POV charline
Eindelijk mag ik binnenkomen, ik pak pommelien haar hand stevig vast. Ze staat vol met blauwe plekken. Ik voel me echt heel schuldig dat dit gebeurd is, ik had degene moeten zijn die daar lag. Niet Pommelien. Sorry sorry sorry fluister ik terwijl ik haar hand kus. Het is niet jou schuld fluistert ze. Dat is waar maar ik had hier moeten liggen zeg ik zacht. Het is oké liefje fluistert ze. Ik heb geen pijn fluistert ze. Je staat vol met blauwe plekken roep ik. Ze draait zich om en ik zie tranen in haar ogen. Sorry, het was niet mijn bedoeling om uit te vliegen zeg ik zacht. Nee, ik begrijp het, voor jou is het ook niet makkelijk zegt ze zacht. Maar dan nog, je hebt het heel zwaar gehad en dan doe ik dit fluister ik. Wil je erbij komen liggen vraagt ze zacht. Doet dat niet te veel pijn vraag ik zacht. Ik leg me stevig in haar armen en kus haar haren zacht. Ik heb je echt gemist fluistert ze. Ik jou ook fluister ik.
De verpleger komt binnen met een agent. Euhm wij moeten even een paar vraagjes stellen aan Pommelien zegt de agent. Kun je me iets meer vertellen over wat er gebeurd is tijdens de ontvoering. Ik werd steeds geslaan tot dat ik blauw zag en hij heeft me proberen te verkr8chten fluistert ze. Ik streel zacht over haar rug om haar rustig te houden. Heb je bewijzen ervan vraagt de agent. Ze toont haar blauwe plekken. En ook bewijs van de verkrachting vraagt die agent. Wat is dat nu weer voor een rare vraag zucht ik. Ze slaat zacht op mijn hand. Hij heeft me niet verkracht maar bijna wel zegt ze zacht. De agent gaat terug weg. Liefje, ik vind het lief dat je zo met me inzit maar die vragen zijn belangrijk voor het onderzoek zegt ze zacht terwijl ze in mijn armen komt liggen. Sorry maar da was gewoon echt een stomme vraag zeg ik zacht. Is het omdat je niet wil horen wat hij met mij gedaan heeft vraagt ze zacht. Ik wil gewoon niet dat hij je pijn heeft gedaan en dat heeft hij wel gedaan fluister ik.1 week later
POV pommelien
Aangezien charline geen vrij meer kon krijgen moet ze nu gaan werken, ik mis haar al. Ik mis haar lieve woordjes als ik het moeilijk heb, haar hand in mijn hand, haar bezorgdheid. Gelukkig komt ze straks wel weer. Als ik alleen ben zie ik de hele tijd Jesse zijn blik. Het wordt heel benauwd en ik adem heel slecht. Hey, shhh hoor ik iemand zeggen. Ik kijk haar aan en zie charline staan. Ik pak haar stevig vast terwijl de tranen langs mijn ogen lopen. Wat doe jij hier nu al fluister ik terwijl mijn hoofd op haar schoot ligt en ze zacht door mijn haren gaat. Ik kon me niet concentreren en maakte de ene fout na de andere dus was het beter dat ik naar hier kwam zegt ze zacht. Hoe ging het hier vraagt ze. Niet goed, ik had een nachtmerrie over hem fluister ik. Das normaal he, maar dat komt wel goed fluistert ze. Ik hoop het zucht ik. Ze komt op men bed zitten en ik leg mezelf stevig in haar armen. Sorry dat ik je in de steek liet om te gaan werken fluistert ze. hey, je liet me niet in de steek, je kon niet anders fluister ik. Ik zie je graag fluister ik. Ik zie je ook graag fluistert ze terwijl ze mijn wang kust. We zijn net thuis gekomen en ik ga in char haar armen liggen. Ik sluit al snel mijn ogen. Ik wordt wakker door dat ik iemand kusjes in mijn nek voel planten. Gelijk draai ik me om en sla met mijn hand op haar wang. Sorry fluister ik zacht als ik zie dat het charline was. Ik dacht dat je Jesse was stotter ik. Das oké, ik had het niet moeten doen zegt ze zacht. Ik ga even naar de badkamer, ik ga in de douche staan en laat het water gewoon over me stromen.