Cassie og candy

3.1K 60 3
                                    

Cassie synsvinkel:
De fleste mennesker ville sikkert sige sikke et lækkert liv Cassie lever! Meeeen nej der må jeg overraske jer og sige ikke altid... At være født med en så kaldt "guldske" i røven er ikke altid en dans på røde roser. De fleste mennesker kender min søster og jeg. Vores far er en rig mand i disse egne og jo sommetider er der altså rigtig fedt men andre gange så kan de virkelig blive forfærdeligt især her hvor Candy og jeg er blevet teenager... Der er mange der følger os på Instagram og alle de andre sociale medier hvilket helt bestemt er fedt men igen kan de bliver nogle hårde tider da der er mange piger der ser op til en...
"Cassie, kommer du ikke lige ned vi vil gerne snakke med dig" råbte min mor så jeg sprang op af sengen af ren chok... " jeg kommer nu" med det svar begav jeg mig ellers ud på gangen og løb ellers i fuldfart ned af trapperne. "Bump" og pludselig lå jeg oven på Candy "upsi" råbte jeg og løb ellers videre da jeg helst ikke ville have hende på nakken. Ja mig og Candy er altså ikke de der tvillinger der "elsker" hinanden... Vi støtter op om hinanden og hinandens beslutninger men det er ikke fordi vi hænger ud sammen i skolen og vi har heller ikke rigtig de samme interesser eller venner for den sags skyld.

Jeg nåde endelig ud i køkkenet og satte mig på en stol over for mine forældre " Cassie, kan du huske at du sendte den der ansøgning til butikken her ikke så langt fra?" Min far spørgende på mig? " ømm ja?" Kom det overraskende fra mig med et lille smil på mine læber " jo ser du skat, de er vidst interreseret i dig" sagde min mor med et smil. Jeg hoppede op af stolen af glæde! " er det virkelig sandt?" Nærmest skreg jeg gennem det store hus. " ja skat, du skal møde op efter skole i morgen og så vil de lige tjekke dig lidt ud og se om det er dig de leder efter" afsluttede min far med et blink i øjet og så var jeg smuttet op af trapperne og videre ind til mig værelse. Nu tænker i sikkert købmand? Men ja det er rigtig tænkt jeg har ansøgt om jobbet hos den lokale købmand, da jeg gerne selv vil i gang med at tjene penge da jeg ikke har det godt med at min far altid "giver". Så jeg har besluttet at jeg vil vise at jeg godt selv kan finde ud af at tjene mine egne penge.

Senere samme dag:
Jeg kunne fornemme nogle råb ude fra gangen så det skulle jeg selvfølgelig loge tjekke ud nu hvor jeg er så nysgerrig... "Hvad sker der her ude" udbrød jeg med et flækket grin da jeg så Jamie og Candy ligge på gulvet og rode rundt. Jamie er så Candy's kæreste lige for tiden. Ja og når jeg siger for tiden er der fordi hun sådan cirka kun er sammen med sine små "kærester" i max to måneder. " ikke noget Cassie, du skal ikke blande dig!"sagde Candy med et grin og der gik det op for mig at de lå og kilede hinanden. Der lå sodavand og popcorn ud over det hele lige for enden af trappen set fra overen. " sig mig en gang i to hvad har i dog lavet" sagde jeg med et suk... " Cassie hjælp lige" udbrød Candy med et højt grin, da hun nok snart trængte til luft.... "Jamie stop så og se at få ryddet op i alt det lort i har væltet ud på gulvet inden det bliver alt for klistret" endte jeg med at sige så Candy kunne slippe fri fra hans greb. "Rolig nu søs ikk' prøv at se det sjove i det ikk" sagde han bestemt og måske også en anelse irriteret på mig. Ja mig og Jamie har ikke det bedste "forhold" da det er hans skyld at min søster er blevet fast ryger og er ude og feste nærmest hver weekend. Inden Candy mødt Jamie var hun mere som mig. Hun havde en masse venner og var blond ligesom mig men alt skriftede da de kom sammen og de faldt ligesom i et hul sammen. Alt dette har jeg måske en gang nævnt i fuldskab lige op i fjæset på Jamie og efter det har han taget en del afstand til mig hvilket vil sige at de har valgt at være mere hjemme hos ham og han har på en måde sørget for at Candy og jeg er kommet længere væk fra hinanden. Lige det der med fuldskab, ja altså jeg fester da også en gang imellem men altså ikke lige så tit som de to turtelduer. Jeg smilede stramt til ham og vendte rundt på hælene og gik ind på mit værelse og smækkede døren i, af ren provokation over hans flabede måde og snakke til mig på.
Resten af aften gik ikke med det helt store og jeg valgt og lægge mig til at sove lidt efter kilde kampen ude på gangen.

--------------------------------------------
Dette var starten på min første historie her inde. Håber i tager godt imod den og lig endelig en kommentar op til denne historie så jeg ved hvad jeg kan gøre bedre eller bare hvad i i det heletaget syntes om den

Håber på en opdatering eller to imorgen...

Knus fra mig :)

The boyWhere stories live. Discover now