( កោះផ្តេីមស្នេហ៍ )
ភាគ2កោះជេជូ
<<adminអត់ដឹងចំណាយពេលប៉ុន្មានម៉េាងទេពីសេអ៊ូលទៅជេជូហ៎ចឹងកុំសួរអី>>
ជេយ៍>អូនតូចកុំរត់លឿនពេកណា ប្រយ័ត្នធ្លាក់ទឹក<ជេយ៍ខំរត់តាមពីក្រោយ បន្តិចក៏ចាប់បានអាក្មេងកំហូចនេះ)
ជុន>អូនដឹងហេីយលែងអូនទៅ
ជេយ៍> មិនលែងទេ ពួកយេីងដល់កានូតហេីយចង់ទៅណាទៀតអូនមិនចង់ទៅលេងនៅកោះទេហេស៎ នៅទីនោះមានសត្វធំៗច្រេីនណាស់ណា..
ជុន>បាទ ចង់ណាស់
ជេយ៍>ចឹងត្រូវស្តាប់តាមបងធំណាហ៊ាមរពឹស
ជុន>បានអូនដឹងហេីយ
ជេយ៍>អូនជុនពេលទៅលេងនៅទីនេោះត្រូវតែស្តាប់បង្គាប់បងជេកណា ហ៊ាមខូច ហ៊ាមរពឹសជាដាច់ខាតតេីដឹងទេ ត្រូវធ្វេីជាក្មេងល្អ ក្មេងគួរឲស្រលាញ់ កុំធ្វេីឲបងជេកពិបាកចិត្តណា សន្យាជាមួយបងធំមក.
ជុន>បាទអូនសន្យា
ជេយ៍>ចឹង ពួកយេីងថ្ពក់កូនដៃមួួយមក
បាទ<ឆ្លេីយដេាយយកកូនដៃមកថ្ពក់ជាការសន្យាពិនមែន>
យុនគី>លេាកប្រុស ខ្ញុំបានពិនិត្យមេីលនិងត្រៀមរួចរាល់អស់ហេីយ(ខ្សឹបដាក់ត្រចៀក)
ជេយ៍>ល្អណាស់ ជុនឆាប់ឡេីងទៅ បងជេកនៅចាំអូនខាងក្នុងនោះ.
ជុន>បាទ(រត់ចូល)
ជេយ៍>យុនគីតាមទៅមេីលប្រុសតូចទៅ.
យុនគី>បាទ
សូហាន>ខ្ញុំត្រៀមរួចរាល់ហេីយបាទលេាកប្រុស.ជេយ៍> ចុះឯណា....(និយាយមិនទាន់ចប់ផងអ្នកម្ខាងទៀតដេាយយល់ការក៏ឆ្លេីយជាមុន)
សូហាន>លេាកម្ចាស់មានការរវល់ទេីបមកមិនបាន ព្រោះត្រូវប្រមូលត្បូងថ្មីចេាលកន្លែងមិនកេីតទេទាន គាត់ក៏ផ្តាំឲខ្ញុំមកសុំទេាស និងឲខ្ញុំមេីលថែលេាកប្រុសតូចទាំងពីឲបានល្អដូចគ្នា ខ្ញុំហ៊ានសន្យាយកជីវិតមកដាក់និងជូនអ្នកប្រុសតូចទាំងពីរទៅដល់ទីនោះដេាយសុវត្តិភាព.
ជេយ៍>មិនអីទេយេីងយល់ វារវល់បែបនេះរហូតដកខ្លួនមិនបានស្រាប់ហេីយ យេីងមានតែក្រែងចិត្តមិនដឹងថារំខានវាបន្ថែមទៀតឬក៏អត់ទេនាក៎.
សូហាន>មិនអីទេលេាកប្រុសគាត់រីករាយនិងជួយជានិច្ចបាទណាមួយមានលេាកប្រុសតូចទាំងពីរទៅទីនោះក៏ល្អម៉្យាងដែរមានភាពអ៊ូរអរជាងមុន ផ្ទះលេាកប្រុសខ្ញុំនិងមិនសូវស្ងាត់ហិ..ហិ.