Jin pov
JK meglepetten pillant rám, egyik szép ívű szemöldökét még fel is vonja, mint aki nem érti a kérdést. Nem sok időt hagyok neki gondolkodni, másik kezemmel, ami nem a csuklóját tartja satuban, arcára simítok, hogy visszahúzzam magamhoz még egy ilyen fergeteges csókra. Nem ellenkezik, ajkait is rögtön elnyitja, hogy utat adjon nyelvemnek. Jól gondoltam, isteni érzés az a kis fém karika csók közben, már most imádom, ahogy hűvösen a számnak nyomódik.
Fogaim közé veszem alsó ajkát, kissé beszopkodom a piercingjével együtt, amire jól eső morgás a jutalmam. Hosszú ujjaimat laza pólója alá vezetem, először csak a hátát cirógatom, majd derekánál átsiklik a kezem előre is, és... azt a kurva! A franc se gondolta volna, hogy ennek a srácnak, kockásabb a hasa, mint egy tábla csokinak. Seokjjin, te mázlista!
- Mi az szépfiú, tán neked nincs ilyen? – kérdezi pimaszul partnerem elválva tőlem, mire finoman megkarmolom izmos hasát.
- Nincs, én enélkül is csodás vagyok – felelem huncutul.
- Látod, ebben igazad van – mormogja közénk, majd nyakamhoz hajolva csókol rá az érzékeny bőrömre. – Amúgy sem szeretem, ha valaki túl maszkulin.
Szólásra nyitom a számat, hogy vissza szóljak valami pofátlant, hiszen azért mégsem nézek úgy ki, mint valami virágszál, de rögtön meg is gondolom magamat, ahogy Jégvarázs a nyakamba harap. Halkan felnyögök, miközben egyik kezemmel a jégkék tincsek közé túrok. Meg kell hagyni, hogy erogénzónámon is fantasztikus érzés a kis szájkarika, alig várom már, hogy farkamon is érezzem.
Vissza nyúlok pólója alá, hogy újra feltérképezzem ezt a csodás felsőtestet, miközben hátrálni kezdek az egyik fához, hogy legalább a hátamat tartsa valami. Imádom, hogy Rainbow Hill hegyteteje csupa erdő a főúton kívül, ahol versenyzünk.
Bal combomon telefonom rezgését érzem meg, bizonyára Yoongi hisztizik, hogy hol vagyok már. Utólag majd megérti, hogy sokkal fontosabb dolgom akadt. JK finoman a csípőmre simít póló alatt, éppen csak érzem puha, hűvös ujjbegyei lenyomatát magamon, közben újra ajkaimra mar. Derekára fogva jobban magamhoz húzom, és mindketten egyszerre nyögünk csókunkba, ahogy megérezzük a másik merevedését. Jól van, lesz itt anyag.
Ezúttal én csókolok partnerem nyakára, miközben megjegyzem magamban finom, férfias illatát. Ellenben vele, én rögtön a puha bőrbe harapok, és bár nem szokásom, ezúttal nem érdekel az sem, ha nyomot hagyok rajta. Mélyen felnyög, ujjait a hátamra csúsztatja, hogy tompa körmeivel belém vájjon. Lassan dörzsölni kezdem hozzá ágyékomat, ami további elégedett morgást vált ki belőle.
A másik oldalára hajolok, fülcimpáját is ajkaim közé veszem, még a rengeteg kis apró karika sem tántorít el. Magára hagyom izmos hasfalát, helyette szegecses övéhez nyúlok, majd azon túl gombjait pattintom szét.
- Mit cshinálsz? – nyög bele a kérdésbe, ahogy gatyájába nyúlva férfiasságára simítok alsóján keresztül. Oké, tényleg szép példánnyal rendelkezik a mi kis Elzánk.
- Legyen hó, Jégvarázs? – mosolygok rá, miközben tovább mozgatom kezemet.
- Nem itt khéne.
- Hát akkor hol? – döntöm oldalra fejemet. – Béreljek ki valami elegáns hotel szobát pezsgővel és kaviárral, ahol romantikusan egymáséi lehetünk valami elcseszett szenvedély mámorban, miközben George Michael szól a háttérben?
- Nem, de akkor sem valami susnyás mögött rendeznélek le.
- Ó, hogy te kettyintenél meg engem? Édes vagy Jégvarázs, de...
- Jin! – hallom meg a távolból nevemet, mire azonnal kihúzom a kezemet JK nadrágjából, miközben ösztönösen hátrább lépek párat. – Jin!
Felsóhajtok, ahogy megfordulok, tökéletesen felismerem a nevemet Kim Namjoon szájából. Most vagy látta a kis csokihasút utánam jönni, és elkapta a hiszti görcs, vagy valami gebasz van.
Pár pillanattal később meg is látom magas, széles valóját, ahogy kilép a bokrok árnyai közül. A mellettem állóra pillantok, akinek még mindig hevesen emelkedik a mellkasa, ahogy enyhén eltátott ajkakkal néz rám. Istenem, pedig azt hittem, hogy még ma érzem azt a csodás száját a farkamon.
- Mond gyorsan mi kéne, kissé elfoglalt vagyok, ha érted, amit mondok – vetek rá egy mosolyt, amiről rögtön lerí, hogy teljesen kamu, de Nam már nincs ilyen jó kedvében.
- Akkor most leszel szíves félretenni a farkadat egy kicsit, és...
- Nem érdekelnek az öcsém szarjai, felnőtt ember, különben is te vagy a nagy vezér, rendezd le, ahogy akarod.
- Mi? – vonja össze RM értetlenül a szemöldökét. – Baby J már rég elhajtott, Yoon... izé, Suga vágta ki a balhét. Behúzott egyet Felixnek, aztán még kettőt, alig bírtam leszedni róla.
- Rohadt életbe – sóhajtok fel gondterhelten, majd a kék hajúra pillantok. – Bocs Jégvarázs, ezt intéznem kell. Foglalj szobát valami jampi helyre, aztán adjuk meg egymásnak, amit kell. Holnap este szabad vagyok, utána felejts el.
JK szólásra nyitja szép száját, de nem hallgatom végig, heves léptekkel indulok meg Nam felé, akinek elégedett mosoly bújkál ajkai szélében. Tőle jobban senki nem gyűlöli a balhékat, de gondolom most kurva hálás a sorsnak, hogy beleköphetett a levesembe.
Kilépve a főútra már meg is látom a tömeget a Rainbow Hill mellett. Yoongi őrjöng, ide hallom a mocskolódását, miközben két random srác fogja le.
- Zsaruk? – pillantok Namra, aki halványan elmosolyodik.
- Elintéztem Jinie, tudod, hogy mindig mindent elintézek.
- Na persze, elvégre ezért kapod a kurva jó fizetésed – jegyzem meg, mire kapok egy csúnya pillantást a barna hajútól.
Tekintetemmel Jimin Porschéját keresem, azonban sehol nem látom. Mégis hol a francban van, amikor itt kéne legyen?
Tae pov
Miután Jungkook magamra hagy, hogy Jin után rohanjon, kicsit előrébb merészkedem a tömegből. Megállok pár méterre Baby J-től, majd erősen szuggerálni kezdem. Pár másodperc telik csak el, valószínűleg megérzi magán pillantásomat. Összevont szemöldökkel néz körül, majd tekintete rögtön megállapodik rajtam. Sötét szemei felcsillannak, nyelvét kidugva megnyalja méhecskés száját, amit nagyon ajánlok, hogy eperízűek legyenek. Magamhoz képest izgatottan vártam a ma estét a tegnapiak után, rettentően csalódott lennék, ha nem úgy alakulna, ahogyan én azt elterveztem.
Átvágok a tömegen, akik elkezdenek az autóik felé sétálni, miközben egyenesen Baby J-re szegezem a tekintetem. Ő sem fordítja el a fejét, kihívóan néz rám, amíg mellé nem érek. Nem mondok semmit, megállok előtte, végigmérem szép arca minden szegletét, és elégedetten elmosolyodom, ahogy meglátom, hogy ajkai fénylenek. Szívem szerint itt és most kóstolnám meg őket, de nem akarok problémát okozni Jungkooknak azzal, hogy lesmárolom az ellenfelet fél Namhae szeme láttára. Így is feltűnően méreget egy szőke hajú, nagy szemű viaszbaba arcú srác, na őt aztán biztosan nem festeném le!
A kilincsért nyúlva beülök az anyósülésre, bár nagyon nem ez az én helyem, most visszafogom magamat. Mindennek úgy kell történnie, ahogy én azt szeretném.
- Mégis mi a faszt csinálsz? – tépi fel az ajtót Baby J, mire unottan pillantok rá.
- Hát nem egyértelmű? Indulunk.
- Mégis hova?
- Hozzám, van egy kis műtermem innen nem messze.
A fekete hajú nem igazán válaszol, morog egy sort pisze orra alatt, de engedelmesen beül, majd beindítja a Porschét. A motor felbődül, én pedig elmondom neki a címet.
- De hát az a semmi közepén van! – fakad ki újra. – Te kajak megvetted azt a romos szart, és műtermet csináltál belőle?
- Nem szoktam sokat kérdezősködni, de egy valami mégis csak érdekelne – fordulok felé teljes nyugalommal. – Hogy tudsz úgy élni, hogy mindig ordítasz? Nem rekednek be a hangszálaid? Vagy neked ez az alapállásod?
- Én nem... - kezd bele üvöltve, majd elhallgat. Lehunyja szemeit, mély levegőt vesz közben, majd hamiskás mosollyal újra rám néz. – Inkább menjünk.
Nem ellenkezem, inkább magamban türelmetlenkedek, hogy minél előbb érjünk hozzám. Szerencsére egy versenyzővel van dolgom, így nem sajnál két lábbal a gázpedálon állni. Időközben tekintetem megakad a Coca-Cola üveg alakú kis illatosítón, ami a visszapillantó tükrön lóg. Kíváncsiságból leveszem, megforgatom ujjaim között, majd megszagolom. Rettenetesen büdös, arcom azonnal ökölbe szorul a fura szagra, és már húzom is le az ablakot, hogy egy jól irányzott mozdulattal kihajítsam rajta.
- Te meg mi a faszt csinálsz? – ordít rám a mellettem ülő a változatosság kedvéért. – Az import cucc volt, baszdmeg!
- Fejfájás szaga volt – felelem magától értetődően. – Ilyen vacakokra inkább ne költs.
- Ó, te kis... - motyogja, de elhalkul, ahogy megérkezünk hozzám. Leparkol az épület mellé, majd kíváncsian rám néz. – És most?
- Szállj ki – mondom, miközben én is kimászok a kocsiból. A Porsche elé állok, és várom, hogy a sötét hajú is kövesse tettemet.
Bizonytalanul száll ki, majd becsapva a fényes fekete ajtót, a bejárati ajtó felé indul.
- Nem megyünk be – jelentem ki továbbra is a kocsi orrának dőlve.
- Mi van? – néz rám hitetlenül, miközben felém indul. – Akkor mégis mi a fasznak...
Nem hagyom, hogy tovább traktálja a fejemet a felesleges óbégatásával, helyette a motorháztetőnek lököm, majd erősen hozzá préselem magamat. Nem szól semmit, meglepetten pillant fel rám, mire hevesen az arcára marok hosszú ujjaimmal. Ahogy egyik kezemmel átfogom mindkét pofiját, enyhén csücsöríteni kezd, mint valami kiscsibe, így csak még inkább megkívánom azokat a dús ajkakat. Akárcsak legutóbb, most is kidugva nyelvemet nyalok végig alsó párnáján, és egy elégedett mosollyal konstatálom, hogy tényleg eper íze van.
Lejjebb csúsztatom kezemet, hogy a nyakára foghassak, és úgy csókolom ezúttal meg. Rögtön átvezetem nyelvemet a szájába, és nagyjából egy pillanatra van szükségem, hogy ledomináljam a folyton dacos személyiségét.
Az alsó ajkába harapok nem túl finoman, mire élénken felnyög. Nem tudom, hogy a fájdalomtól, vagy valami mástól, de igazából nem is fontos, még csak most kezdek belejönni. Fekete pólója alá simítok, rögtön mellbimbójára tévednek ujjaim, amik már most hegyesen az ég felé merednek. Megcsipkedem őket, ő pedig tovább hallatja a hangját. Érdekes, hogy ilyenkor mennyire másként cseng, mint amikor eszeveszetten ordítani kezd valamiért.
Száműzöm róla a pólót, majd a nyakába hajolva harapok illatos bőrébe. Egyik kezével világos hullámos tincseimbe túr, míg a másikkal ő is benyúl felsőm alá, hogy a hátamat használja kaparófának. Nem sokáig foglalkozom erogénzónájával, hamar a kulcscsontjára térek át, hogy ott is nyomot hagyjak, majd amikor már teljesen elpilled karjaim között, hátrább lépek, és az övemért nyúlva kioldom világos színű gatyámat.
Felvont szemöldökkel, buján nézi minden mozdulatomat, még akkor sem ellenkezik, amikor sötét tincsei közé kapva magam elé térdeltetem. A sliccemhez nyúlok, de ő elcsapja onnan kezemet, és maga szedi elő felizgatott farkamat. Élesen szívom be a levegőt, ahogy végignyal hosszomon, hát még, amikor duzzadt ajkai közé veszi férfiasságomat. Szinte rögtön elnyel, amit jó pontnak írok fel, hiszen erre a legtöbb partnerem képtelen volt. Hátra vetett fejjel nyögök fel, közben hajába túrva gyorsabban kezdem mozgatni magamon. Nem öklendezik, nem néz rám könnyes szemekkel, az ellenkezés legkisebb formáját sem látom rajta, és ez csak még jobban beindít.
Hirtelen kapom le magamról, majd felhúzom az avaros földről, és megfordítom tengelye körül, hogy drága kocsijának a motorháztetőjére hasaltassam.
- Mit csinálsz? – pillant rám a válla felett, ahogy felső teste a Porsche elejére nyomódik.
- Megkóstollak – mondom, majd egy határozott mozdulattal tolom bokáig a gatyáját az alsójával együtt.
Azonnal elém tárulnak kerek, feszes félgömbjei, közötte a kis hívogató lyukacskával. Hasonlóan térdre vetem magamat, ahogyan ő is tette nem olyan rég, majd végignyalok a gátján. Baby J vékony hangon nyög fel, mire még inkább belefúrom fejemet a fenekébe, hogy a lehető legmélyebbre nyaljak a szűk résbe. Időközben előre nyúlok, hogy farkára simítsak, ami nedvesen meredezik előre.
Egy cuppanással válok el kerek hátsójától, majd felkelek, és nyelvemet rögtök két ujjammal helyettesítem. Újabb nyögés a jutalmam, de ezúttal látom, ahogy partnerem az öklébe harap. Erőszakosan marok rá karjára, majd csavarom a hátára, mire elégedetten szitkozódni kezd.
- Mondom, hogy mi lesz – kezdek bele a tervembe. – Most megfoglak baszni a szeretett autódon, és te végig fogod nekem élvezettel ordítani az egész aktust, értsük?
- A kezem... - nyöszörög tovább, mire elengedem. Rosszul esne, ha a végén még miattam nem tudna részt venni a következő versenyen.
Újra a fenekének szentelem az összes figyelmemet, és nagyon hamar bekerül harmadik ujjam is a többihez. Baby J már hangosabban élvezi tevékenységemet, aminek hatására folyamatosan csepeg farkamból az előváladék. Nincs is annál jobb érzés, mint amikor ilyen hangokat csalhatok ki valakiből. Talán csak a festés.
Kihúzom ujjaimat, majd a derekára fogva magam felé fordítom. Rövid, de annál hevesebb csókot váltok vele, majd megpaskolom a Porsche motorháztetőjét.
- Mássz fel! – utasítom, de nem azt a választ kapom, amit szeretnék.
- De ez lejt, baszd ki!
- Megtartalak.
Látom a bizonytalanságot a sötét szemekben, végül teszi, amit mondok. Felmászik a fekete krómra, alkarjaira támaszkodva lefekszik, miközben lábait felhúzza.
- Ha behorpad a kocsim teteje, én...
- Fogd már be! – szólok rá erélyesebben, majd felé hajolva lejjebb húzom, hogy alsófelét farkamhoz tudjam illeszteni.
Egy mozdulattal merülök el benne, miközben a combjába marok két kézzel. Baby J hangosan felnyög, ujjait behajlítja, és hagyja, hogy azt tegyek vele, amit csak akarok. Széjjelebb nyitom lábait, bár nem figurázhatok sokat, valóban lejt a Porsche teteje, és még csúszik is, csak hogy még izgalmasabb legyen. Erőteljesen vágódom belé, de egy idő után nem tudom magamat lábujjhegyen tartani, így kénytelen vagyok lecsúszni róla.
Lemászik a motorháztetőről, kérdőn rám pillant, mire ugyanabba a pózba helyezem, mint az előkészítésénél. Ezúttal rá hasal a krómfelületre, karjait széttárja, úgy próbál kapaszkodni a kocsi két végébe. A tarkójára markolok, ahogy újra elmerülök benne, és lelkesen fogadom, hogy ez így sokkal praktikusabb. Rögtön heves mozgásba kezdek, csak az egyre hangosabb nyögésekre figyelek, és azonnal elégedett vigyor szalad az arcomra, ahogy megérzem az erős szorítást farkamon, majd meghallom az elnyújtott sikítást. Mély morgással követem partneremet én is az orgazmus kapuján, majd pár levezető lökés után kihúzódom belőle.
- Huhh basszameg! – mondja lihegve, ahogy a földön heverő nadrágjáért nyúl. – Van fürdőd?
- Természetesen – bólintok, miközben én is magamra húzom az alsómat.
- Esetleg bemehetek megmosakodni? Tele vagyok cuccal elől-hátul – feleli nevetve.
- Kizárt dolog, zártkörű ünneplésem lesz úgy két perc múlva.
- Hogy mi? – ráncolja össze homlokát értetlenül. – De hát tök sötét a hely!
- Igen, egyszemélyes lesz a buli.
- És mégis mi a nagy ünneplés tárgya? – kérdezi gúnyosan.
- Egy éves lett a hűtöm – felelem, ahogy szeretett konyhai készülékemre gondolok, amit még Pajuból is elhozattam ide.
- Hogy mi van? – emeli fel a hangját a fekete hajú, mire gondterhelten felsóhajtok. Na persze, hogy nem érti meg, Jungkook és Hobi is furán néztek rám. Pedig tudják, hogy milyen sokat jelent nekem az a hűtő. – Te hülye vagy?
- Nem, de élveztem a szexet, majd megismételhetnénk még párszor, amennyiben tovább használod a szájfényed – felelem, miközben előszedem a kulcsomat. – És kösz, hogy haza hoztál! – intek még egy utolsót, majd magára hagyom az értetlenkedő fiút.
Yoongi pov
Miután Jimin megnyeri a versenyt, megbeszéljük Jinnel, hogy mi hazamegyünk a Nissanommal, amíg szerelmem vált pár szót Nammal a versenyt illetően, aztán otthon majd rendelünk valamit vacsira. Előre megyek, az a tervem, hogy bevárom hyungomat, de amikor már jó pár perce nem érkezik meg, visszamegyek a főútra a többiekhez. A tömeg egy része még mindig ott van, hangosan beszélgetnek, néha felnyerítenek egy-egy kurva poénos mondatukon.
Körbenézek, Jimin Porschéját keresem, de nem látom sehol. Valószínűleg elindult már, ezért nem veszi fel a telefont, de hogy Jinnek erre mi az indoka, az nagyon jó kérdés.
- Mi van, Suga? – ordít nekem Felix, akivel tiszta szívből gyűlöljük egymást. – Jól itt hagyott mind a két gazdád, pont úgy is nézel ki, mint valami kivert korcs.
A hang irányába fordulok, és cinikus féloldalas mosolyra húzom ajkaimat. A rohadt kis tetű azóta ki van rám élezve, hogy két éve szarrá aláztam az elődöntőben. Nagy pofával idejött, hogy kapott apucitól egy Maserati Ghiblit, majd csücsörítve kis előadást tartott a tukán fejével, hogy biturbo V6-os motorja van, meg 345 lóerő, kibaszott faszom start-stop rendszerrel, önvezető technikával, hogy tudja a faszát verni egyenes úton, meg csillogó ledekkel, hogy újra hat éves hülye gyereknek érezhesse magát a homokozóban. Emlékszem, hogy kivételes alkalommal gyógyszert kellett bevennem, olyan fejfájást kaptam tőle. A negyedik kanyarnál előztem le, csak azért nem előbb, mert gondoltam adok neki pár percet, hogy elbízhassa magát, amit persze meg is tett. A mai napig azt állítja, hogy csaltam, és hogy neki éppen akkor nem volt még bejáratva a kocsija. Fél évvel később újra próbálta, akkor már csak a harmadik kanyarig bírta, idén meg ha jól tudom, nem is versenyzik, csak eljön megnézni a többieket. De a szőlő savanyú, tartja a mondás, és az sem segít a helyzeten, hogy ő egy kibaszott idióta, akinek annyi esze van, mint egy molynak.
- Gyere Felix, menjünk egy kört a Rainbow Hillnél, hátha ezúttal sikerül kevesebb, mint fél perccel lemaradnod tőlem. Egyáltalán meg van még a puccos gyászparipád, vagy apád elvette, mert rájött, hogy egy semmirekellő szartartály vagy?
A szőke hajú haverjai rögtön huhogni kezdenek, mint valami elbaszott baglyok, miközben stuffolják az ausztrál gyereket. Felixnek nem tetszenek kedves szavaim, ronda arca rögtön ökölbe szorul, miközben tesz felém pár lépést.
- Nagyon nagyra vagy magaddal, de most nincsenek itt a csicskáid, hogy megvédjenek.
- Látod Felix, ez a különbség kettőnk között. Neked csak társaságban nagy a pofád, de én egyedül is helyre teszlek fél perc alatt.
- Így lenne? – vonja fel egyik szemöldökét hergelésképpen, de nem foglalkozom vele, újra körülnézek, hátha meglátom valamelyik csapattársam. – Ha Jimint keresed, add fel nyugodtan. Pár perce hajtott el azzal az északi nyomorékkal.
- Hogy mit pofázol? – fordulok felé újra, miközben próbálom figyelmen kívül hagyni, hogy szerelmemet az igazi nevén szólította.
- Az a V nevű degenerált a Bömbijével, akinek látszatra két agysejtje van, amik vitatkoznak a harmadikért, na, az ült be mellé a kis csini kocsijába. Holnap majd keresheted az üléshuzaton a geci foltokat – nevet fel öblös hangján.
- Hazudsz.
- Már miért tenném? – húzza pimasz mosolyra ajkait, miközben egészen közel lép hozzám, pont annyira, hogy még irritálóbb legyen a jelenléte. – Persze úgy sem hiszed el nekem, ahogy azt sem, hogy egy hónapja én is megkúrtam pont annak a Maseratinek az anyósülésén, amit te olyannyira leszóltál többször is.
Elszakad nálam a cérna, és egy pillanat alatt vonom magamhoz a csávót a gallérjánál fogva. Szikrázó szemekkel méregetem ennek a köcsögnek a gúnyos pofáját, végül nagy levegőt véve elengedem. Nem csinálhatok balhét, az kéne még Jinnek.
- Tudtam, hogy nem hiszed majd el! Pedig egészen aranyos az a kis pillangó alakú anyajegy a segge alatt, a bal combján. Ő mutatta meg, amikor hátulról meglovagolt, meg azt is elmondta, hogy néha napján te is megengeded neki, hogy megdugjon. Hjaj, milyen szép is ez tőled, hogy nem vagy önző, és engeded neki, hogy... - Egy jól irányzott jobb öklössel hallgattatom el végre a szőke srácot.
Felix a földre kerül, vérző orrát fogja, én meg kapok az alkalmon, és rávetve magamat még egyet behúzok neki. Nem gondolkodom tisztán, igazából több pillanat is kiesik innentől kezdve a túlzott adrenalin miatt, csak az van a fejemben, hogy valószínűleg kurvára igazat mondott.
Valahonnan a vörösködön át hallom Namjoon hangját, érzem magamon izmos karjait, ahogy leszed a félig ájult faszkalapról. Hiába kétszer akkora, mint én, nem hagyom magamat olyan könnyen, csak az van bennem, hogy szétverjem annak a rohadéknak a pofáját.
Újabb karokat érzek magamon, RM elrohan valahová, a többiek ordibálni kezdenek, Felix haverjai nekem akarnak esni, de valami random srácok nem engedik. Nem tudom mennyi idő telik el, valószínűleg nem sok, amikor az arcomba állva meglátom Jint, aki aggódó tekintettel fog két vállamra, és küld el mindenkit a faszba.
- Elment az eszed? – kiabál idegesen, majd arcomra simít hosszú ujjaival. – Megsérültél?
- Engedj! – indulok meg a földön fekvő felé, de Jin továbbra is határozottan tart. – Szétfogom baszni a fejét, Jimin...
- Hát persze! – horkant fel hyungom gúnyosan. – Tudtam, hogy mégis csak az öcsémről van szó.
- Elment azzal a balfasz V-vel!
- Oké, ez új. Bár továbbra sem értem, hogy ezért miért kell Felixet kórházba juttatni.
Szólásra nyitom ajkaimat, majd be is csukom őket. Veszek pár mély levegőt, miközben feltűnően kerülöm Jin tekintetét. Végül hátrább lépek, és lerázom magamról karjait.
- Hagyjuk, menjünk haza. Nem akarok nagyobb balhét csinálni.
- Mi van V-vel? – hallok meg magam mögül egy ismerős hangot. Megfordulva megpillantom a kék hajú srácot. Jin újabb lelkes áldozata, és annak a degradáltnak a nagy haverja.
Közelebb merészkedem hozzá, egészen belemászom az aurájába, hogy az arcába mondhassam kedves szavaimat.
- Mondd meg neki, hogy ha még egyszer meglátom, akkor a seggébe dugok egy sebváltót szárazon!
- Mi a faszt ugatsz? – lép teljesen elém a kék hajú, mire Jin mérgesen elránt előle.
- Oké, ezt most itt befejeztük! – pillant először rám, majd JK-re. – Menj haza Jégvarázs, majd beszélünk.
Nem mondok semmit, csak kitépem a karomat hyungom szorításából, majd a Nissanom felé veszem az utat. Ezúttal kurva élet, hogy nem jövök vissza aggódni, ha Jin nem követ fél percen belül.
Sziasztok Nyuszifülek!
Elnézést a hosszabb várakozásért, sajnos katasztrófális beosztásokat kapok az új munkahelyemen, alig van időm írni, de igyekszem minden héten új részt hozni. Köszönöm, hogy itt vagytok velem, és olvassátok az új könyvemet! <3
ESTÁS LEYENDO
Beyond The Speed - BTSxBTS +18
FanficHa nem félsz, nem mész elég gyorsan. - Ken Block Namhae semmitől sem különbözik az átlagos koreai tengerparti kisvárosoktól, kivéve egy dolgot: az illegális autóversenyzést. Este kilenc után a lámpák lekapcsolódnak, míg az autók ledjei fel. A hely...