Geldiğimde arkadaşlarımla eve döndüm ve aysel ve sınıftaki arkadaşlarım ile vedalaştım. Eve girdiğimde annem ve babam dışında herkesin bana bakıp gülümsediğini gördüm. Onlara ne oldu, neden bakıyorsun diye sordum. annem babam nerede? Hastanede bana cevap verdiler, ben de korktum ve onlara ne olduğunu sordum. Birbirlerine bakıp güldüler, ben de onlara kızdım ve siz gülüyor musunuz?" Annemle babam da hastanede, yazıklar olsun size. Gülüp dediler ki, "Hayır, hayır, hayır, sen olayı yanlış anladın." Yani annem ve babam neden hastanede? Çünkü... sessizdiler, birbirlerine bakıp güldüler. Görünüşleri çok ama çok komikti.
Ben de onlara baktım ve dedim ki, "Konuşmaya karar verdiğinizde bana söyleyin çünkü çok açım. Gidip ellerimi yıkıp." Üstümü değiştirip yiyecek bir şeyler almaya gidiyorum çünkü konuşmayacaksın gibi görünüyor. Güldüler ve çantamı işaret ettiler, ben de açtım. Bir defter ve kalem alıp şunu yazdılar. annem hamile, altı ay önce hamileymiş ve bunu bizden saklamış.
şimdi kız mı erkek mi diye öğrenmeye gitti. kağıtı okuyunca anladım neden konuşamıyorlar... Çok sevindim, ağladım ve dedim ki: "Sonunda abla olacağım."
Ve yarı sevincimizde biri evin zilini çaldı, ben de annem olur ümidiyle gittim. , ama halamı görünce şok oldum. Gitmeye çalıştım ama halam izin vermedi. Elimi sımsıkı tutuyordu ve bana "Meseleyi sana anlattım ve kibarca sordum ama anlamadın" dedi. Ne olursa olsun, ağabeyim bana sordu ve şöyle dedi: "Kim geldi ayla?" Ama içime çöken korkudan konuşamadım. Cevap vermeyince tuhaf bir şeyler hissetti, o yüzden geldi ve geldiğinde Halamı gördü, sordu: Hoş geldin halam Buyrun. İşin annem ve babamın yanındaysa sana nasıl yardımcı olabilirim? Şu an evden çıktılar. O da şöyle cevap verdi: "Hayır, oğlum." işim ayla'yla." Kızım ayla ve ağabeyim iç çekerek şöyle dediler: "Onunla işin ne? Bulaşık yıkamak, yemek pişirmek ya da herhangi bir ev işiyse ben hazırım çünkü o henüz iyileşmedi."
"Selin, ayla'yı odasına götür ve yanına otur." Selin isteğini yerine getirdi ve beni de götürdü. Ve onlarda konuşmaya başladılar. Kardeşim ona "Evett, henüz kardeşime nasıl bir iş yaptırcağını söylemedin" dedi. kız kardeşin mı? diye sordu sonrasında oyle demişti"Kızımla benim aramda özel bir mesele" diye cevap verdi. Gülerek "Kızın mı?" dedi. Ne zamandan beri senin kızın oldu, gerçek kız kardeşim olmadığı doğru ama biz onu ailemizin bir üyesi olarak kabul ettik ve bu, satılık bir ürün olmadığı için onu kimsenin alabileceği anlamına gelmez. sinirlendiğinde kapıyı yüzüne çarptı, iç geçirdi ve beni ve ablama çağırdı artık çıkabilirseniz dedi, merdivenlerden inerken . Evin kapısı açıldı ve annem ve babam geldi. Herkes sıraya girdi. Benim dışımda onların etrafında. Bir tuhaflık hissettim.
Kendimden şüphe etmeye başladım. Ben kimim, nereliyim, ailem kim? Gerçekten bana kızları gibi mi davranacaklar? halamın sözleri doğru muydu? Yoksa bana yalan söyledi farklı fikirler ve sorular üretmeye devam ettim, ta ki annemin beni çağırıp Ayla, bilmek istemiyor musun?" diyen sesiyle kesintiye uğrayana kadar. Çocuğun cinsiyeti, ben de cevap verdim elbette İstiyorum ve yanlarına koştum ve gerçek bir aile gibi olduk ve çocuğun gerçek cinsiyeti erkek.Haberi duyunca ne yapacağımı bilemediğim için duygularım karıştı.ne güldüm ya da ne ağladım, ne kızdım, ne üzüldüm, ne de mutlu oldum.
Artık hiçbir şey bilmiyordum, bu yüzden izin isteyip odama çıktım ve onlara "İyi geceler" dedim ve yukarı çıktım. Ama ağabeyim beni takip etti ve şöyle dedi: , "Ayla," dedi ve ben de "Evet, ne istiyorsun?" dedim. "Özür dilerim." Gülmeye çalıştım ve ona "Neden özür diliyorsun?" diye sordum. Sana konuşmanın izin vermedim." "Konuşacak bir şey var mı?" dedim. "Belki onunla gitmek istedin, belki de gerçek ailen hakkında daha fazla bilgi edinmek istedin." İçimi çektim ve şöyle dedim: "Kim söyledi? , o da dedi ki, "Bana yalan söyleyemeyeceğini söylememiş miydim? Ben de ona kızdım ve şöyle dedim: "Hiçbir şey bilmek istemiyorum, o yüzden yalan söylemiyorum." Kim olduğumu bilmek istiyorum. İstemiyorum. İstemiyorum." Ağlayarak odama koştum ve kapıyı üzerime kilitledim.
Sonra ağabeyim kapının arkasında durdu ve "İnan bana, " dedi. Ben de, halam de ailen hakkında hiçbir şey bilmiyoruz. Keşke bilseydim." Biliyorum sana söylerdim Ayla, lütfen inan bana ve iyi geceler ve aşağa indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umuda doğru bir adım
Teen FictionKitap, yermi bir yaşındaki ayla adında bir kızın hayalini gerçekleştirmek için karşılaştığı zorlukları ve tanıştığı iyi ve kötü insanları anlatıyor. Bir gün yetim olduğu haberini alır ve hikaye başlar. ayla'ya ne olduğunu öğrenmek istiyorsanız hikay...