ភាគទី18 "ភាគបញ្ចប់"
កាលភាគមុនមីនៗបានឲ្យនាក់ទាំងអស់គ្នាទាយថាលេាកស្រីជាពីណាគេ? តែមីនៗអត់ដឹងថាអ្នកទាំងអស់គ្នាបានទាយឬអត់ទេ!
តែលូវកុំខ្វល់មកបន្តសាច់រឿងរបស់យេីងវិញណា!
អៅ...អ្នក.....! ម៉ែដោះគ្រាន់តែចូលមកដល់ហេីយក៏បង្ហេីបសំនៀងប៉ុណ្ណេះក៏ស្ងាត់បាត់វិញទៅ!
ម៉ែដោះជួយរាក់ទាក់ភ្ញៀវជំនួសខ្ញុំផងណា ចាំខ្ញុំទៅលេីកទឹកមកជូនអ្នកទាំងពីរ! ចាស៎អ្នកប្រុស!ម៉ែដោះលេាកស្រី..នេះលេាកស្រីមកដល់តាំងពីពេលណា?គឺព្រឹកមិញនេះឯង! នាងខ្ញុំសប្បាយចិត្តណាស់ លេាកស្រីខ្ញុំអេីយខ្ញុំនឹកលេាកស្រីណាស់!អ៎ា....បានហេីយម៉ែដោះចាំទំនេរចាំខ្ញុំរៀបរាប់ឲ្យស្តាប់ ឥលូវខ្ញុំសុំមេីលចិត្តកូនប្រសារខ្ញុំសិន!..អៅ...មិចបានជាអ្នកស្រីដឹងថាអ្នកប្រុសជេក....?
នោះ...ក៏មកពីខ្ញុំមានជំនួយការសំខាន់ដែរជាសូហានក្មួយប្រុសរបស់ខ្ញុំនោះអី!ខ្ញុំចិញ្ចឹមមេីលថែគេដូចជាកូនពិតជាមិនខកបំណងមែន!ចឹងបានន័យថាលេាកស្រីដឹងរឿងនេះយូរហេីយហេស៎?
ក៏...ប្រាកដជាចឹងហេីយ! ហូយ...លេាកស្រីមិនបាច់មេីលចិត្តយូរទេសួរតែនាយខ្ញុំទៅក៏ដឹងហេីយ...
ខ្ញុំក៏គិតចឹងដែរ....តែបានហេីយគេមកហេីយ..!នេះទឹកណាបាទ..!អឹម...អរគុណណាស់ជេក!
បាទមិនអីទេ!និយាយអញ្ចឹងជេកមានគូស្រករហេីយឬនៅ?បាទ.......? អ៊ំចង់សួរថាមានសង្សារឬមនុស្សក្នុងចិត្តហេីយឬនៅ? ព្រោះខ្លាចរំខានក្មួយដែរត្រូវដេីររៀបរាប់ប្រាប់អ៊ំបែបនេះណាស់!បាទ...មិនអីនោះទេ! ចុះតេីក្មួយមានគូរស្រករហេីយឬនៅ?....បាទ..គឺ...(នាយតូចនិយាយព្រមទាំងងាកសម្លឹងទៅមេីលម៉ែដោះតែម៉ែដោះបែរជាងាកមុខចេញហេីយធ្វេីមិនដឹងទៅវិញ)បាទ...គឺមានហេីយបាទ!
អ៎ូ...តេីអ្នកណាអីក៏សំណាងម្ល៉េស!(លេាកស្រីនិយាយព្រមទាំងលេីកកែវទឹកមកផឹក) តែគួរឲ្យស្តាយណាស់បេីបានជាកូនប្រសារអ៊ំវិញណា អ៊ំនិងមេីលថែឲ្យល្អតែម្ដង? តែអ៊ំ.. ខ្ញុំសុំទេាសផងណាខ្ញុំអត់បានស្រលាញ់មនុស្សស្រីផង! អ្នកណាថាជាមនុស្សស្រីអ៊ំមានកូនប្រុសតែពីរទេ!
ហ៎ាក......!!(ជេកធ្វេីមុខបែបឆ្ងល់)