Het is mijn schuld

63 3 1
                                    

POV Charline
We zijn boven, we zijn ons aan het klaarmaken in de badkamer om uit te gaan. Ik leg mijn armen rond haar heupen, ik weet niet hoe het met jou zit maar ik zou graag willen afwerken waar we daarstraks mee bezig waren knipoog ik. Ze kijkt me ondeugend aan en kust me krachtig. Ik duw haar tegen de muur en mijn handen gaan richting haar hemdje die ik open knoop. Ze kust mijn nek en glijdt met haar tong naar beneden. Ik glij met mijn handen richting haar bh en kijk haar smachtend aan. Ik plant mijn lippen op haar buik. Ik trek haar broek uit en een paar kreunen kan ze niet onderdrukken.   Als ook mijn kleren uit zijn dan gaan we de douche in. Ik zet de douche aan, ze kijkt me raar aan. Achtergrond geluid knipoog ik. Ik duw haar tegen de muur en kus haar hele lichaam. Amai, je had precies veel zin knipoogt ze. Je bent echt prachtig vandaag glimlach ik. Alleen vandaag vraagt ze met een pruillip. Altijd knipoog ik terwijl ik haar kus. We zijn bij het feestje en direct wordt er een slow gedraaid. Mijn mooie prinses, mag ik deze dans met u vraag ik terwijl ik mijn hand uitsteek. Ze komt stevig in mijn armen, haar armen liggen rond mijn nek en mijn handen liggen op haar heupen. Ze heeft een mooi kleed aan, haar haren vallen  perfect over haar schouders. Ik plant mijn lippen op haar lippen. Ik zie je graag fluister ik in haar oor. Ik jou ook fluistert ze terug. Na even dansen zijn we beide moe dus besluiten we naar huis te gaan. Aangezien we beide wat hebben gedronken kunnen we niet rijden, ik bel een van mijn vrienden die dicht bij woont. We komen thuis en ik hoor een harde klap van buiten komen. Ik zie dat mijn vriend tegen de muur is gereden. Pommelien belt direct een ambulance. Ze legt haar handen op mijn schouders. Het komt goed liefje fluistert ze. Precies alsof ze weet dat ze liegt maar het niet erger wil maken voor mij. Ze plant haar lippen zacht op mijn wang. De ambulance is er en ze nemen hem mee. Er kan 1 iemand mee, ik kijk naar pommelien. Ga maar liefje, ik kom wel zegt ze zacht. Ik geef haar nog snel een kus en ga dan in de ambulance zitten. De rit lijkt eeuwen te duren. Eindelijk zijn we er. Ik zit in de kamer met mijn hand in die van hem. Pommelien komt binnen.
Ze legt haar hand op mijn schouder. Ik open mijn armen zodat ze op mijn schoot kan komen zitten. Pommelien zit op mijn schoot, haar hoofd leunt op mijn schouder en ze streelt zacht over mijn rug. Er lopen tranen langs mijn wangen. Het komt echt goed liefje zegt ze zacht terwijl ze mijn tranen wegveegt.

POV pommelien
Het is mijn schuld dat die hier ligt zegt ze zacht. Hey, das niet zo zeg ik zacht. Jawel, als ik niet te veel had gedronken dan had hij niet moeten komen zegt ze zacht. Je had het naar je zin, jij kon dat toch niet weten zeg ik zacht. Ik voel dezelfde pijn als 2 jaar geleden maar ik probeer hem niet te veel te tonen voor charline.  Het moet ook niet gemakkelijk zijn voor jou zegt charline opeens. Huh wat bedoel je vraag ik zacht. Ja, dat wat gebeurt is met je beste vriendin zegt ze zacht. Niet echt maar ik ben er voor je fluister ik. Ik ben er ook voor jou, als je er iets over kwijt wil mag het zegt ze zacht terug. Waarom weet ze altijd zo goed wat er scheelt. Ik zie je graag fluister ik. Ik jou ook fluistert ze terug. Sorry voor het storen maar jullie moeten naar huis komt de verpleger binnen. Hou je sterk maat, je kan het hoor ik charline zeggen tegen haar vriend.
Als we thuis komen gaat ze direct in bed liggen. Ik leg me naast haar en pak haar stevig vast. Ze probeert zich sterk te houden maar ik zie dat ze het moeilijk heeft. Ik streel zacht over haar rug. Liefje, als je met iets zit moet je het vertellen zeg ik zacht. Ik weet het wel maar fluistert ze. Ik vind het gewoon zo kut dat we in deze situatie zitten. En vooral voor jou fluistert ze. Waarom voor mij vraag ik zacht. Ja omdat jij dit al eens meegemaakt hebt en...
Het gaat niet over mij oké, het gaat hier even over jou zeg ik zacht. Ik weet gewoon dat het jou diep vanbinnen ook pijn doet maar dat je je sterk wilt houden voor mij fluistert ze. Ik wil je gewoon helpen fluister ik. Ik weet het maar je hoeft je pijn niet te onderdrukken voor mij zegt ze zacht. Ik beloof dat ik dat niet ga doen als jij dat ook niet doet voor mij zeg ik zacht terwijl ik haar handen vastpak. Ik beloof het ook zegt ze zacht terug.

OnverwachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu