Kabul etmeliyiz!!

6 3 0
                                    

"Bu teklife katılacağımız kesin değil. On sekiz yaşına gelene kadar dört yıllığına buradan ayrılman. Daha sonra onunla yaşamayı reddedebilirsin, biz de senin tüm ihtiyaçlarını karşılarız." Barınma, yeme, içme, giyecek hepsi bizden. Ama eğer bu teklifi beğenmezsen başka teklifler de var, sen aralarında seçim yapabilirsin. Ben de sordum." İkinci teklif nedir? O da, "Bu" dedi. senin benimle yaşaman ve aileni istediğin saatte ziyaret edebilmen, ailen de istediği saatte sana gelebilmesidir ama onun bizimle anlaşması doğru değil çünkü  baban senin  hakkından. Baban  seni mahkemeden alabilir." Ben de ona dedim ki, "Bir yıl yanında kalıp sonra başka bir yere gidebilir miyim?" O da dedi. Tabii ki gidebilirsin. Gülümsedim ve ayağa kalktım. "Anlaştık gelecek aydan itibaren seninle yaşamaya başlayacağım" dedim. "İzininizi rica ediyorum. Artık ailemi merak etmesinler diye eve gitmem gerekiyor."  onur bana oyle demişti Kabul edeceğini, evine mutlu ve memnun döneceğini söylememiş miydim?" Gülümsedim ve "Evet demiştiniz, iyi davranışın için teşekkür ederim." dedim.  ama umarım tekrar etmezseniz. yine bu tehdit. Gülümsedi ve tabi ki şaka yapıyordum dedi. Ailenize zarar verecek bir suçlu değilim ama sizi sakinleştirecek bir fikrim vardı ve sahip olduğunuz en değerli şeyin aileniz olduğunu biliyordum. , bu yüzden seni bununla tehdit ettim ama özür dilerim ve bir daha tekrarlamayacağım. Güldük ve amcamla vedalaştık ve aynı arabayala gittik ama bu sefer rahatladım ve eve vardığımızda  Onur'a teşekkür ettim ve "Bana iyi davrandığın ve benimle ilgilendiğin için teşekkür ederim, şimdi hoşça kal" dedim. Evin kapısını açtığımda ortalık çok sessizdi ve içerisi kasvetliydi. , annemin ağlama sesi, kız kardeşimin oturup beni çizmesi ve erkek kardeşimin kanepede uzanıp kitabı yüzüne koyması ve bu herkese göründü. Üzüntü, ama oturma odasına girdiğimde ve beni gördülerinde, herkes gülümsedi ve sevinçten ağlamak üzereydi ve "Neredeydin, bu mesaj nedir? Bizi endişelendirdin" dediler. Gülümsedim ve "Ben buradayım. Özür dilerim. " dedim. geri döndum anne." Ağlayarak bana sarıldı. Evin dışında geçirdiğim bu altı saat benim için iki ay gibiydi ama babamı göremedim. Ben de onlara sordum. Babam nerede? Üstte, senin odanda olduğunu sanıyoruz." Gülümsedim ve "Hemen döneceğim." dedim. Odama çıktım ve babamı yatağımda uyurken, elinde resmim tutarken buldum. Dedim ki: "Geri döndüm baba." Lambayı söndürüp odadan çıktım ve oturma odasına indim. Ortam çok neşeliydi. Oturduk, annem sordu "Evet kızım neredeydin?"  Nereye gittin henüz bize söylemedin, ben de ona şöyle cevap verdim: "Babam uyandığında sana anlatacağım çünkü sözlerimi iki kez tekrarlamayacağım." Güldü ve şöyle dedi: "Tamam ama sen Kaçamıycaksın." Gülümsedim ve "En iyisini Allah bilir" dedim ve güldük. Sonra yemek yedik ve uyumaya hazırlandık ama babam derin uykudaydı, ben de onu uyurken bıraktım ve annemin odasında uyudum. Annemin ve onun sesiyle uyandım. Sabah namazı için beni uyandırdı, ben de uyandım ve tuvalete gittim. Yüzümü yıkadım, abdest aldım ve sabah namazını kılmaya gittim. Namazdan sonra oradaydım. Okula iki saat kalmıştı, ben de uyanık kaldım.Sonra babam uyandı, annem geldi ve bana sordu: "Evet, nereye gittiğini henüz söylemedin." Ben de "Önce kahvaltımızı yapalım" dedim. Annem gülümsedi ve "Evet, kedimiz çabalıyor." Konudan kaçyor, ben de güldüm ve "Asla" dedim. Hepimiz birbirimizi utandırdık ve " kız kardeşim, bakalım Kahvaltıdan sonra argümanınız ne olacak" dedi." Güldüm ve "Hmm, bana bu kadar inanmıyor musun?" dedim. Güldüler, evet sana inanıyoruz ama bir daha kaçarsan bu inanış  biter. Ben de "Hımm" dedim. eh, görünüşe göre bu sefer beni kazandın." Güldük ve kahvaltıyı hazırladıktan sonra oturduk ve yedik. İşimiz bittiğinde kız kardeşim ve ben masayı hazırlamak zorunda kaldık. Kardeşim uyanık değildi, o Uyuyordu, bu yüzden bizimle kahvaltı yapmadı. Ben de bulaşıkları düzenlerken ona bir kase kahvaltılık gevrek hazırladım. Yer ıslaktı, bu yüzden kaydım ve tabaklar ellerimden düşüp kırıldı. Denediğimde Ayağıma ve ellerime cam parçaları girdi, dedim ki: Sonra ağabeyim mutfağa girdi ve ellerimin ve ayaklarımın kanadığını gördü.

Umuda doğru bir adımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin