall en Dubbel Cheseburgare mål, med potatis strips, en Fanta exotic, en varm ost dipp, burgaren är naturell med bara ost, kött och bröd. Du har fått 4 nuggets och en Daim Mcflurry med kola sås. Blir det bra?", sa Skelettis.
"YES JAG FICK GODA GREJER FRÅN MACEDONKEN JAAAAAA!", skrek Fabian. "Vad fick du till middag idag?", sa Skelettis. Skelettis tog upp kvittot där han stod var han skulle äta.
"jag ska idag äta 4 vanliga burgare, en big mac mål och 20 nuggets. Det ska bli för gott, jag kommer leva för livet efter jag mumsat i mig målet.", sa Skelettis. Han började plocka fram grejer till bordet. Bestick, tallrikar, dippskålar. Dessa grejer brukade han alltid ha på sitt fina bord gjort i ekträ. Stearinljus var tända på bordet. Fabian la upp sin mat på bordet.
"Det är så basic att alltid äta McDonald's. Men jag är ändå glas för jag fick goda grejer.", sa Fabian. Han började äta maten som låg på bordet. De gick snabbt, fabian svepte alla olika produkter snabbt genom sin strupe. Det var för gott, nästan så att folk svimmade. 
"Jag vill ha mer, snälla jag ber. Det var jättegott", sa Fabian. Skelettis nekade lite och sa sedan:
"Det går inte, jag har inget mer här hemma. Det var gott, men nu måste jag lämna dig här hemma igen. Jag ska till jobbet och få lite krypto.", sa Skelettis. Han tog på sin trenchcoat och gick sedan ut genom dörren. Och nu skulle den tråkiga tiden börja igen. På ens telefon fanns ingenting att göra. Tyvärr vid den här tiden hade inte Tik Tok skapats så det var ett stort minne blått. Men youtube hade uppfunnits, men det var också ett minne blått på grund av att Fabian var helt pantad. Det låg ritpapper på bordet, men det fanns tyvärr inga färgpennor. Det fanns bara blyertz. Men det gick och rita och skriva olika grejer. Så han började rita olika grejer på pappret. Han testade och rita sitt gosedjur som hette Koris. Och det gick som det gick. En ful ritad äcklig streckgubbe med öron och streck som ögon. Det var inte så snyggt. Och Fabian började tänka på att han kanske ville gå ner till stan. Det var ändå inte så långt att gå dit.

Diamond League - Mörkret reser sigOnde histórias criam vida. Descubra agora