Het is oke

61 1 2
                                    

POV charline
Kijk ik wil je wel geloven maar zoals je al eerder zei was je zat dus je weet het helemaal niet, misschien heeft hij wel dingen gedaan waarvan je helemaal niets weet of heb jij dingen gedaan die je nu niet meer weet zeg ik zacht. Ik hoop dat je me het ooit kan vergeven, ik wil je niet verliezen door zo iets kleins zegt ze zacht. Beloof je me dat er echt niets gebeurd is vraag ik zacht. Ik beloof het fluistert ze. Dan kan ik het je vergeven zeg ik zacht terwijl ik mijn  lippen op haar lippen plant. Sorry echt sorry zegt ze zacht als ze op mijn borstkas komt liggen. Misschien reageerde ik ook wat te brut maar ik wou je niet kwijtraken zeg ik zacht. Nee nee, je had echt gelijk, ik had niet mee moeten gaan zegt ze zacht. Pommelien ligt op mijn borstkas, ik dacht vanmorgen echt even dat ik haar kwijt was. Ik was even echt kwaad maar toen zag ik haar gebroken naar me kijken en praten. Ik kon niet anders dan haar vergeven. Ik streel zachtjes over haar rug en kus haar haren zacht. Sorry echt sorry zegt ze zacht. Het is oké zeg ik zacht terwijl ik haar handen stevig vastpak. Ik voel me best schuldig zegt ze zacht. Dat hoeft niet echt niet zeg ik zacht. Ik heb je gevoelens echt beschadigd zegt ze zacht. Hey, helemaal niet, je hebt niets gedaan hè zeg ik zacht. Ik zie je graag fluister ik. Ik jou ook echt zegt ze zacht. Ze sluit haar ogen en valt in slaap. Ik streel over haar rug en kus haar haren. Ik ga in de zetel zitten en kijk naar een film. Pommelien komt naar beneden. Ze komt in mijn armen liggen en plant haar lippen om mijn lippen. Ze prutst aan mijn topje terwijl ze haar lippen in mijn nek plant. Ik duw haar hoofd zacht weg. Waaraan verdien ik dit vraag ik lachend. Ik moet het toch goedmaken fluistert ze knipogend. Ze prutst aan mijn topje en plant haar lippen op mijn buik na dat ze mijn topje uit heeft gedaan. Ze trekt nu ook mijn broek uit en verkent mijn hele lichaam. Ik duw haar zacht weg en draai ons om. Ik plant mijn lippen in haar nek. Als haar kleren ook op de grond liggen, verken ik haar lichaam. Ik plant mijn lippen als laatste op haar borst. Ik zie je graag glimlach ik terwijl ik haar nek kus. Ik jou ook glimlacht ze terwijl ze op mijn borstkas komt liggen. Liefje, gaan we iets doen, ik verveel me zeg ik met een pruillip. Waar had je aan gedacht knipoogt ze. Nee niet dat,  gewoon even naar buiten gaan ofzo zeg ik zacht. Tuurlijk liefje zegt ze zacht.

POV pommelien
Charline en ik lopen in stilte naast elkaar, het is geen vervelende stilte, hij is best aangenaam. Mijn hand zit stevig in die van haar en we genieten van alles rond ons. Na een halfuurtje komen we bij een bankje in het parkje. Daar gaan we op zitten. Ik zie hoe er zacht tranen in char haar ogen komen. Cava liefje vraag ik zacht terwijl ik over haar rug wrijf. Niet echt zegt ze zacht. Ik open mijn armen en direct valt ze erin. Ik kus haar haren. Het komt goed zeg ik zacht. Liefje fluister ik zacht terwijl ik over haar rug streel. Kunnen we terug naar huis gaan vraagt ze zacht. Tuurlijk liefje zeg ik zacht. Ik pak haar hand stevig vast en streel met mijn duim over haar handpalm terwijl we naar huis wandelen. Als we thuiskomen gaat char direct naar boven. Liefje, is alles oké vraag ik zacht als ik naast haar in bed ga zitten. Ze komt in mijn armen liggen. Ik ben een beetje overprikkeld fluistert ze. Hey das oké hè, iedereen heeft dat wel eens fluister ik terug. Ik zie je graag fluister ik. Ik jou ook fluistert ze. Slaap maar een beetje liefje, dat zal je deugd doen zeg ik zacht. Slaapwel zegt ze zacht. Slaapwel liefje zeg ik zacht terwijl ik haar voorhoofd kus. Ze sluit haar ogen. Ik zie je echt graag fluister ik in haar oor. Ik streel met mijn duim over haar wang en plant mijn lippen op haar haren.

OnverwachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu