Sadece başımda çok büyük bir ağrı ile uyanmıştım hala kendimde değildim.Ulan ben.. ben yoksa şu an rüyada mıyım?
Sadece orayı hatırlıyorum onu yüzünü bal gözleri ve kumral saçlarıyla ordaydi. Hatırladınız mi?
6 yıl önce..
"Pardon çok özür dilerim yanlışlıkla oldu ben göremedim çok acelem var da" dedim fakat o ne baktı ne birşey söyledi. "Çattık ya" dedim."pardon bişey mi dediniz" dedi ama ben ona bakmadan yürümeye devam ettim.
Ne bu tripler..
Günümüz
Başım ağrıyor ve yavaş yavaş uyanıyorum. Herkes başımda toplamış bana bakıyor ben ise hala olayın şokunu atlatmaya çalışıyorum. "İyi misin Merve sabahtan beridir baygınsın" dedi vurulan şahıs. "B-ben b-bilmiyorum bir anda oldu hepsi anlayamadım" diyebildim. "Tamam yorma kendini daha fazla, dinlenmene bak sen" birşey demeden uyumaya devam ettim. Gördüğüm rüyanın etkisindeydim tabii rüya dersek.
..
Yarım saat sonra"Söyler misin artık iki saattir ağzında gevelemektek iki büklüm kalacaksın" dedim en sonunda. "Olum kerem sen anlat bu işlerde sen iyisin ben anlatmam" dedi esmer olan. "he yani ben her zaman insan kaçırıyorum demi" kıkırdadım. "E o zaman bana müsade" diyerek oturduğum yerden kalkmamla yanımdaki öküzün geri oturtması bir oldu.
Bu normal bir oturtma değil keşke oturtma olsa itti resmen!
"Yuh ama yani hayvan mi besliyosunuz siz her gün?." Tam ağzını açıcaktı ki sözünü kestim. "İnsan az hoş davranır nazik olur bunlarda o da yok." Dedim. "Hiçbir yere gitmiyorsun" dedi.
Allah Allah buna sen mi karar verilen öküz
"Hadi ya ne zaman annem babam oldunuz da karar veriyorsunuz" dedim. Hoş annem ve babamın sözünü de çok dinlemem açıkçası. "Sen susmak nedir bilmez misin?" Dedi. "Bilmiyorum ya gel de öğret"
Yürek yemiş vah vah.
Şimdi sictikmi? Evet.
Napican biliyor musun? Hayır.
İşte şimdi sictin. Evet..
'havalara bak' der gibi bakınca benim götler bir tutuşuyor ama öyle böyle değil.
"Cem hallet sen şunu" şu ne ya abi lütfen biraz nezaket öğretin şuna.Sanırım senin de öğrenmen gereken konular var mervcim.
Az sus ya
Ayrıca ben içinden diyorum o ayıya bak sen.
Gidip onun iç sesi falan mı olayım Merve ne diyorsun?
Ay olsan nolur lütfen.
Bu kadar istekli olduğunu bilmiyordum. Söyleseydin baştan giderdim.
Kes şovu ben seninle mutluyum her ne kadar mal olsan da.
"Nereye" dedim. "Bişey yok seni yukarı çıkarcam sadece" dedi. Güvenemiyorum her şeyi yapar bunlar. "Ya öldürürseniz nerden bilicem ayy yoksa organ mafyası falan mısınız? Bak valla böbreklerim çok değerlidir götüm gibi. Yapmayın etmeyin abicim abilerim yakışıklı çocuklar ne diyecek badka şey kalmadı nolur yapmayın lan ölmek için çok gencim ben daha yeni işe başladım doktorum ben yapmayın işimi ve yaşamayı çok seviyorum ben nolur." Bunların hepsini tek nefeste nasıl söyledin lan Merve helal lan. "Lan" dedim. Ulan ben konuşurken bu beni çoktan yukarı çıkarmış ben farkında değilim.
...
Saatler geçti ben bittim. Kimse ne ses veriyor ne bişey. İnsan az merak eder puğ yani. "Tığ tığ tığ gençlik bitmiş." Diye sayiklandim. O değilde saatlerdir bişey de yiyememistim.1 bardan su ile duruyorum ellerim ayaklarım titriyordu o dereceden yani. En sonunda yere çöktüm hala açtım karnım gurulduyor,basım dönüyor,kalbim ağrıyor en önemlisi nefes alamıyordum. Kimseye ne seslenicek halim kalmıştı ne de elimi kaldıracak gücüm. Camın kenarında öylece oturarak ecelimi bekliyirdum resmen. Az çok nefes alabiliyor ama alırken de kalbim sıkıştığı için çok nefes alamıyordum.
Kapı açılma sesi duyduğumda kafamı çevirdim.
Oydu yaklaştı ama korkuyordum çünkü iyi değildim. "Merve iyi misin?"
Aa görmüyor musun göbek atıyor kız.
O bana iyi misin diye sorarken ben çoktan uçup gittim zaten. Bedenim yavaşça yere düştü düştü ve çak. Beni kucağına alıp diğerlerine bağırdı. En son duyduğum şey ise. "Korkma güzelim iyi olucaksin."
...
Giray danİçeri girdim çünkü saatlerdir ses seda yoktu. İçeri girdiğimde yere çökmüş ve yüzü bembeyaz olmuştu. Nefes almakta zorlanıyor,kalbini tutuyordu. Kendime öyle güzel sovdum ki anlatamam. Keşke yanımda olsaydı onun konuşmasını bile çekerdim ben yeter ki iyi olsun. Yanına gittim ama o korkmuştu. Benden korkmuştu. Yanına gidip "Merve iyi misin?" Dedim. Ama o ise yavaş yavaş bedenini bırakıyor yere doğru düşüyordu. Bedenini yerde görünce hemen kucağıma alıp çocuklara bağırdım. "Kerem, cem çabuk arabayı hazırlayın hastaneye gidiyoruz." Dedim. Onu kaybedemezdim o benim herseyimdi yıllar sonra bulmuştum tekrar kaybedemezdim hemde sonsuza kadar..
"Korkma güzelim iyi olucaksin." Dedim o ise başını göğsüme koydu.
Arada bir gözünü açıyor sonra kapatıyordu. Hastaneye daha varmamıza vardı. "Daha hızlı sur şu siktigimin arabasını!" Diye bağırdım en sonunda. "Abi en sonda gidiyorum daha hızlı gidemem" dedi cem. "Nolur beni bırakma Merve ben sensiz yaşayamam benim herşeyimsin lütfen bırakma beni" gözümden yaşlar süzüldü. O baygın halsiz bir şekilde yatıyor ben ise burda acı çekiyordum.
...
1 saat sonra
Yanımıza yaklaşan doktora 'neyi var' der gibi baktım. " Çok uzun süre aç kalmış bu da baş ağrısı ve kalp sıkışıklığna neden olmuş suyu da az tüketmiş gün içinde su an iyi serumu bitince çıkabilirsiniz. Tekrardan geçmiş olsun." İçimden oh çektim aç kalmıştı benim güzelim o aç duramazdi asla özelikle pizzasiz. İçimden buruk bir şekilde gülümsedim. Yanına gitmek için izin istedim onlar ise beş dakika görüşebilmemi söylediler. Bende öyle yaptım. Yanına gittim biraz korktu ama onun bana o şekil bakmasına dayanamıyordum. Tamam belki hiçbir şey aciklamadim ama gider diye korktum. Böyle bişey olacağını bilseydim böyle bişey yapmazdım ki. "Ne var şimdi de hastanede bırakıp ölmemi mi bekliyeceksiniz?" Deme böyle nolur deme. " Ne saçmalıyorsun Merve sana böyle bişey olsun ister miyiz sence? Böyle bişey olacağını tahmin edemedik. Cem disardaymis ben dinlemiyordum kerem de duştaymis." Dedim. "Ben bilmedim çok özür dilerim sana bişey olsaydı naparim ben." Gözümden bir yaş daha aktı. O ise sadece şaşkın bir ifadeyle bana bakıyordu.
____________
900 kelimeyle bakisiyoruz şu an djskhzskhd1: biraz geç kaldım evet.
2: bilerek mi yaprim? Evet.
şaka şaka işlerim vardı anca bugüne bitti bende attım size umarım beğenirsiniz oy ve yorum atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Kişiyi Eklediniz
Humorbazen hayat çok acımasız olabiliyor. bunu yaşayan tek kişi siz değilsiniz. bu hikayeyi tamamen doğaçlama amaçlı yazıyorum. şimdiden iyi okumalar💗