ភាគ9
ព្រឹកថ្ងៃថ្មី
នៅកន្លែងតុអាហារបង្ហាញឲ្យឃេីញ
នៅរូបរាង កម្លោះសង្ហារស៊ុងហ៊ុនយេីងនិង កំពុងអង្គុយចាំនរណាម្នាក់ក៏មិនដឹង ដេាយមានចានអាហាររៀបដាក់ត្រៀបត្រាពេញលេីតុហេីយក៏នៅតែលេាកប្រុសហ៊ុនមិនខ្ចីប៉ះពាល់សូម្បីតែបន្តិច រហូតទាល់តែមានសម្រឹបជេីងដេីរមកទេីបឲ្យអ្នកបម្រេីដួសបាយមកឲ្យ>>
ស៊ុងហ៊ុន> មកហេីយហេស៎ អង្គុយចុះមកហូបបាយសិនទៅ
ជេក>បាទ
ស៊ុងហ៊ុន>ជុន យប់មិញគេងលក់ស្រួលទេ..
ជុន> គេងលក់ស្រួលណាស់បាទ តែអូនចាំថាយប់មិញនៅគេងជាមួយបងប៊ីន តែពេលព្រឹកឡេីងមកគេងនៅផ្ទះលេាកពូបាត់ អូនស្មានតែយល់សុបិនតេី.
ស៊ុងហ៊ុន> បងជេកឃេីញអូនគេងលក់ទេីបមិនហ៊ានដាស់ បានជាពូបីមក.
ជុន> អូនអរគុណលេាកពូហេីយ.
ស៊ុងហ៊ុន> អឺម ឆាប់ហូបបាយទៅត្រជាក់អស់ហេីយ.
ជុន>បាទ
ស៊ុងហ៊ុន> ជេក ថ្ងៃនេះមិចក៏រាងស្រងូតស្រងាត់ម្លេស មិនស្រួលខ្លួនហេស៎..?
ជេក> បាទអត់ទេ
ស៊ុងហ៊ុន> បេីអត់ទេក៏ញញឹមដូចតែរាល់ថ្ងៃទៅ កុំធ្វេីទឹកមុខបែបនេះអី យេីងមិនស្រណុកចិត្តទេ..
ជេក>ហេតុអីក៏មកពាក់ព័ន្ធជាមួយទឹកមុខខ្ញុំដែរ..?
ស៊ុងហ៊ុន>គឺ ..យេីងមានអារម្មណ៍ថាដូចបានធ្វេីអ្វីមួយឲ្យឯងមិនពេញចិត្ត បានជាឯងមានទឹកមុខមិនស្រោះបោះបែបនេះ. យេីងធ្លាប់សន្យាជាមួយបងប្រុសរបស់ឯងហេីយ ពេលឯងមកនៅទីនេះយេីងនិងមើលថែឯងឲល្អមិនធ្វេីឲ្យឯងពិបាកចិត្ត ឬមិនស្រណុកចិត្តកន្លែងណាទេ..
ជេក> ចឹងមានន័យថាលេាកមេីលថែខ្ញុំនិងប្អូនដេាយសារតែធ្វេីតាមពាក្យសម្តីដែរសន្យាជាមួយបងប្រុសខ្ញុំទេ លេាកមិនបានធ្វេីចេញពីចិត្តរបស់លេាកឡេីយ.
ស៊ុងហ៊ុន> វាមិនមែនបែបបនិងទាំងស្រុងទេ...
ជេក> ហេីយវាបែបណាវិញចុះ..?(រាងតម្លេីងសំឡេងបន្តិច)
ស៊ុងហ៊ុន> ជេក ឯងកេីតអី..?
ជេក> គ្មានអីទេ សុំទេាសផង...ខ្ញុំញុំាឆ្អែតហេីយ ខ្ញុំសុំទៅមុន
ស៊ុងហ៊ុន>តែឯងនៅមិនទាន់បានញាំអីបន្តិចទេ
ជេក>ខ្ញុំប្រាប់ថាខ្ញុំឆ្អែតហេីយ...(តម្លេីងសម្លេង)
<<បញ្ចប់ប្រយេាគក៏ដេីរចេញទៅបាត់>>
ស៊ុងហ៊ុន> ជុន បងជេកកេីតអី បងជេកខឹងនិងពូរឿងអីហេ៎..?
ពូមិនដែរឃេីញបងជេកខឹងថ្នាក់នេះទេ..
ជុន> អូនក៏មិនដឹងដែរ តែអូនឃេីញបងជេកបែបនេះតាំងពី
ព្រឹកម្លេស យប់មិញ លេាកពូនិងបងជេកឈ្លោះគ្នាមែនទេ..?
ស៊ុងហ៊ុន> អត់ទេ យប់មិញនៅនិយាយស្រួលបួលតេី..
ជុន>អូនញុំារួចហេីយលេាកពូ ថ្ងៃនេះយេីងទៅកន្លែងធ្វេីការរបស់លេាកពូទេ..?
ស៊ុងហ៊ុន> ដំបូងពូថាទៅតែបេីបងជេកមិនទៅផង ពួកយេីងទៅយ៉ាងមិច..?
ជុន>លេាកពូទៅលួងបងជេកទៅ គាត់ឈប់ខឹងលេាកពូហេីយ
ស៊ុងហ៊ុន>បានដែរហេស៎..?
ជុន>បានតេីស បងជេកលួងឆាប់បាត់ណាស់លេាកពូសាកទៅលួងមេីល..(ប្អូនគេល្អ គេជួយជ្រេាមជ្រែងបងប្រុស🤣)
មុខបន្ទប់
ស៊ុងហ៊ុន> គួរតែគោះទ្វារបន្តិច ឬក៏ចូលតែម្ដង...គោះក៏គោះដែរកុំឲ្យគេថាខ្វះសុជីវធម៌(បុិនិងសួរខ្លួនឯងឆ្លេីយខ្លួនឯង🙂)
តុកៗៗ តុកៗៗៗ
ស៊ុងហ៊ុន>ជេកនៅខាងក្នុងទេ..?ជេក ចេញមកនិយាយគ្នាបន្តិចមក..តុកៗៗ ជេក កេីតអីឬអត់..? បេីមិនបេីកទេយេីងទម្លុះទ្វាចូលហេីយណា..
ជេក>ខ្ញុំងងុយគេងហេីយ លេាកទៅវិញទៅ..?
ស៊ុងហ៊ុន>តែឯងទេីបតែភ្ញាក់និង<<កុហកអត់សមសោះ>>
បេីកទ្វារឲ្យយេីងចូលបន្តិចមក..
ជេក> អត់ទេខ្ញុំគេងហេីយ
ស៊ុងហ៊ុន>ចេញមកនិយាយគ្នាបន្តិចមក មានរឿងអីក៏និយាយទល់មុខគ្នា កុំធ្វេីបែបនេះអី យេីងសុំទេាសបេីយេីងបានធ្វេីអីឲ្យឯមិនពេញចិត្ត
ជេក>លេាកទៅវិញទៅ ខ្ញុំសូមអង្វរ សោះអង្គើយដាក់ខ្ញុំដូចពីមុនទៅណា
ស៊ុងហ៊ុន> ជេកឯងខឹងយេីងរឿងអី..
ជេក>គ្មានអីទេ ខ្ញុំហត់ ខ្ញុំងងុយហេីយ.
ស៊ុងហ៊ុន> ហ្វិនទៅយកសេារបន្ទប់អ្នកប្រុសជេកនៅក្នុងបន្ទប់យេីងឲ្យបន្តិច(ស្រែកប្រាប់ទៅអ្នកនៅខាងក្រាម)
ហ្វយ> ច៎ា លេាកប្រុស
. . . . . . . . . .<<ស្ងាត់>>
ក្រាក <<សម្លេងទ្វារបន្ទប់ត្រូវបានរបេីក ដេាយដៃអ្នកខាងក្នុងផ្ទាល់>>
(ទាល់តែចឹងបានព្រមបេីកទ្វារឲ្យប្តីកូនខ្ញុំ🤣>>
គ្រាន់តែបេីកទ្វាភ្លាមរាងតូចក៏ស្រដីឡេីង>លេាកមានការអីជាមួយខ្ញុំ..?
ស៊ុងហ៊ុន> យេីងទេដែរជាអ្នកសួរឯងនោះ ឯងកេីតអី..?
ជេក> គ្មានអីទេ ខ្ញុំធម្មតាតេី.
ស៊ុងហ៊ុន> មិចបានភ្នែកឯងក្រហម ឯងយំហេស៎?ឯងកេីតអី ?ឬយេីងធ្វេីអីឲឯងមិនពេញចិត្តយេីងសុំទេាស.
<ជេកនិយាយទាំងមុខក្រហមរកកលចង់យំ>លេាកមិនបានខុសទេតែខ្ញុំ...ខ្ញុំទេដែរជាអ្នកខុស.
ស៊ុងហ៊ុន>ជេក ឯងនិយាយពីអី..?ប្រាប់យេីងឲច្បាស់មកយេីងមិនយល់ទេ?
ជេក>លេាកដឹងទេនាងបានមកសុុំឲ្យខ្ញុំនៅឆ្ងាយពីលេាក.....
<<ស្រម៉ៃ>>
ប៊ីលី> ជេក ខ្ញុំមានការចង់និយាយជាមួយឯងបន្តិច.
<ជេកងាកទៅតាមសម្លេងនោះ>អ្នកនាងប៊ីលីមានការអីជាមួយខ្ញុំមែនទេ??
ប៊ីលី>មែនខ្ញុំមាន ហេីយថែមទាំងសំខាន់ទៀតផង..
ជេក>អ្នកនាងមានការអីក៏ឆាប់និយាយមក.
ប៊ីលី>ខ្ញុំក៏មិនចង់វែងឆ្ងាយជាមួយឯងដែរ ខ្ញុំគ្រាន់តែចង់មកប្រាប់ឯងថា ខ្ញុំស្រលាញ់បងស៊ុងហ៊ុន ហេីយស្រលាញ់ខ្លាំងទៀតផងស្រលាញ់លេីសពីបងប្រុសនិងប្អូនស្រី ឯងដឹង
ហីេយមែនទេថាជាក្ដីស្រលាញ់បែបមិច បងស៊ុងហ៊ុនក៏ដូចគ្នា ថ្ងៃណាមួយពួកយេីងនិងបានរៀបការរស់នៅជាមួយគ្នារហូតទៅ ខ្ញុំមិនចង់ឲទំនាក់ទំនងរបស់ខ្ញុំនិងគាត់ល្អក់កករនោះទេខ្ញុំគ្រាន់តែសុំឲឯងនៅឲឆ្ងាយពីគាត់ ព្រោះខ្ញុំមានអារម្មណ៍ថាតាំងពីឯងមកនៅទីនេះ គាត់មិនសូវយកចិត្តទុកដាក់លេីខ្ញុំដូចពីមុនសោះ មួយម៉ាត់ណាក៏ឯងគឺឯងរហូត ក្រសែភ្នែកដែរគាត់មេីលមកឯងគឺខុសពីក្រសែភ្នែកដែរគាត់សម្លឹងមកខ្ញុំ កាយវិការគាត់ក៏ដូចគ្នា...
ជេក>អ្នកនាងអាចនិងយល់ច្រឡំហេីយ
ប៊ីលី> ខ្ញុំមិនច្រឡំទេ ព្រោះខ្ញុំដឹងឯងមានចិត្តលេីគាត់ដូចគ្នា
ជេក>ខ្ញុំ.....
ប៊ីលី>នៅឲ្យឆ្ងាយពីគាត់ទៅណា ចាត់ទុកថាខ្ញុំសុំទៅចុះ..
ជេក>......
(បញ្ជាក់តិចជេកនិយាយប្រាប់ស៊ុងហ៊ុនតែខាងលេីទេ កន្លែងប៊ីលីនិយាយថាជេកក៏មានចិត្តលេីស៊ុងហ៊ុនដែរនិងជេកអត់ហ៊ាននិយាយទេ កាត់ន័យយល់ខ្លួនឯងខ្លះទៅអ្នកអេីយ🤣)
SKip
ស៊ុងហ៊ុន> តែយេីងមិនបានស្រលាញ់នាងទេ យេីងបានប្រាប់ឯងហេីយយេីងចាត់ទុកនាងដូចជាប្អូនស្រីចឹង.
ជេក> លេាកគិតយ៉ាងមិចចំពោះនាងខ្ញុំមិនខ្វល់ទេ សំខាន់នាងបានសុំឲខ្ញុំនៅឲឆ្ញាយពីលេាក..
ស៊ុងហ៊ុន> ចឹងឯងក៏ធ្វេីតាមនាងមែនទេ ??? ចុះយេីងឯងមានយល់ពីអារម្មណ៍យេីងដែរទេ..?ឯងមិនបានសួរយេីងអីបន្តិចទេ ហេីយចុះអារម្មណ៍ឯងវិញនោះឯងគ្មានអារម្មណ៍អីទាល់តែសោះមែនទេ..?
ជេក<<ខ្ញុំសុំទេាស..ខ្ញុំហត់ហេីយខ្ញុំចង់សម្រាក ហេីយលេាកកុំទៅរករឿងនាងអី ខ្ញុំមិនចង់ឲទំនាក់ទំនងរបស់ពួកយេីងកាន់តែឃ្លាតគ្នាជាងនេះទៀតទេ>>
<បញ្ចប់ប្រយេាគជេកក៏ទាញទ្វាបិទ មិនចាំឲអ្នកម្ខាងទៀតនិយាយអ្វីឡេីយ>
<ស៊ុងហ៊ុននិយាយទាំងអួលដេីមកម្នាក់ឯង>ឯងគ្មានអារម្មណ៍អីចំពោះយេីងទេមែនទេ..?
ជេក>ខ្ញុំសុំទេាស ខ្ញុំស្រលាញ់លេាក...ជាក្តីស្រលាញ់ដែរវាមិនសាកសម
សម្លេងបានបន្លឺឡេីងម្ខាងម្នាក់នៃទ្វារបន្ទប់ តែមិនបានជ្រាបចូលត្រចៀកនរណាម្នាក់ឡេីយក្រៅពីនិយាយខ្លួនឯង និងស្ដាប់ខ្លួនឯង.