Bu sözleri söyledikten sonra ortamın kasvetli hale geldiğini hissettim. Konuyu değiştirmeye çalıştım ve o güldü ve dedi ki, "Ağlıyor musun? Ben gülmeye çalıştım, o da benimle güldü ve eve vardık. Kız kardeşim selin beni bekliyordu ve benim için endişeleniyordu. Ağlayıp bana sordu." , "İyi misin ayla?" O an kendimi sohbete kaptırmıştım, bu yüzden hasta olduğumu unuttum ve "Haa Doğru" diyerek bağırdım. Ateşim vardı. !! Herkes güldü, annem bile güldü neredeyse odasına girecekti ama ben onu durdurdum ve dedim ki: "Anne dur, beni sevmemenin bir sebebi var biliyorum ama sebebi ne olursa olsun küçük bir ricam olacak .Bana nedenini açıkla lütfen.
Eğer sebebi eğer gerçeği öğrenirsem seni terk edeceğimi falan düşünüyorsan o zaman bana güven ver."Çünkü benim için sizden başka ailem yok.Bu yüzden umarım ki beni ailenizin bir üyesi olarak kabul edersiniz.beni ısıtan,beni lezzetli ve güzel şeylerle besleyen sizlersiniz.beni büyüttünüz.annem,sizinle daha güzel günler ve zamanlar yaşamak istiyorum. O yüzden lütfen anne beni kabul et. ve ağlayarak odama çıktım. İçimden çıkan sözler herkesi ağlattı ve hissettim... Aile üyeleri arasında gizli bir toplantı yapıldı ve sabahta Annem kızım "ayla, uyan, okula geç kalacaksın" diyen annemin sesiyle uyandım. Bunu duyunca çok sevindim. Annem bana "Kızım?!" dedi. Dünkü toplantıda bu büyük değişikliğe yol açan ne oldu acaba?Ben de ona "Uyandım anne. Hemen geliyorum dedim. Koştum üstümü değiştirdim ama ne yazık ki okul servisi gitti ve beni geride bıraktı. O sırada kahvaltımı yapamadım o yüzden" Ağzıma bir parça tost koyup 'gidiyorum' dedim. Ve çıktım. Mutluluktan neredeyse ayakkabılarım olmadan çıkıyordum. Koşarak okula gittim ve sabah okula ulaştım." Zil bitmek üzereydi ve güvenlik görevlisine güvende olduğumu söyledim. O da bana güldü ve "Bu sefer beni kazandın" dedi. Yaşadığım mutluluk tarif edilemezdi. Hemen sınıfa koştum. Sınıfımızda iki tane kapı var. bir ön kapı ve bir arka kapı. O anda öğretmen ve ben aynı anda sınıfa girdik ve aceleyle oturdum. Oturdum ama çok yorgundum, bu yüzden "dikatt etmeden yüksek sesle, "Ahhh, yoruldum" dedim ve bu sefer herkes bana güldü. Ben hem utandım hem de kendime güldüm. Bu benim için en güzel, en güzel gündü ve ben içimde başka bir duygunun uyandığını hissettim, o da hayalinizin peşinden giderseniz onu başaracağınız ve kalbinizi buna değer olan kişiye boşaltırsanız kendinizi çok rahat hissedeceğinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umuda doğru bir adım
Novela JuvenilKitap, yermi bir yaşındaki ayla adında bir kızın hayalini gerçekleştirmek için karşılaştığı zorlukları ve tanıştığı iyi ve kötü insanları anlatıyor. Bir gün yetim olduğu haberini alır ve hikaye başlar. ayla'ya ne olduğunu öğrenmek istiyorsanız hikay...