Yaklaşık beş dakika sonra, ben sakinleştikten sonra annem odama gelip kapıyı çaldı ve beni çaradı ve "Ayla, iyi misin?" dedi. Odandan ağlama sesi geldiğini duydum bende ona cevap verdim "Bir şey yok anne, iyiyim" dedim. oda oyle demişti "Gerçekten ağlamadıysan lütfen kapıyı açar mısın?" dedi. sana özel bir konuyla konuşıycam kızım belki işine yarar bende tamam dedim bir an kaktım gözyaşlarımı sildim derin bir nefes aldım kapıyı açtım o da bana sordu: "Kapıyı neden kapattın kızım? Bir şey mi oldu?" diye sordu, "Ne Ha, hayır, belli bir şey yok anne." Ben de "Buyrun içeriye gir" dedim. Yatağıma oturdu bende onun yanında oturdum, o da dedi ki "Nereden konuşmaya başlayayım?" Bana dedi ki "Konuşurken saçınla oynayayım mı kızım? " diye cevap verdim tabi ki. "Aileni ve kim olduğunu düşündüğünü biliyorum, nereden geldiğini bilmeyi çok istiyorsun, değil mi? Bana dürüstçe cevap ver kızım" dedi. ." İç çektim ve şöyle dedim: "Nereden geldiğini merak ettiğim doğru." Ben ve ailem kimdir ama bu, bilseydim seni terk edeceğim anlamına gelmez anne. annem saçlarıma baktı ve "Saçların çok güzel, tıpkı gerçek annenin saçları gibi kızım" dedi. Ben de ona "Annem güzel miydi?" diye sordum. Tanıdın mı anne, başına neler geldi, "Onun arkasından çok şey oldu, o da ne olduğunu bilmiyordu. Hatta Kocası bile kandırıldı ama ne yazık ki parayla kandırıldı" dedi. Ben de ona sordum: "Neden anne, neden ve onu kim aldattı?" Bana şöyle cevap verdi: "Onu aldatan gerçek babandır." O da katılabilsin diye onunla evlendi. haberi olmadan onu suça bulaştırdı ve gün geldi, ben hep onun salonunda saçımı yaptırıyordum ama ne yazık ki salon bile aldatıldığı kişinin parasındandı. Para eden haramdı ve anneme ne oldu?''Kocası onu çalıp onun için satın aldığı için bu para caiz değildi.'' dedi ve bilmeden onunla birlikte suça ortak olmak istedi. polis onu tutukladı, bu paranın nereden geldiğini bilmeyen eşinden bu paranın kendi işi ve maaşından olduğunu sanıyordu ama ona inanmadılar ve o da hapse atıldı ama hapise atılmadan önce, aldanmayasın diye sana sıkı bir şekilde bakmamı tavsiye etti, sen o zamanlar daha bir aylık bile değildin, ben de dedim "Anneme bundan sonra ne oldu?" diye sordum, "Öldü ve elindeki tek kolyeyi bana verdi. Bu bir mücevherdi. Büyüyünce onu sana vermemi istedi, Ya," dedi. Bu onun en sevdiği kolyeydi. Babası ona evlenmeden önce vermişti. 'Bu kolye nerede?' diye sordum, o da bana verdi: Evet, bu bir kolyeydi." Çok güzel ve ışıltılı, bu yüzden ben de annemin adı ne diye sordu, o da duyduğum en güzel ismin annenin adı olduğunu söyledi, tıpkı onun gibi güzeldi, ben de ona ne olduğunu sordum ve Lavin, annemin ismini duyduğumda Lavin olduğunu söyledi. tuhaf bir duygu hissettim ağlamak istedim ağlamaya başladım ve ona ve babama ona ne olduğunu sordum ve o da hala hapiste olduğunu söyledi. Anneme için çok üzüldüm ve ağlamaya başladım, bu yüzden annem bana sarıldı "Sana söz veriyorum kızım, sana karşı tavrımı değiştireceğim." Lavin'e seni iyi yetiştireceğime dair söz verdiğim doğru ama bu sana sert davranacağım anlamına gelmiyor, değil mi?' Ayla? Beni kucağında uyurken buldu ve yüzüm gözyaşlarıyla doldu. Gülümsedi ve uyumama izin verdi ve dışarı çıkıp kapıyı kapattı. Bu benim için en güzel uykuydu. Bu hassasiyeti daha önce hiç hissetmemiştim. Ben Bir anne şefkatinin insanı bu kadar rahatlattığını bilmiyordum.Arkadaşlarım ağlayıp "Annem artık bana sarılamıyor, şefkatini göstermiyor" dediğinde ben de gülüyordum. Bir anne şefkatini kaybetmek gerçekten çok zor ama ben zil sesiyle uyandım. Kapıda çok gürültü vardı, vuruluyordu. Sesi duyunca çok korktuk. Sonra babam bizi uyardı. oturma odasından çıkmamamızı istedi. Kötü bir şey olursa polisi arayın. Biz de onun isteğini yerine getirdik ama ne yazık ki oturma odası ile evin kapısı arasında çok fazla mesafe yoktu, bu yüzden duyabiliyorduk. Bütün konuşma babamın kapıyı açıp polisleri karşısında bulması üzerine oldu. "hayırdır, size nasıl yardımcı olabilirim?" diye sordu. Onlar da "Burası Kenan Bey'in evi mi?" dedi. Evet, bu ." "Kenan Bey nerede?" dediler. "İşte buradayım " dedil. "Sadece iki kelimemiz var. Az kaldı" dediler. Altan Bey'in cezaevinden çıkmasınıa, bu evde bir kız var diye duyduk, onu önümüzdeki haftaya kadar teslim etmeniz gerektiği konusunda sizi uyarmaya geldik, aksi takdirde onu kaçırdığınız için cezalandırılacaksınız ve Cezası tüm aile fertlerine hapis olacak.Polis memurunun söylediklerini duyunca çok korktum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umuda doğru bir adım
Teen FictionKitap, yermi bir yaşındaki ayla adında bir kızın hayalini gerçekleştirmek için karşılaştığı zorlukları ve tanıştığı iyi ve kötü insanları anlatıyor. Bir gün yetim olduğu haberini alır ve hikaye başlar. ayla'ya ne olduğunu öğrenmek istiyorsanız hikay...