Damarlarım içten akıyor!!!

4 1 0
                                    

Sonra kendi kendime yardım edip ondan özür dileyebileceğimi düşündüm. Şimdi önemli olan uyanması. Bezi nereden aldığımı merak ediyorsunuz. Ceketimden aldım. Steril olmadığı doğru. ama hala temiz. Dün annem yıkadı, başka bez alamıyorum. Sonra ambulans geldi ve doktor çıktı. Özel hemşiresi ve kendisi yaptıklarımdan dolayı bana teşekkür etti ve yakınım olup olmadığını sordu. ve ben evet o benim bir arkadaşımdan daha değerli dedim o da gülümsedi ve o zaman bizimle gelmeni istiyoruz dedi ve matematik öğretmenine sordu ve evet dedi ben onun sınıf öğretmeniyim ve  o zaman bizimle gelebilir misin ve evet dedi tabi ki ve ambulansa bindik ve beş dakika sonra hareket ettiğimizde fizik sınavım olduğunu hatırladım ve "Ah, sınav" dedim. Matematik öğretmeni gülümsedi ve "Bişey olmaz" dedi. " daha önemli bir sorunun var. Sonra teslim edersin. Rahat ol." "Gerçekten mı" dedim, o da "Evet, şimdi daha önemli bir şeyin var." Ben de "Evet doğru ama  korktuğum şey oldu" .  Öyle görünüyor ki Müdür  yardımcısı annemi aramış, annem de beni aradı, ben de cevap verdim." Kulağıma bağırdı ve "Nereye gittin? Sınavın olduğunu unuttun mu?" diye cevap verdim. , "Hayır anne ama bir şey oldu ve gitmek zorunda kaldım." "Bu sınavdan daha önemli olan şey nedir?" dedi. Ben de "Bir arkadaşımın yaralanmasına ben sebep oldum" dedim. Ben de onunla birlikte hastaneye gitmek zorunda kaldım." "Bu, sınavımı vermekten daha mı önemli?" dedi. Ben de şöyle dedim: "Anne, matematik öğretmeni beni yardım edecek, daha sonra girebileceğim." "Ancak bu senin sınavından daha önemli değil ve arkadaşının yaralanmasına senin hiçbir ilgin yok" dedi. Ben de "Anne evet bunun sebebi benim. Annem benim bir ilişkim var" dedim. . Bunu sana Instagram'da açıklayacağım, tamam mı?" "Hayır bekle" dedi ve kapattım. Tabi ki olan biteni mesaja yazıp kendisine gönderdim ama annem anlamadı. "Arabayı çalıp arkadaşına çarptın" dedi. "Tabii ki annemin cevabı beni şaşırtmadı. Bundan daha uzun bir cevap bekledim ve "Hayır anne. Peki sana sonra açıklarım. Hoşçakal. Hastaneye geldim. " dedim. " diye mesaj atıp beni aramaya devam etti. Sonra telefonumu sessiz moda aldım ve onu ameliyathaneye getirdiklerinde Akan  matematik hocanın yanında bekledik. O sırada annem bana mesaj atmaya devam etti ve ben de şaşırdım. Cebimde sürekli telefonun titreşimi. Böylece telefonu açtım ve annemden bana cevap ver hırsız diyen 25'e yakın mesaj buldum.  katil nereye gittin bana cevap ver. Bilmek istiyorum. Bir suçlu mu yetiştirdim? Bilmek istiyorum. Lavin'e verdiğim sözü tutuyor muyum? Ben de onun için bir ses klibi kaydettim ve şöyle dedim: "Anne ben hiçbir şey yapmadım. Bana hırsız ya da suçlu sakın deme. Ben sadece kızları üzdüm, o da üzüldü. Ben bir şey yapmadım." Dikkat etmeden okuldan kaçtı ve araba çarptı. Ben de hırsızlık yapmadım ve kimseyi öldürmedim. Anladın mı anne? Ve  oda ölmedi. Şu anda ameliyathanede. Dua ediyorum. Ameliyatının başarılı geçeceğini, uyanıp kendine döneceğini, artık benim gitmem gerektiğini söyledim, "Bekle Ayla" dedi. Ben de anneme "Meşgulüm" dedim. hoşçakal. Telefonu kapattım, ben de sinirlendim ve "Ben suçlu değilim" dedim, o da baktı.  Akan hoca, sen suçlusun diyen kim? Annem dedim ama sözleri beni rahatsız etti. Bir bakış açısı var. "Hayır, asla. Sen hiçbir şey yapmadın" dedi. Dikkatsizce sokağa çıkan oydu. Ben de ona "Ama onu bu sözlerimle incitmeseydim" dedim. Dikkatsizce dışarı çıkmazdı" dedim. "Evettt, neden sözlerinle onu incittin? Beklemedim." Bu senden, dedi, konuşmasıyla beni kışkırttı, ben de söyledim. kendimi sakinleştirmeye çalıştım ama yapamadım ve ona kızdım ve tüm konuşma aynı anda ortaya çıktı ve konuşmam ona kaba görünüyordu, bu yüzden sebep benim. Akan hoca bana cevap verdi , "Ama, asıl sebep sen değilsin." Gülümsedim ve "Beni teselli ettiğin ve yanımda durduğun için teşekkür ederim" dedim. "Hayır, en azından bunu yapabilirim" dedi. değerli öğrencime, gülümsedim. Sonra doktor geldi ve ameliyatın başarılı geçtiğini söyledi. Sonra sevinçten yerimden sıçradım, gözlerimden yaşlar aktı. Sonra Akan hoca bana baktı ve " Sana bunu demedim mı" dedi.  ve saçlarıma dokundu " dedi ve gülümsedi. Sonra ona baktım ve gülümsedim ve "Evet bunu söylediniz" dedim. Sonra doktora "Şimdi görebilir miyiz?" diye sordum. "Şimdi değil uyandıktan sonra ." diye cevap verdim. "Tamam" dedim. Sonra oturdum ve tüm endişelerimin omuzlarımdan kalktığını hissettim. Sonra hocam iki fincan Nescafe getirdi, ben de teşekkür ettim ve  oturdu. "Rahatladın değil mi?" dedi. Evet dedim hem de çok. Güldü ve şöyle dedi: "Seni ağlarken görünce bir daha hiç gülmeyeceğini sandım." Ben de ona şöyle cevap verdim: "Evet benim için öyleydi." O zaman hayatım bitmişti, sevinçler bitmişti, her şey bitmişti ama ona yardım edebileceğimi bana hatırlatmasaydın, o düşüncede kalacaktım. O yüzden çok teşekkür ederim. tüm kalbimle, şu anda yanımda durup beni gerçekten teselli ettiğin için teşekkür ederim. orada olmasaydın, bir daha gülümsemezdim, bu yüzden teşekkür ederim. tüm kalbimle, dedi bana : Senin gibi değerli öğrencime  sunabileceğim en az şeyin bu olduğunu sana söylememiş miydim? Gülümsedin ve  evet demiştiniz  ama bu benim için bana verdiğin en büyük şey.

Umuda doğru bir adımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin