Daha sonra Aysel pencereye baktı ve beni bulamadı çünkü sokak çok karanlıktı ya da mahallenin ortasındaydı.Evet maalesef trafik sorunu olduğu için mahallelere girdik.O nedenle gittiğimiz restorana Girilen mahallenin içindeydi ve mahalle çok karanlıktı. Restoranın sahibi sanırım yaşlıydı. Restorandan kaçarken aniden durdum ve korkmaya başladım. Koştuğum yer karanlık, eski ve çok korkutucuydu.Sonra çok ileri gittiğimi fark ettim.Korkmaya başladım ve telefonumu açtım ve pilinin şarjının 20 arasında olduğunu gördüm.Bu yüzden kafam çok karıştı:yapmalı mıyım? Telefondan el fenerini açmak mı yoksa şarjı ihtiyaçtan mı bırakmak? Sonra bir kedi atladı. Ayaklarımın üstünden çok korktum, bu yüzden el fenerini telefondan açmayı tercih ettim. Benim için daha iyi oldu. Sonra yürümeye başladım. Bu korkutucu sokaktan bir çıkış yolu bulmak için ama yorulana ve devam edemeyene kadar yürümeye devam ettim.Sonra gözlerim ağlamaya başladı ve korkmaya başladım.O zamanlar çocuyken çektiğim acıları hatırladım. Bu duyguyu hatırladım. O zaman da aynısıydı. Ne yapacağımı bilemedim, bu yüzden gidip yol kenarına oturdum ve yüzümü kapattım ve ağlamaya başladım. O sırada birinin bana çarptığını hissettim. bana bakıyordu.Yüzümü açtığımda benim yaşlarımda bir çocuğun el fenerini yüzüme doğrulttuğunu gördüm.Bana bakıyordu ve sanki bir şeyleri varmış gibi görünüyordu.Sonra gözyaşlarımı güzelce sildim.Ve dedim ki: "Benden ne istiyorsun ve sen kimsin?" oda "İyi misin? Bir konuda yardım ister misin?" dedi. Evet dedim ama cevap vermedin. "Kimsin sen?" Cevap vermedi. .Elimi tuttu ve beni durdurdu.Gitti ve yürümeye başladı.Kim olduğunu sormak için onu takip ettim ta ki kendimi ana caddede bulana kadar.Ona tekrar baktığımda onu göremedim.Onu bulamadım. , ama tanıştığım en iyi insanlardan biriydi ama ona teşekkür etmek için tekrar buluşmayı çok istiyordum.Sonra Akan hocaya gördüm.Polis ve güvenlikle birlikteydi Sonra ağlayarak onlara koştum.Sonra Aysel'ın yanına vardığımda Elimle açlıktan ve yorgunluktan yere yığıldım. Tekrar uyandığımda kendimi Akan hocanın arabasında buldum ve Aysel yanımda oturuyordu. IAkan hocada polis ve güvenlikle konuşuyorlardı. Sonra oturdum ve su istedim. ِAysel'den gelip susuzluktan hepsini bir anda içtim.Sonra Akan hoca bana baktı ve gülümsedi, rahatlamış ve çok mutlu görünüyordu ama güvenlik görevlileriyle olan sohbetini yarıda kesemedi ama umarım herhangi bir sohbet olmuştur. . Sanırım ona bağırıyordu. Bitince Akan hoca arabaya bindi ve şöyle dedi: "Ah, komada olan prensesimiz uyandı. O zaman güldük. Akan hoca beni endişelendirmek istemedi." , o da bize nodel getirdi ve arabada yedik. Hayatımda yediğim en lezzetli nedol'ydi. Yemeğimizi bitirdiğimizde Akan hoca bana sordu ve "Evet, " dedi. neden kaçtın? Sonra tabağıma baktım, "Belirli bir konu yok" dedim. Bunları söyledi, belli bir konu da yok. Peki ya belli bir konu olsaydı ne olurdu. öldürülseydin beni binanın tepesinden intihar ederken bulurdun. "Neden, intihar edecek kadar acı mı çekiyorsun?" dedi. Ben de "Ah, hiçbir şey bilmiyorsun" dedim. Eğer bilseydin benim veya ailem hakkında." Beni tanıyamazdın. "O zaman anlat bize" dedi. "Uzun hikaye. Aile dışında onu tanıyan tek kişi var, o da Aysel. " Aysel'e baktım. Onu uyardım ve "Bir şey söylememeye dikkat et" dedim. Sonra Akan hoca üzgün görünüyordu, ben de ona gerçeği anlatmaya karar verdim. Ben de ona "Hadi bir kafeye gidelim" dedim. "Tamam" dedi. Sonraki durağımız Otaku Kafe oldu. Sonra şok oldum. Akan hoca otaku mu yoksa bizim için mi? diye sordum ve o da "Bize sırrını söyleyeceksin, bu da bu" dedi. sırrım." Evet, ben bir otakuyum. Bunu duyduğumda şok oldum ve "Gerçekten" dedim. "Evet" dedi. Anime sadece kızlar için mi yoksa sadece gençler için mi? Güldük ve "Hayır" dedik. , asla." Tam tersine hoş karşıladık. Otaku dünyamıza hoş geldiniz, biz de güldük. Bunu görmezden geldim ve kendi kendime "Konuyu nasıl açacağımı düşüneyim" dedim. Olanları ona anlatacaktım.Ben düşünürken telefonumun şarjı bitecek diye uyarı verdi.Yüzde 1'i kalmıştı, ben de Akan hocaya benim için USB şarj var mı diye sordum, o da verdi Şok oldum. Şarj cihazı takılıydı. Demon Slayer karakterleri. İlk başta dikkat etmediğimiz birçok şey vardı ve sürekli önümüzdeydi. Arabanın aynaları bile boyalıydı. Conan ve Demon Slayer'ın anime karakterleriyle ve hatta Spy x famıle Otaku bile annemle babam gibi değil, onlara "Anime izleyelim" desem sanki inanmamışım ya da büyük bir şey söylemişim gibi bakıyorlardı. Aşağıya indiğimizde en önemlisi Anya Wak Wak olmak üzere anime karakterleri bizi karşıladı.Çok güzel görünüyordu.Sizin için koşuyordu.İçeriye girdiğimizde kibarca ayağa kalktı ve bize japonyada hoş geldeniz köpek. Bond onun yanında duruyordu. Gerçek gibiydiler ve tabii ki Yore ve Loyd san. Bu hayatımın en güzel anıydı. Hayatımda böyle bir kafeye gireceğimi beklemiyordum. Japonya'da sadece bu yerlerin var olduğunu sanıyordum ve tabii ki Gojo Sensei ve Yuugi. Kafe bu ay üç anime üzerinde çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umuda doğru bir adım
Teen FictionKitap, yermi bir yaşındaki ayla adında bir kızın hayalini gerçekleştirmek için karşılaştığı zorlukları ve tanıştığı iyi ve kötü insanları anlatıyor. Bir gün yetim olduğu haberini alır ve hikaye başlar. ayla'ya ne olduğunu öğrenmek istiyorsanız hikay...