Abii ya ben yanlisikla hikayeyi sildim 200 kelime boşa gitti şimdi tekrar yazicam.
(06:10) alarm çalıyor.
Kapatıldı(06:20) alarm çalıyor.
Kapatıldı(06:30) alarm çalıyor.
Kapatıldı(06:40) alarm çalıyor.
Kapatıldı"Merve hadi hadi kalk geç kalıcaksın." diye söylenmeye başlayan anneme "kalktım" diye bağırdım. Hızlıca banyoya koşarak elimi ve yüzümü yıkadım. Sonrasında giyinmeye geçtim. Üstüme beyaz bir tişört altıma ise siyah pantolon giydim. Kahvaltı yapacak vaktim bile yoktu makyajımı zar zor yapmıştım zaten.
Çokta seversin ya
Bayılırım canım tabii. Evden çıkar çıkmaz abimin arabasına atladım. Abimin arabası benim arabam sayılırdı. yolda giderken bağıra bağıra en sevdiğim ingilizce şarkılardan biri söylüyorum.
Hastaneye varmadan önce bir tane simit aldım çünkü çok açtım. Simiti yerken öylece hayatı sorguluyordum ya iyi yapamazsam? Ya insanlar beni sevmezse? Severler demi? Severler severler. Sevmezlerse de siktir olup giderler canım!
Hastaneye varmıştım sonunda odamı gösteren ablaya teşekkür ederek içeri girdim. Allah'ım o önlüğün duruşu...
Çok güzeldi öncelikle ilk hastam girdi ve doktorluk görevi başlasın!
..
Sonunda öğlen arasına çıkacaktım. Ayağa kalktım sonra önlüğümü çıkarttım. O sırada kapı çaldı gelen güvenlik abiydi henüz adını bilmiyordum. "Merve hanım 3 tane beyefendi sizi soruyor d bakabilir misiniz?" Dedi. Bugün kimse gelmicekti ve üç tane birbirini tanıyan arkadaşlarım yok. "Allah Allah kimler adlarını söylediler mi?" Dedim. "Hayır Merve hanım sadece çağırdılar" dedi ve gitti. Bende telefonu alıp odamı kitledim. Ve çıktım hastaneden. 3 tane çocuk vardı? Hemde taş gibi? Hemde beni sordular? Tövbe YARABBİM. Onların yanına gidip. "Buyrun" dedim. Masadan boş bir suyu alıp içerek. Sonra "Merve hanım biraz konuşabilir miyiz dışarda" dedi uzun olan. "Olur tabiki buyurun" dedim dışarıyı göstererek. Bahcedeyken konuşmaya başladı sarı olan. "Merve hanım öncelikle özür dileriz" neden ne için? "Efendim neden?" Dedim "bundan dolayı" dedi ve sonrası karanlık......
Yavaş yavaş kendime geliyordum nerdeydim ulan ben? Bide olduğum yer sallanıyordu. Ulan ben en son bayıldım. 3 tane adam lan? Noluyo? "Noluyo lan" diyerek yattigim yerden zipladim. Bunlar niye bu kadar yakışıklı lan? Özellikle arabayı süren. Korkma mervecim bişey olmaz alt tarafı ölürsün:)Ellerimi açıp"Allah'ım şu an rüyadaysam uyandırma bu güzel müslüman kuluna bunu yapma Yarabbi" dedim. Yanımda iki tane çocuk vardı ikisi kıkırdadılar. Ne var ulan ilk defa cennette gibiydim olmazmı yani? "Merve şu an bizimle bir yere gidiyorsun. Nereye gittiğimizi gidince görüceksin." Dedi yanımda oturan kumral çocuk. "NERDEYİM nereye gidiyoruz açıklayın lan" dedim.
..
"Ya sen susmaz mısın kardeşim" dedi yanımda oturan diyer esmer çocuk. "Nereye gittiğimizi söyleyin bende susayım canım" dedim. Yanımdaki kumralli olan " gidince göreceksin zaten uzatma da sus" dedi. "Bari şarkıyı değiştirin abi bu ne ya"dedim. Hakliydim abi açmışlar Müslüm Gürses dinliyorlar Müslüm babaya bişey demem depresyonda iyi gidiyorda şu an değil be. Elimi arka cebime atıp telefonumu çıkardım. Hayret almamıslar ulan bunlar hiç mi insan kaçırmamıs insan alır lan cbnxsmxbjd neyse girdim spotify dan güzel bir şarkı açtım hem gülüyorum hem eğleniyorum. Esmerli olan elimden telefonu aldı.BU NE CÜRET! "geri ver telefonumu şarkı açıyorum merak etme polisi aramam" dedim ama dinleyen mi var! "Hayır veremem olmaz" dedi. Neden mis Allah Allah sana mı kaldı 3 yaşında çocuk değilim ben! "Telefonumu ver yoksa kötü olucak" dedim. "Zaten kötü olucak" anlamadım lan. "efendim?" Dedim ki sonrası karanlık..Bunu burda kesiyorum şu an kitap yazmaya devam edicem eger yetiştirebilirsem birazdan devam edicem yetismezse yarına söz aticam bebeklerim
Oy kullanmayı unutmayalimm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Kişiyi Eklediniz
Humorbazen hayat çok acımasız olabiliyor. bunu yaşayan tek kişi siz değilsiniz. bu hikayeyi tamamen doğaçlama amaçlı yazıyorum. şimdiden iyi okumalar💗