new boy

1.3K 55 2
                                    

Cassie's synsvinkel:

Endelig er det blevet torsdag... Jeg har faktisk set meget frem til denne dag, måske er det fordi jeg glæder mig til at møde den nye ansatte som efter sigende skulle være på min alder. De sidste par dage var ikke gået med så meget andet end de sædvanlige og lidt til efter som min søster og jeg har lavet lidt drama omkring prinsen på den hvide hest *kan i mærke ironien* Jamie, ja min søster og jeg har været oppe og skændes om Jamie fordi jeg så dum som jeg sommetider er når det er nogle mennesker i mit liv som pisser mig af, så fortalte jeg hende alt det Jamie sagde til mig inde på mit værelse mandag aften. Det var jo fuldstændig til grin at han troede JEG kunne lide ham... Når man Candy blev altså mega jaloux og sagde at det sikkert bare var noget jeg alt sammen havde fundet på. Så blev jeg jo sur og ja DRAMA, DRAMA, DRAMA sådan er det med to teenages tøser som også ligner hinanden... 

på skolen:

"Hey giiirl, hvorfor er du så glad" spurgte Smilla da hun så mit glade fjæs. Jeg blinkede til hende og sagde "Ja det kunne du lide og vide" og gik hen mod mit skab. "Ja det kunne jeg faktisk nu hvor du husker mig på det" Svarede hun flabet igen. "Joo, jeg har hørt en fugl synge om at der skal komme en ny dreng på vores alder ned og arbejde på min arbejds plads" svarede jeg igen og blinkede. Mellem mig og hende så kan man rolig sige at vi begge blev lidt spændte på om denne dreng skulle være lækker og om han så også skulle starte op på vores skole? Jeg kunne se på hendes blik at hun var godt tilfreds med mit svar da vi jo begge håbede på noget så kaldt "frisk kød"... 

Vi havde begge fået samlet vores bøger til Engelsk og satte afsted mod klasse værelset. "Cassie se lige til venstre" viskede Smilla i mit øre med et bekymrende blik. Jeg drejede hovedet til venstre og var ærgelig talt forbavset over blikket jeg så. Der stod han Jamie Delfentuer i egen høje person og rå snavede en eller anden grim pige, med så meget makeup i hovedet at hun mindst ville veje 5 kilo mindre hvis hun tog det af. "Det er bare løgn" Røg det ud af mig, så jeg fik alles blikke på mig, inklusiv Jamies. Han kikkede op og blinkede til mig og forlod pigen med et ordenligt klap i røven. Hvordan kunne han gøre det mod min søster? Han gik hen til mig og lagde sine læbe ved mit øre "Hvad din søster ikke ved, har hun ikke ondt af" og med de ord forlod han mig med kæben helt nede ved jorden. Skuffende gik jeg ind i klassen og var rimelig røstet. Det hjalp heller ikke at Candy kom hen til mig og sagde "Du ligner fandme en der har set et spøgelse"  hvor efter satte hun sig på sin egen plads. 

"Cassie vil du venligst lytte efter når jeg snakker til dig" sagde mrs. skate, jeg kikkede op og nikkede "Så Cassie vil du venligst præsentere dig for Justin?" Mrs. skate kikkede på mig med et afventende blik. Jeg sukkede og rejste mig op og kikkede op mod Mrs. skate. Jeg drejede blikket en lille smule til højre og så, ja hvad så jeg egentligt? En super flot og charmerende fyr med brune øjne og brunt hår. Han blinkede til mig og smilte. "Jo ømmm Cassie, det er navnet" fik jeg endelig sagt. Alle begyndte og grine. Selv Justin som jeg kunne regne ud han hed. Jeg sukkede og satte mig ned på stolen igen. Hvorfor skulle jeg dumme mig nu når der endelig dukker en lækker fyr op. Nok så han lækker ud men man kunne se ud fra hans flabet smil at man ikke skulle snakke for meget med ham. Nok mest fordi jeg personligt selv ikke er til fyre der tror de er alt for smarte. Jeg elsker modstand men flabet heden, den vil jeg godt selv beholde tak...

Efter skole:

Jeg havde for en gang skyld selv valgt at tage min egen cykel med i skole så jeg kunne tage den på arbejde og ikke Candy's. Hun blev noget muggen sidste gang jeg tog hendes, hvilket jeg godt kan forstå.

Jeg var noget om til butikken og så frem til endnu et par gode arbejds timer. Ja de fleste folk vil nok tænke på pengene. Men det behøver jeg sku ikke, når min far er en af de største forrestnings mænd her i omegnet. Han er ejer af tøj firmaet Zappel som er tøj til teenagepiger, og så kan man muligvis godt regne ud at for det første skal jeg ikke købe tøj, nej vi for det nyeste af det nyeste tøj som nogle gange slet ikke er kommet ud i butikkerne og for det andet så er vi også sommetider modeller for hans tøj firma. Stolt det må man sige at hele familien er. 

Jeg gik ind af døren og videre ind i butikken. "Hej Cassie, kom her over" lød det for den som sædvanligt glade boss Kim. Jeg smilede og gik der over. Til min store overraskelse stod denne mystiske Justin inde bagved Kim. Kim gik hen og satte sig bag ved hans kontor bord og vi satte os på hver en stol der stod bag ved Kims bord.

Efter samtale med Kim gik vi i gang med arbejdet... Vi havde efterhånden arbejdet i fire timer, jeg havde fyldt ind og snakket med en masse kunder, mens Justin havde stået ved kassen ligesom jeg gjorde sidste gang. Vi havde øjenkontakt mange gange men jeg valgt og bryde den da jeg havde på fornemmelsen at han var en af de der pritboys som var sammen med alle piger. 

"Hvor bor du?" jeg kikkede op fra min cykel og vendte blikket om mod stemmen. Justin. "Ikke så langt her fra hvorfor?" Sagde jeg og kikkede undrende på ham. "Skal vi følges" kan de endelig fra ham. Jeg nikkede og vi satte afsted ned mod min vej...



                                                                         -------------------------------------

Waow i er nogle fantastiske læsere der er mange og det er også hvad jeg håbede på. Jeg ser lige hvornår jeg opdagtere igen regner med et kapitel eller to i morgen, vi for at se :)

The boyWhere stories live. Discover now