İşte burada başlıyor!!

14 3 0
                                    


Halam konuşmaya başladı, ben de oturup onu dinliyordum. Sen ve ikiz kardeşin doğduğunda böyle konuşmaya başladı. Baban iki çocuk istemedi, ben de seni ağabeyimin bakımına bıraktım. Ve her zaman senin gülmeni ve ağlamanı izledim. sana gerçeği söylemek istedim ama düşündüm ve kendi kendime dedim ki, doğru zaman yakında gelecek ve geldi.  ama onun söylediğini duyduğumda Oğlunun ،kenan ve ben ikizdik olmaz , o benden iki ay büyük olduğu için kimlikte kaydolduğu için buna inanamadım, hemen sordum, sinirlendiğini fark ettim ve gerçeği öğrendiğimi düşündüm. şu anki ailemden başka ailem yok ama maalesef bu düşüncem çok uzun sürmedi çünkü soruma cevap verdi ve bana gerçeği öğrenmemem için doğum tarihini değiştirdiklerini söyledi ama maalesef öğrendim O an kızım ayla, "Seni tekrar gerçek evine davet ediyorum" dedi ve hemen kucaklayıp kabul etmemi umuduyla kollarını açtı ama ne yazık ki ben bunun tam tersini yaptım ve Onun gözü önünde odadan çıktım ve elbette başkası da benim yaptığımı yapardı çünkü bu konu kesinlikle bir oyun değildi ve sonra içimde bir duygunun uyandığını hissettim, o da benim yaptığımdı. herkesin arasına karışmamam gerektiğini ve sadece samimi kalbe başvurmam gerektiğini ve bugünden itibaren bunu yapacağım.


Umuda doğru bir adımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin