Cassie's view:
Jeg havde mest lyst til at græde... Jeg kunne ikke finde en bedre kæreste, han lå bare og nussede mig på maven og kiggede mig i øjnene. "Hvad tænker du på skat ?" Kom det fra ham med et smil. "Bare os to" svarede jeg efter lidt til. Jeg kiggede ud af vinduet får at se om det regnede eller om der bare var mørkt. Mest af alt var det bare mørkt. Men man kunne alligevel ane dråberne på ruden som blev til flere og flere. Lidt lige som os mennesker, vi bliver også flere og flere. Man finder sammen med en, lige som dråberne forener sig. Indtil de rammer vinduet, og deler sig i flere dråber. Det er faktisk ret smukt og tænke på, at regndråber og mennesker har noget tilfælles også selvom det ikke er på samme måde. Jeg kiggede tilbage på Justin som stadig lå og nussede min mave. Han sendte mig endnu et Justin smil med tænder og det hele. Jeg bevægede mit hoved ned mod hans og vores læber smeltede mere og mere sammen i et lidenskabeligt kys. Han var bare perfekt på alle måder, virkelig!
Jeg kunne mærke at han begyndte og bevæge sin krop længere og længere op til mig så jeg ikke skulle læne mig frem. Vi udviklede kysset mere og mere, det blev ret så grådig og "voldsomt". Hans hånd bevægede sig ned langs min mave, indtil han nåede min t-shirt. Han tog den længere og længere om af min overkrop, indtil han nåede til mit hoved, hvor vi måtte nød til at stoppe kysset i to sekunder får at han kunne rive trøjen over hovedet på mig. Da vore læber mødets i endnu et kys, smilede jeg og kom vidst også til at fnise lidt. Jeg tog fat i hans trøje og førte den over hovedet på ham, så vores kys endnu engang blev afbrudt. Denne gang stoppede han lidt op da jeg havde smidt trøjen på gulvet. "Er det okay med dig Babe ?" Spurgte han stille. "Mmm " skyndte jeg mig bare og sige og derefter angreb jeg hans mund endnu en gang.
Jeg må indrømme at jeg fortrød et sekund efter han trang op i mig, får for fanden det gjorde ondt! Han forsikrede mig så til gengæld at det ikke ville være et problem efter et par gange, hvilket jeg virkelig så frem til! Jeg er sikker på at det kommet til at gøre ondt i morgen! Gad vide om jeg overhovedet kommet til at kunne gå? Ej det ville faktisk være lidt komisk hvis det er tilfældet...
Justin's view:
"Babe, er du okay ?" Spurgte jeg undrende, da jeg kunne se at hun havde lidt ondt, efter vores lille tur i sengen. "Ja det går da, men jeg tror sku ikke jeg kan gå i morgen" Udbrød hun grinende. "Hahah babe, så må vi blive hjemme og tage en tur til" sagde jeg med et kækt grin og blinkede til hende, hvorefter jeg lagde mine arme rundt om hende og træk hende helt ind til mig. "Jeg elsker dig Cas " Hviskede jeg stille og forførende ind i hendes øre. "Jus jeg elsker dig mere og det ved du også godt! " Udbrød hun med et lille fnis. Jeg nussede hende stille på maven en gang til, da jeg ved at hun elsker det, hun slapper altid mere af når jeg gør det... Jeg kunne stiller og roligt som tiden gik hører hende trække vejret tungere og tungere. Hun sov så frydeligt og så virkelig nuttet ud! Kæft en pige jeg lægger med i mine arme, jeg kan virkelig godt forstå at Cameron er sur på mig! Det ville jeg virkelig også have været hvis han havde taget hende, efter mit hårde arbejde med at charmere mig ind på hende! Selvom hun slet ikke var interesseret i mig til at starte med. Det var faktisk lidt underligt, får jeg havde ikke engang præsenteret mig ordentligt for hende, før hun havde dømt mig... Men jeg er heldig at jeg overbeviste hende om at jeg er en god fyr!
Trine Zacho
YOU ARE READING
The boy
Teen Fiction**Dansk** Læs historien om et par tvillinger med en masse udfordringer, drenge og problemer fra før i tiden. !!! Læsning på eget ansvar!!! +13