Odaya girdiğimde içerisi eski ve yeni kitaplarla doluydu, mürekkep ve kağıt kokuyordu, ortasında yaşlı bir adamın oturduğu bir masa vardı, sonra onu çaradım ve "Affedersiniz. Beni neden istediğini öğrenebilir miyim?" Bana baktı, gözleri ağlamaya başladı. Sordum, "Ne oldu?" dedim. O da "Annene benziyorsun" dedi. "Teşekkür ederim. Çok naziksiniz. Ama annemi tanıyor muydunuz?" dedim. "Tabii tanımayan yoktu" dedi. "Ünlü müydü?" dedim. "Elbette kocasının kardeşi olduğum için onu tanımam gerekirdi" dedi. Ama evet güzelliğiyle, nezaketiyle, şefkatiyle meşhurdu ve onu tanımayan yoktu. o başına gelenleri hak etmedi. ben de ona "anneme ne olduğunu biliyor musunuz?" diye sordum. "evet" dedi. Son güne kadar bilmiyordum" ama artık çok geçti. Ben de sordum, "Nereden biliyorsunuz?" dedim. "Uzun hikaye" dedi. Ben de "Evettt, bana nedenini henüz söylemediniz" dedim. beni istediniz." "Öyle görünüyor ki" dedi. Babanın geleceğini öğrendin.
Öyle değil mi?Evet diye cevap verdim ve o da bu yüzden dışarı çıktığında seni alacağını biliyorsun dedi ve annenin başına gelenin senin başına gelmesini istemiyorum bu yüzden seni evlat edinmeye karar verdim ve senin için kimliğini değiştircem ama ben reddettim ve teklifi reddettiğim için üzgün olduğumu ancak başka bir aileye sahip olmayı kabul etmediğimi söyledim. Benim tek ailem Addai ailesi ve başkası yok. O zaman nasıl olur dedi. Yardım edebilir miyim?" Ben de ayağa kalkıp "Annemi öldüren aileden, Berdal ailesinden yardım istemiyorum" dedim ve kapıya doğru yöneldim ama Onur beni durdurdu ve "Yapmalısın" dedi. amcanın söyleyeceklerini dinle. İnanın pişman olmayacaksınız, eve mutlu ve memnun dönersiniz." Ayağa kalktım ve "Ailen beni evlat edinirse beni mutlu edecek şey nedir?" dedim. "Annemi öldüren, ona yardım bile edemeyen. Bunu kabul etmeme mümkün değil. Sinirlendim ve neredeyse odadan çıkıyordum. Onur beni yakaladı ve 'Şiddet kullanmak istemedim ama eğer istersen' dedi. sakın dinlemesen, aileni bir daha göremeyeceksin. Korktum ve "O zaman beni tehdit mi ediyorsun?" dedim. "İstediğin gibi anla ama sessizce oturup dinlemelisin" dedi. Ben de oturdum ve şöyle dedim: "Sadece ailemin hatırı için ama inanın kabul etmeyeceğim, kabul etmeyeceğim, kabul etmeyeceğim, kabul etmem de mümkün değil." Onur gülümsedi. "Onu göreceğiz" dedi. İç çektim ve "Evettt, beni mutlu edecek ve hemen kabul edeceğim teklif nedir?" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umuda doğru bir adım
Teen FictionKitap, yermi bir yaşındaki ayla adında bir kızın hayalini gerçekleştirmek için karşılaştığı zorlukları ve tanıştığı iyi ve kötü insanları anlatıyor. Bir gün yetim olduğu haberini alır ve hikaye başlar. ayla'ya ne olduğunu öğrenmek istiyorsanız hikay...