...
Yavaş yavaş uyanmaya başlıyordum. Başım çok feci ağrıyordu."Abi biz şimdi bunu napicaz?"
"Bilmiyorum götürücez düzgünce soylicez yani başka yapilicak birşey yok"
Gizlice yanımda oturan çocuğun cebinden telefonumu çıkartıp hafif arkaya yatarak bizim gruba yazdım.
Kerem ve yancıları💪🏻
Siz:imdat!
Siz:ulan kaçırılıyorum
Siz:hemde 3 tane taş gibi adam tarafından
Siz: beni öldürmezler demi lan?
Siz:yok yok yapmazlar canım
Siz: demi lan nerdesiniz amk
Bir anda üçünün de telefonuna bildirim geldi ulan oha yani nasıl denk düşmüş amk.
Lan hass..
Bunlar bunlar bizim gruptakiler mı yani olabilir mi?
Yanımda oturan esmer çocuk arkasını döndü bir anda ve diğeri ve diğeri..
Noluyo olum burda. Hepsi bana aynı anda bakınca şüphelendim ve sonra "cem" dedim esmer olan döndü ve bana baktı.Euzubillahiminesseydanirracimallahuekber
Bence de ondan diyerek.ic sesime hak verdim. Bunlar beni mi kaçırmıştı lan? E beni nerden gorduler biliyorlar? "Eee şimdi canım mervecim.sen bizi bı dinle" dedi cem. "Yq ulan neyinizi dinlicem beni nereden tanıyorsunuz da kaçırıyorsunuz?" Ve yine karanlık..
Ulan resmen bayiltilmak için gelmişim dünyaya bişey oldu Merve bayıldı o oldu Merve bayıldı. Yeter ya .
...
Uyandığımda arabadan indiler ve beni aldılar. İnsan az nezaketli olur it. "Kolumu acıtıyorsun yanlız" dediğimde bıraktı cem. Hala olayın şokunu atlatamadim. Ulaan bunlar bana açıklama falan da yapmadı acaba olmaya bilirler mi? Tamam endişeye gerek yok olayı yavaş yavaş ogrenicez zaten şimdilik olayı akışına bırakalım.Yerrseeenn
Sen az suscan?
Yoo kim demiş? Ne zaman demiş? Aaa kaç gündür konuşmuyoruz zaten az konuşmuşum çok mu?
Evet? Şimdi siktir olup gider misin?
Uf tamma be
Bahçeli çok büyük ve çok güzel bir eve gelmiştik. ev değil lan şato aq. "Öyle bakma da gel hadi işimiz acil" ne işi ne yapicaktim ben burda? "Ne işi ya kurbaniniz olam" tamam bende biraz fazla sıkmıştım ama haklıydım tabikiside. "Tamam soylicez ama önce gel bir içeri geçelim) dedi. Tamam anlamında kafamı salladım.
İçeri geçtiğimizde kanlar içinde bir adam yatıyor yanında da tahminen 18 yaşlarında bir kız oturup ağlıyordu. Hemen yanlarına yanaşıp "noldu böyle neyi var? Vuruldu mu? İyi mi? Nabzına baktınız mı? Yaşıyor mu?" Soruları teker teker değil hızlıca soruyordum. Vurulan bey çok karizmatik kumral saçlı uzun baya uzundu.
Konumu bu mu Merve? Adam ölüyor!
Doğru lan adam ölüyor nabzını kontrol edip, hemen ihtiyacım olan malzemeleri istedim. Ve gömleğini çıkarmaya başladım.
O kaslar ne mervooo
Bana diyene bak sen. "Bunlar demi bunlar lazım yani" dedi. Yok kardeşim kabartma tozu da al sen keke çevirelim adamı. Ulan manyak adam ölüyor git al gel çabuk! Cem yani umarım adı Cem olan çocuk yanıma gelip " sana böyle şeyler yaptığımız için çok özür dileriz ama yapicak bir şeyimiz yoktu başka çaremiz de yoktu bir seni tanıyoruz verme ve bunu başka birine söylesek hemen polise gider ama sen, gitmezsin yaomazsin bunu" dedi. O zaman tahminlerimde yanilmamisim doğruymuş hepsi bunlar gruptakiler yani. Sonunda kerem gelmişti.
İki saat sonunda*
Doğru. iki saat sonunda. Hemen pansuman yapıp. Dinlenmesi gerektiğini söyledim.
(Arkadaşlar doktorluk ile ilgili çok şey bilmiyorum o yüzden fazla ayazip hikayeyi bok etmek hiç istemiyorum o yüzden fazla bahsetmeden gecicem.)
Uyanmıştı sonunda. Yaklaşık 4 saate yakın baygındı. Bende yanına koşup "iyi misin?" Diye sordum. "Seni gördüm daha iyi oldum" dedi. Ne? "Anlamadım" dedim ve sonrası yine karanlık....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Kişiyi Eklediniz
Humorbazen hayat çok acımasız olabiliyor. bunu yaşayan tek kişi siz değilsiniz. bu hikayeyi tamamen doğaçlama amaçlı yazıyorum. şimdiden iyi okumalar💗