Jeg løb over til Justin så hurtigt jeg kunne... Ærligt jeg var fucking bange for Jamie selvom jeg ikke virkede sådan men inderst inde var jeg virkelig! Hvad ville han egentligt? Jeg forstår ikke en skid? Jamie er totalt besat af hvad jeg går rundt og laver det er altså ret skræmmende, jeg forstår seriøst ikke hvad Candy ser i ham...
I det sekund jeg så Justin løb jeg over og omfavnede ham. "Du ryster" kom det bekymrende fra Justin. Jeg kunne ikke holde mine små vanddråber ved kanten af øjet inde længe, jeg brød fuldstændig ud i gråd og nærmest kvalte Justin i hans trøje så den næsten var ved at gå helt i stykker! "Rolig Babe, jeg er her" sagde han beroligende. "Justin jeg er bange!" Hulkede jeg ind i hans ellers så fine hvide trøje. "Bange for hvad skat, du kan sagtens fortælle mig det!" Kom det støttende fra ham.
Justins view:Cassie stod og tudbrølede ind i min trøje som om hun nærmest lige havde været voldtaget altså? Hvad sker der dog med hende, inden jeg forlod hende havde hun ellers været ret så glad og smilende, men nu... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op med hende, for ærligt så er jeg altså ikke ekspert i piger på alle punkter. Hun sagde hun var bange? Men for hvad for den tøs der kan man ikke bare lige blæse omkuld, hun er en stærk person så jeg tror der skal meget til at vælte hende.
Hun svarede ikke på mit sidste spørgsmål om hvad hun var bange for, men i stedet kikkede hun op på mig og gav mig et kys! Sådan Justin! Men seriøst, Cassie er for mig som en pokal jeg lige har vundet, helt ærligt, fra første gang jeg så hende tænkte jeg at hun skulle være min også selvom Cameron har et crush på hende og det er altså ikke kun et lille et men et kæmpe! Så det er lidt svært og være bro's og så være dybt forelsket i den samme pige, de fleste tænker sikkert hallo makker hun har sku da en søster! Men problemet med Candy er at hun er for let og hun er slet ikke som Cassie det er som at vinde første pladsen hvis man har vundet kærligheden til Cassie, men hvis man der imod tager Candy har man nærmest snydt sig til første pladsen for helt seriøst Candy hun er altså ikke helt min kop te... Hvis jeg nogen sinde skulle vælge hende ville det være for at komme tættere på Cassie.
***
Jeg kikkede over på Cassie som bare sad og stirrede ud af vinduet med et tomt blik, det var virkelig trist og kikke på... "Cassie fortæl!" sagde jeg interesseret og kikkede igen ud på vejen for ikke og kører galt. "Det Jamie" sagde hun tom og holdte stadig blikket ud af vinduet. "Hvad er der med ham" fortsatte jeg bare og kikkede endnu ud på vejen. "Det er bare... Jeg ved ikke rigtig... Han er bare så skræmmende.. Han tager hele tiden fat i mig og opfører sig som om han nærmest er min kæreste" svarede hun endelig og kikkede dog denne gang på mig. "Det er som om han overvåger mig hele døgnet rundt, i det sekund du var ude af døren tog han fat i mig og slyngede mig op af væggen for at hører om det var seriøst mellem os" sagde hun opgivende, jeg kunne egentligt talt godt følge hende. Jamie havde heller ikke været specielt begejstret for at se mig den dag jeg kom hjem til Cassie første gang... Han var sku egentligt en underlig fætter?
Efter lidt stilhed satte en smøg i kæften og åbnede vinduet så Cassie kunne få lov til at trække vejret. Hun kikkede på mig med store øjne og kikkede ud af ruden igen. Vi fortsætte ned af vejen til skolen og parkede. Cassie skyndte sig ud, som om hun ikke ville have at hun blev opdaget i samme bil som mig. "Cassie venter du ikke lige?" udbrød jeg forskrækket da hun pludselig bevægede sig ind mod skolen uden overhovedet at skænke mig et eneste blik... Jeg løb over til hende og standsede hende, jeg tog fat i hendes hage og fik hende til at kikke mig i øjnene. Alle eleverne stoppede nærmest op og stillede sig rundt i en rundkreds rundt om os. Jeg kikkede hende dybt i øjnene og kyssede hende inderligt.
***
Cassie's view:
Justin kyssede mig foran hele skolen! Virkelig altså den dreng var dog utrolig. Jeg stoppede endelig det dejlige kys og kikkede Justin i øjnene. "Hvad var det for?" Spurgte jeg en smule begejstret. "Du stak ligesom bare af" sagde han en smule stille. "Det var rent faktisk kun fordi jeg så Jamie og Candy" viskede jeg ind i øret på ham. "Men hvad troede du da?" Spurgte jeg undrende? "Ikke noget skat, kom" sagde han bare og tog min hånd. Hånd i hånd bevægede vi os ind på skolen. Alle folks blikke var på os, jeg følte mig på en måde helt lykkelig! Jeg havde givet Justin en chance og jeg må sige at han udnyttede den. Da vi endelig kom ind af døren gav jeg slip på hans hånd da han skulle den modsatte vej end jeg skulle så her skiltes vi. "Ses senere babe" viskede Justin og gav mig et kys på kinden. Seriøst jeg følte at jeg svævede på en lyserød sky.
YOU ARE READING
The boy
Teen Fiction**Dansk** Læs historien om et par tvillinger med en masse udfordringer, drenge og problemer fra før i tiden. !!! Læsning på eget ansvar!!! +13