Bevezető

575 26 14
                                    


Jimin pov

Feszülten pillantok a hátsóülésről a műszerfalam órájára, ami szerint van még bő tíz percem a versenyig. Idegesen nézek le Yoongira, de ő mit sem tapasztal ebből, hiszen éppen a megfelelő előkészítésemmel van elfoglalva. Elhúzom a számat, és inkább bevállalok egy kis extra fájdalmat, hiszen ha elkések, akkor automatikusan kizárnak. Az pedig, hogy valami önjelölt kis faszkalap ellen veszítsek, teljesen ki van zárva.

- Elég lesz – fogok Yoongi csuklójára, pedig még csak két ujja van bennem. Felvont szemöldökkel pillant fel rám, farkam félig kilóg ajkai közül.

- Biztos? – pillant rám aggódva, ami talán normál esetben meghatna, de most tényleg nem érek rá.

- Csak haladjunk – sóhajtok fel feszülten. Yoongi lehámozza magáról alsóját, beleköp a tenyerébe, majd nyálát elosztva hosszán illeszkedik fenekemhez.

Összeszorítom a szememet, kicsit jobban felkarjába karmolok, ahogy belém nyomul. Szeretnék egy kis időt kérni, hogy megszokjam a dolgokat, hiába dugunk viszonylag gyakran, azért szükségem van egy rendes tágításra a fekete hajú mellett. Újra a műszerfalra pillantok az ülés melletti résen át, ahogy fejem az ajtónak nyomódik, miközben Yoongi rajtam sóhajtozik. Nem sok időm maradt, álló fasszal meg nem léphetek ki a pályára. Ringatni kezdem a csípőmet, mire mindketten felnyögünk, bár csak az egyikünké élvezetteljes.

- Jiminh – szólal meg Yoongi, mire lehúzom magamhoz egy csókra. Nem vagyok egy nagy csókolózós, még vele sem, de most nincs kedvem a rinyáját hallgatni.

Egyre gyorsabb ütembe vonaglok alatta, a végén már én is kezdem élvezni a dolgot. Partnerem egyszer csak csípőmre mar, nagyobbat lök belém, majd elkezd lassan mozogni felettem. Arcát a nyakamba fúrja, és finom, nyálas puszikat kezd el hinteni az ottani területre. Megforgatom a szememet, unom a folyamatos szánalmas próbálkozásait a szeretkezésre, főleg ebben a pillanatban, ráadásul a prosztatám közelében sincs.

Hirtelen mozdulattal lököm le magamról, majd nyomom hátát az ajtónak, hogy rátudjak helyezkedni lovaglóülésbe. Yoongi szeme megvillan, ahogy felsőtestemre simít, de látom, hogy nem tetszik neki a dominanciám. Feszültséglevezető baszást akarok, nem pedig valami köcsög, érzelmes, édibédi szeretkezést. Azonnal visszaengedem magamba a fekete hajút, mire az hátravetett fejjel nyög fel mély hangján. Ujjaival rögtön a derekamba mar, ahogy hevesen kezdek el lovagolni rajta, és végre én is kiengedhetem hangomat, miközben olyan szögben mozgok, hogy az nekem is kurva jó legyen.

Yoongi egyik tenyerét felsimítja tarkómra, majd onnan von magához egy újabb nyelvesre, de most nincs kedvem hozzá. Alsó ajkába harapok, miközben rászorítok kissé, így egy élesebb hang szalad ki ajkai közül. Vállaira fogva kezdek el gyorsabban pattogni, nyögéseim kezdenek egyre magasabbak lenni, amikor megérzem partnerem ujjait farkamon. Nem sok kell már egyikünknek sem, főleg, hogy most szűkebb vagyok a szokottnál.

Végül Yoongi hamarabb sül el, mint én, de kitartó csuklómozgásának hála nagyon rövid időn belül követem én is. Nyakába borulva próbálom kifújni magamat, miközben veszekszem a belső hangommal, hogy összekéne szedelődzködnöm minél előbb. Megérzem ujjait, ahogy a hátamat cirógatják, majd lágy csókot nyom sötét tincseim közé. Felsóhajtok, kéne kezdenem ezzel valamit, nem szeretem, amikor túl érzelmeskedi itt a dolgokat.

- Hova törölted a kezed? – ülök fel hirtelen.

- Mi? – néz rám kábán, mire egyre idegesebb leszek.

- Új az üléshuzat, baszdmeg!

- Nyugi már – kuncogja el magát a fekete hajú. – A pólómba töröltem, van nálam másik.

- Remek – nyúlok a fehér anyag után, hogy én is megtisztítsam vele hátsófelem. – Pattanj lassan, mindjárt kezdek.

Yoongi szólásra nyitja száját, látom, hogy mondana valamit, valószínűleg ellenkezni akar, de olyan pillantást vetek rá, hogy inkább bekussol. Tudja, hogy utálom, ha verseny előtt szájal velem, ilyenkor alapból sokkal feszültebb vagyok.

- Az első sorban leszek – hajol be még az ablakon, majd megkísérel egy szájra puszit, ami végül az arcomon csattan, ahogy elfordulok, hogy beindítsam imádott Porschemat.

- Szólj Jinnek, hogy ma pizzát akarok enni – vetem még oda utolsó kívánságomat, majd elindulok a szokásos helyünkhöz.

Beyond The Speed - BTSxBTS +18Donde viven las historias. Descúbrelo ahora