Część 10

302 5 0
                                    

- Tak... Proszę
- Nie każ jej dłużej czekać. - powiedział Konig.
Ghost odsunął się kawałek i rozpiął spodnie. Wsunął kciuki za materiał bokserek i kawałek je zsunął. Kiedy zobaczyłam jego fiuta nie mogłam się doczekać, aż go we mnie wsadzi. Był taka samo duży jak kutas Koniga. Owinęłam nogi wokół jego bioder a on przysunął się do mnie i dotknął nim mojej cipki. Wręcz zapiszczałam ze zniecierpliwienia. Przysunął się jeszcze bliżej i czułam jak naciska na moją cipkę.
- Na pewno tego chcesz? - zapytał wplatając rękę w moje włosy.
- Na pewno - powiedziałam obejmując go. Pchnął biodra i w końcu poczułam go w sobie. Zacisnęłam oczy. Czułam jak uderza we mnie uczucie przyjemności. 
Zaczął poruszać biodrami coraz szybciej. Wbiłam paznokcie w jego plecy i pojękiwałam. Pieprzył mnie tak szybko i mocno jak nikt nigdy wcześniej. Kutas mojego ex nie był nawet w połowie tak duży jak kutas Ghosta czy Koniga. Z każdym ruchem czułam jak mnie rozciąga, a jego biodra zderzają się z moimi. Czułam jak moje nogi zaczynają drżeć. 
- Nie przestawaj - wyjęczałam. Byłam coraz bliżej. Skupiłam się na narastającej we mnie ekscytacji. Wiedziałam, że za chwilę dojdę i zapomnę o całym świecie. 
- Tak... tak - pisnęłam. Wtuliłam się w niego, a on gładził moje plecy i szeptał mi do ucha:
-  Dojdź dla mnie słoneczko..... Grzeczna dziewczynka.... Właśnie tak....
Kiedy moje nogi coraz mocniej drżały, a ręce coraz bardziej wbijały się w plecy Ghosta powiedział:
- Patrz na niego..
Z trudem otworzyłam oczy i spojrzałam na Koniga. Nadal się masturbował. Jego szczęki były zaciśnięte, a wzrok skupiony na mnie. 
- Nie zamykaj oczu, księżniczko - powiedział Konig.
Wstrzymałam oddech, przez moje ciało toczyły się fale gorąca spowodowane orgazmem. Szczytowałam i nie chciałam aby to uczucie się skończyło, ale moja cipka zaciskała się na kutasie Ghosta tak mocno, że go wypchnęła. W tym samym momencie zobaczyłam, że Konig przerwał masturbowanie się i idzie w moją stronę. Ghost odsunął się, a Konig objął mnie w pasie, podniósł i zaniósł na łóżko. Miał taką siłę, że ułożył mnie jedną ręką w pozycji na pieska. Ghost usiadł przede mną, tak że znajdowałam się między jego nogami. Konig klęknął za mną i zaczął ocierać się swoim fiutem o moją cipkę. Położyłam głowę na udzie Ghosta i mocniej wypięłam tyłek. 
- Jesteś boska, królewno. - powiedział Konig pochylając się i zagryzając mój tyłek. Possał chwilę moją skórę i odsuwając się dał mi klapsa w miejsce, które przed chwilą stykało się z jego gorącymi ustami. 
- Oh.. - westchnęłam.
- Mów jeśli coś będzie nie tak, maleńka. - powiedział wpychając swojego fiuta we mnie. Złapał mnie mocno za biodra i od samego początku pieprzył mocno i szybko. Jęczałam z rozkoszy. Uderzał we mnie w taką siłą, że czułam jak moje pośladki robią się gorące i zaczynają szczypać. Ghost przysunął się do mnie bardziej, złapał mnie za włosy, uniósł moją głowę i wepchnął mi swojego kutasa do gardła. Zadławiłam się nim, ale Ghost przycisnął mnie jeszcze mocniej żeby po chwili odsunąć mnie i przesunąć moją twarz w dół, tak że moje usta dotknęły jego jąder. Bardzo delikatnie zaczęłam je lizać i ssać, kiedy Ghost zacisnął dłoń na fiucie i dochodził. Jego sperma wyciekła na jego brzuch. Uczucie wypełniającego mnie fiuta i widok dochodzącego Ghosta spowodował, że momentalnie dochodziłam. W oczach widziałam gwiazdki.
- Chcesz poczuć jak tryska w tobie? - zapytał gładząc moje włosy i wskazując głową na Koniga.
Kiwnęłam głową.
- To poproś...
- Konig, proszę ... - mówiłam między jękami. - Dojdź we mnie... Proszę.
- Chcesz poczuć jak cię zalewa? - pytał Ghost.
- Tak... Tak... Konig...
Konig zacisnął dłonie jeszcze bardziej na moich biodrach, zatrzymał się i przycisnął mnie do siebie. Z jego ust wydobył się jęk, wręcz ryk. Poczułam ciepłe uderzenie w środku i mocniej docisnęłam się do jego bioder. 
- O kurwa ... - szepnął Konig przyciągając mnie do siebie. Wygięłam się w łuk z jego fiutem nadal we mnie, a on oplótł rękami mój tors i wtulił się w moje włosy ciężko oddychając.

Ta jedna dziewczyna - Ghost i KonigOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz