Festen!

1.2K 48 2
                                    

Fredag aften:

Her fredag aften havde jeg jo givet mig angående festen, jeg valgte jo og tage med for pigernes skyld... Jeg ved stadig ikke om det var det rette valg, men du lovede mig jo, at de bare ville feste med mig i stedet for at rende rundt efter nogle drenge... Men jeg kender dem, de holder ikke altid hvad de lover angående drenge... Men det er forståligt nok, hvis jeg havde lovet det og der så kom en fyr jeg var interreseret i havde jeg det svære nok heller ikke holdt mig tilbage.

i aftenenes anledning havde jeg valgt at jeg ville tage en stram kjole på i sort med en flot udskæring oppe ved halsen, men heller ikke så stor en udskæring at den var decideret nedringet... Den gik lige ned over røven, og sad flot på min formede krop. Candy skal også med, men hun valgte og tage noget mere basket agtigt på, i kender vel godt en "basket" trøje. Sådan en havde hun på altså en lang t-shirt som er det der basket også i  det i stoffet og nogle mørkebrune strømpebukser på. Vi traskede stille og roligt ud ad døren og ned til Jamies bil, ja i hørte rigtigt... Den eneste måde jeg kunne komme med på var at jeg tog med Jamie og Candy og eftersom at jeg har lovet tøserne at jeg kom blev jeg nød til at takke ja til det tilbud Candy gav mig. 

Da vi ankom til festen skyndte jeg mig ind for at finde pigerne. Jeg skulle bare væk fra Jamie, de havde siddet ude i bilen og kysse mysset hele vejen. Det værste af det hele var at hvergang Jamie lænede sig over til Candy kikkede han lige i bakspejlet for at se om jeg så det og så vold snavede han hende. Hvis øjne kunne dræbe, var han forlængst død!

Jeg fandt endelig pigerne og vi havde siddet og drukket i en time tror jeg. Pludselig mærkede jeg nogle arme glide rundt om min hofte, jeg vendte hovedet om for at se hvem det var... Mit blik mødes med Justin som smilede ned til mig. "Nyder du festen" råbte han ind i mit øre, man bliver nød til at råbe i denne larm fra de hujende mennesker og den høje musik. "Ja, hvad med dig" Råbte jeg tilbage. Jeg forventede ikke noget svar, men pludselig lagde han sine læber på min og vi kyssede... Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke stoppede det men det gjorde jeg bare ikke, alt kørte rundt i hovedet på mig, hvad skulle jeg gøre? Jeg havde mest lyst til at kravle ned under gulvbrederne i de sekunder vi kyssede, men det kunne jeg jo selvfølgelig ikke... Jeg kikkede op på Justin med et uforstående blik "Nu har du fuldendt aftnen" var hans svar bare til mit spørgsmål, han blinkede og smuttede hen til sine venner igen. Smilla kikkede undrende på mig men endte bare med at trække på skuldrede og feste videre. 

Jeg havde gået rund den sidste time for at se om jeg kunne finde Candy eller Jamie, men de var ingen steder at finde. "Leder du efter nogen?" jeg vendte mig forskrækkende om til personen og så at det var Cameron. Jeg himlede med øjnene og fortsatte videre igennem menneske mængden, men blev pludselig stoppet da en hånd træk mig tilbage. "Jeg spurgte dig om noget" sagde Cameron med en flabet attitude. "Det rager ikke dig" sagde jeg og sendte et ironisk smil. "Skal jeg kører dig hjem?" sagde han endelig og lød seriøs? "Hvorfor vil du kører mig hjem?" fik jeg endelig sagt, da han så ud til at mene det? " Jeg skal alligvel hjem med Justin og så vidt jeg ved bor du lige ved siden af?" svarede han. "Okay så, hvornår kører i?" sagde jeg med et utrygt blik, da det undrede mig at han havde tænk på mig i denne situation? "Nu, de andre drenge sidder allerede nede i bilen" sagde han og tog min hånd, vi gik igennem den store menneske mængde og ud til hans bil. Jeg satte mig ind på bag sædet hvor Justin også sad og halv sov. "Nå så kunne du komme" Sagde Justin til Cameron og vendte blikket om til mig og begyndte og smile? "Og du tog min pige med, sødt af dig" sagde han igen til Cameron men beholde blikket på mig og blinkede. Jeg himlede med øjnene og satte mig godt op af vinduet da Justin var godt fuld, og jeg havde ikke lyst til at have ham alt for tæt på mig nu. 

Resten af vejen havde Justin kun sat og gloede på mig, engang imellem kikkede jeg på ham, hvor han så bare blinkede til mig. En enkelt gang havde jeg sagt " Tag et billede det holder længere" hvor han så bare havde grinet flabet og trukket sin mobil op af lommen, og han tog fandme et billede. 

"Du sletter det når du kommer hjem" sagde jeg bare med et suk og steg ud af bilen. "Du sagde det selv babe, så jeg beholder det" jeg kikkede på ham med hævede øjenbryn. "Det var en joke din idiot" svarede jeg flabet og slog ham med et tøse slag på skulderen. Han tog mig i mit håndled og kastede mig op af muren til hans hus. Jeg bed mig i læben af smerte da det gjorde pænt ondt. "Du skal ikke kalde mig en Idiot!" råbte han nærmest ind i mit hoved. Jeg må indrømme at han gjorde mig pænt bange med hans åndsvage handling. "Lad hver med at rør mig" råbte jeg bare lig så højt ind i hovedet på ham. Han tog fat i mit håndled igen så jeg bed mig i læben af nervøsitet over hvad han nu vil gøre. "Du er lidt fræk når du bider dig i læben" hviskede han bare ind i mit øre og forlod mig en anelse forvirret alene ude foran hans hus. Jeg tog min skuldertaske op på skulderen igen og løb alt hvad jeg kunne hjem.


                                               ----------------------------------------------------

Jeg mangler virkelig hjælp!! Er der nogle af jer læsere der ved hvordan man lægger et billede op til historien, hvis i gør vil i så ikke lige kommentere det. Jeg har prøvet og lægge et billede ind oppe ved det ikon der er når man begynder på et kapitel men den vil ikke...

-Håber virkelig i ved hvordan man gør, det ville være fantastisk!

The boyWhere stories live. Discover now