Nyt forhold

1.1K 46 4
                                    

Cassie's view

I skolen:

Jeg gik stille og rolig hen til mig skab i min egen verden, da jeg kunne høre nogle kalde på mig. Jeg vendte mig om for at kikke efter kaldet. "Cassie, hey stop lige!" Kom det fra Candy. "Hvad så søs?" Spurgte jeg undrende. "Det bare... Er i sammen dig og Justin?" Spurgte hun med lidt håb i stemmen? Jeg kikkede på hende med et undrende blink, mit humør ændrede sig fra totalt glad til totalt sur på et sekundt "Hvorfor spørg du Candy? Er det Jamie der beder dig om og tjekke op på mig?" Spurgte jeg surt og satte atter kurs mod mit skab for at hente de bøger jeg skal bruge til næste time. "Jamie? Hvad snakker du om Cassie?" Kom du undrende fra hende. "Candy hvis du nu tænker dig godt om, så ved jeg sku godt at i to har ret travlt med mit liv lige nu... Det eneste jeg vil vide er hvad fanden i har gang i for det er skide irriterende! Kan ikke ikke bare lade mig være?" Endte jeg med at sige og vifte med hånden som tegn på at hun skulle tage og skride inden jeg bliver meget vred!

Resten af dagen ved skolen havde været ret dramatisk efter skænderiet med Candy... Jeg er da ked af at jeg skulle blive så sur på Candy, men helt ærligt... Jeg syntes ikke hun kan være bekendt og tjekke op på mig hele tiden.. Jeg kan mærke at det er Jamie der skubber til hende, hvis man forklare det sådan?

Det gav et lille spjæt i min krop da et par store stærke arme lagde sig rundt om min hofter bag fra. "God dag skat?" Kom du glad fra Justin som holdte godt rundt om mine hofter. "Justin.." Vrissede jeg lidt, det var da dejligt at han holdte om mig, men jeg kan ikke personligt selv lide når andre folk gør det i offentligheden så derfor ville det jo være dumt selv og være en der gør det... Det er vel lidt dobbeltmoralsk? "Come on Cassie, vi er et officielt par" Kom det opmuntrende fra ham hvorefter han sendte mig sit berømte Justin smil.. Også kaldt det smil der gør en helt blød i knæene. "Kommer i turtelduer?" Kom det fra Ryan der kom frem bag Justins muskuløse krop. "Hvor er Cameron?" Spurgte jeg undrende, da de drenge seriøst aldrig gik uden hinanden? "Han tog tidligt hjem" Kom det skuffende fra Justin.. "Drenge er der noget jeg ikke ved?" Spurgte jeg skeptisk, da alle drengene kikkede ned i jorden. "Nej, ikke noget du skal bekymre dig om babe" Kom det endelig fra Justin som tog min hånd og så satte vi ellers af sted mod hans bil.

Justin's view

Hjemme ved Cassie:

Angående det med Cameron... Så var han blev meget skuffet da jeg fortalte ham at Cassie og jeg var et par nu... Jeg blev sku ked af at min bedste ven ikke var sådan oprigtig glad på mine vegne. Men på den anden side hvis det var ham der havde fået finger i Cassie, så ville jeg nok have reageret på samme måde. Han blev faktisk så skuffet at han valgte og forlade alle drengene og jeg ude i rygegården, hvilket ikke lignede Cameron. Vi drenge støttede altid op om hinandens valg udanset hvad, men det var som om at han havde det på en helt anden måde med dette store valg mellem Cassie og jeg... Jeg håber bare ikke at Cassie skal til at være et problem i Cameron og mit venskab, jeg ville nødigt rode Cassie ind i sådanne ting.

"Justin!" Kom det opgivende fra Cassie ved min side. Vi lå i hendes seng og snakkede frem og tilbage om hvordan folk havde reageret på vores helt nye forhold, da hun nævnte Cameron havde jeg lige givet mig til at dagdrømme lidt eller sådan noget. "Undskyld! Hvad sagde du babe?" Spurgte jeg smilende for at dække over min bekymring om Camerons og mit venskab. "Du virker bare lidt væk?" Spurgte konstaterede hun med et lille smil på hendes læbe. "Jaaa, der er bare sket så meget her den sidste uge!" svarede jeg bare tilbage og gav hende et lille kys på panden og lagde mig eller tilrette i sengen, da jeg kunne mærke et hoved lægge sig på min brystkasse. "Hvad tænker du på?" Spurgte hun forsigtig efter lidt tids stilhed. "Dig" Svarede jeg ærligt og smilte. Bare tanken om at hun faktisk var "min" var en virkelig dejlig tanke... Jeg kunne mærke nogle små kys rundt i mit ansigt og nogle gange nogle små fnis. Hun var sku en dejlig pige! "Du sover her ikke?" Kom det stille fra hende imens hun kikkede mig dybt i øjnene, jeg afbrød øjenkontakten ved at kikke ud af vinduet for at tjekke vejret, da det til min store overraskelse var blevet ret mørkt udenfor. Vi må have ligget her meget længe siden det var blevet så mørkt! "Det ser det vidst ud til" sagde jeg og kyssede hende ved hårgrænsen i hendes hoved.

Trine Zacho


The boyWhere stories live. Discover now